Aparthotel Piccola Italia

Aparthotel
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Piccola Italia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Piccola Italia in het Nederlands

prachtige plek met uitzicht

bob.driessen
10-4-2015

Dit hotel ligt op een prachtige plek hoog boven het Garda meer in Pieve de Tremosine. We hadden een studio van alle gemakken voorzien. Er was een keuken die je extra kon bijboeken anders had je alleen de koelkast. Prima badkamer en goed handdoekservice. Badjas ook aanwezig voor gebruik van sauna of naar het verwarmde buitenzwembad toe te gaan. We hadden een balkon met prachtig uitzicht op het Garda meer. Het Ontbijt was uitgebreid met veel keus, ook voor dieet , lactose of glutenvrij kan worden gezorgd, ook bij het Diner. Het Diner was heerlijk gevarieerd en goede keuzes bij gang 2 en 3. De antipasta waren heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ligt een beetje afgelegen maar door de kloof

Overgewaardeerd

Bas J
15-8-2013

Mooie locatie; verder erg onpersoonlijk. De beschrijving en waardering strookt niet met onze ervaringen. Personeel is niet geinteresseerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Piccola Italia in Tremosine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Piccola Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Piccola Italia scoort een 8.6 uit 10 op basis van 4 reviews.