Appartement Residence delle Rose

ItaliëPlaatsen rond het GardameerTremosine

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence delle Rose voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 6 reviews

7.7GoedScore uit 6 reviews
  • 6.7Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Residence delle Rose

• 4Rik paeshuys04-08-2015

Te veel lawaai , tot savonds laat in het zwembad

Dit was de zevende en de laatste keer voor ons , blijkbaar hebben ze beslist om de omringende huurders van appartementen en kamers ook toegang te geven tot het zwembad , resultaat is dat tot savonds laat er mensen in het zwembad zitten te spelen , krijsen enz .... De appartementen van Delle Rose zelf liggen hier 10 meter af , dus als je wil gaan slapen of je wil een een boek lezen ( kleine kinderen ... ) vergeet het maar !

• 9zoe26-10-2013

Great appartment!!!

I stayed here in september 2013 and the appartment was great and very clean. The boss and the personel were very friendly people!! There is a big swimming pool and the restaurant is very good. The view is fantastic.

• 9de Vries21-08-2011

heel leuk en gezellig. leuke sfeer en veel ruimte.

het appartement was heel mooi en groot. dichtbij het zwembad, alleen jammer dat het op een berg lag daardoor is het moeilijk berijkbaar.

• 7Ralf Garsey10-12-2008

Enttäuschung / Freche Besitzer....

Am 06.10.08 wollten wir einige streßfreie Urlaubstage am Garda See verbringen. Ankunft in Tremosine / Residence delle Garda, weit und breit kein Empfang durch die Besitzer. Baustellenlärm nachgegangen und eine ältere Frau angsprochen. Roch nach Alkohol und war die Mutter der Besitzerin. Wir wunderten uns, dass das Restaurant ausgeräumt wurde, nach Schlüsselübergabe wurden wir enttäuscht, bekamen nicht die Zimmer die wir angemietet haben. Dann sollten wir pro Person und Tag nochmals 10 ,-€ Heizkosten bezahlen. Nach einer 30 minütigen Diskusion ließ sich die Besitzerin sehen. Erst sprach Sie noch ganz gut deutsch aber als wir dann zu den Mahlzeiten zu Ihrem Bruder ins Hotel sollten und das 10 Tage lang wollten wir unsere Anzahlung zurück, aber wie gesagt man verstand kein deutsch mehr. Und um so fordernder wir wurden..., Das Ende vom Lied, wir suchten uns in Limone ein sehr schönes Hotel. Ich rate jedem Gast nicht zu spät zu buchen, obwohl bis 20.10. geöffnet gibt es keine Restauration!

• 7maurice15-08-2008

nooit meer terug! schandalige behandeling

We kregen na lang rijden,zonder enige routebeschrijving of hulp van de mensen daar ad telefoon,een huisje die totaal anders was dan belooft.Na klagen kregen we een ander huis.mooi maar nog vies en veel kapot,hebben t gemeld bij de receptie maar niemand kon ons helpen,eigenaar was er nooit.De tv is zelfs tijdens ons verblijf meegenomen toen wij overdag wegwaren..privacyschending!!!!! en zelfs toen was de eigenaar niet bereid te komen en het personeel wist zogenaamt v niks(later bleek v wel).Na de vakantie geprobeert contact hierover te hebben met de eigenaresse..in response kregen we een lange scheldbrief in het italiaans terug!!

• 10wendy28-07-2008

Super

Erg mooie ligging, wel hoog met twee routes door de bergen om naar beneden te komen. eentje ongeveer een kwartier en de andere veel korter in 7 minuten, deze kortere weg is een absolute aanrader gaat namelijk dwars door de brasa valei die heel erg mooi is. Het appartement is echt super, netjes en modern. Ook zijn er tennis banen waar je zo op kunt voor een prijsje van 10 euro per uur. Er is een groot zwembad en je kunt zo naar het centrum van pieve lopen, waar je een heel mooi uitkijkt op het gardameer. Een absolute aanrader

Appartement Residence delle Rose info

• VaatwasmachineNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij