Appartement Residence delle Rose

• 6.7Inrichting

Appartement Info

• Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Residence delle Rose voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Residence delle Rose

• 4Rik paeshuys04-08-2015

Te veel lawaai , tot savonds laat in het zwembad

Dit was de zevende en de laatste keer voor ons , blijkbaar hebben ze beslist om de omringende huurders van appartementen en kamers ook toegang te geven tot het zwembad , resultaat is dat tot savonds laat er mensen in het zwembad zitten te spelen , krijsen enz .... De appartementen van Delle Rose zelf liggen hier 10 meter af , dus als je wil gaan slapen of je wil een een boek lezen ( kleine kinderen ... ) vergeet het maar !

Met oudere kinderen

• 9de Vries21-08-2011

heel leuk en gezellig. leuke sfeer en veel ruimte.

het appartement was heel mooi en groot. dichtbij het zwembad, alleen jammer dat het op een berg lag daardoor is het moeilijk berijkbaar.

Met oudere kinderen

• 7maurice15-08-2008

nooit meer terug! schandalige behandeling

We kregen na lang rijden,zonder enige routebeschrijving of hulp van de mensen daar ad telefoon,een huisje die totaal anders was dan belooft.Na klagen kregen we een ander huis.mooi maar nog vies en veel kapot,hebben t gemeld bij de receptie maar niemand kon ons helpen,eigenaar was er nooit.De tv is zelfs tijdens ons verblijf meegenomen toen wij overdag wegwaren..privacyschending!!!!! en zelfs toen was de eigenaar niet bereid te komen en het personeel wist zogenaamt v niks(later bleek v wel).Na de vakantie geprobeert contact hierover te hebben met de eigenaresse..in response kregen we een lange scheldbrief in het italiaans terug!!

Familie

• 10wendy28-07-2008

Super

Erg mooie ligging, wel hoog met twee routes door de bergen om naar beneden te komen. eentje ongeveer een kwartier en de andere veel korter in 7 minuten, deze kortere weg is een absolute aanrader gaat namelijk dwars door de brasa valei die heel erg mooi is. Het appartement is echt super, netjes en modern. Ook zijn er tennis banen waar je zo op kunt voor een prijsje van 10 euro per uur. Er is een groot zwembad en je kunt zo naar het centrum van pieve lopen, waar je een heel mooi uitkijkt op het gardameer. Een absolute aanrader

Familie

0 tips over Appartement Residence delle Rose