Hotel Le Balze

• Recreatieruimte
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

42 Reviews over Le Balze

• 7GJ20-06-2019

Eenmalige ervaring

Hotel ligt op 750 m hoogte en is redelijk. De eeg er naar toe van Gardameer nodigt niet uit om s’ avonds nog even een drankje re halen in Limone. Geen Parasols bij ligbedden, slechts enkele, bij zwembad wat een binnenbad is. Ontbijt redelijk, avondmaaltijd matig. Personeel gedienstig.

• 7Romy12-07-2018

Aanrader goeie prijs kwaliteit verhouding!

Heel fijn hotel voor een goede prijs. Het hotel heeft een heel mooi uitzicht. Naast de eetzaal kon je lekker buiten zitten op het buiten terras. Dit was wel erg smal en er was heel veel wind. Om het hotel had je veel tuin wat wel fijn was maar kon iets mooier worden aangekleed. De kamer zag er goed uit wel vielen de tegels in de badkamer naar beneden, maar dit werd wel weer opgelost. Het ontbijt was super! je kon zelfs champagne bij het ontbijt nemen als je wou. s'avonds had je een keuze menu wat over het algemeen ook erg goed was. Vooral het Italiaanse buffet wat op een avond er was was erg lekker. S'avonds was het erg rustig in het hotel wel was er af en toe iets te zien zoals een goochelaar. Het welnes gedeelte was ook erg goed. het zwembad zag er ook goed uit alleen jammer dat het binnen was. Wel kon je buiten zonnen op een ligbedje maar hier kon je het uitzicht niet goed zien.

• 8cornelis02-08-2017

prachtige locatie

groot hotel wat de sfeer niet ten goede komt. Eten was ruim voldoende maar de smaak van diner ( hoofdgerecht ) was flauw wifi slecht en langzaam. drank aan de prijzige kant , maar klein koelkastje op de kamer bereikbaar via smalle weg met diverse haarspeldbochten

• 10maria01-08-2016

wunderschöne Lage

Das Hôtel bietet alles was man sich im Urlaub wünscht. Tolle, ruhige Lage, wunderschönen Blick auf den See, es ist sehr gepflegt.Dank an das Reinigungspersonal! Mein nächster Dank geht in die Küche. Supi und das von früh bis abends (Vordpeisenbuffet!!!!) Vorbildlich freundliches Personal, man fühlt sich einfach willkommen. Weiter so!!!! Kommen gern wieder.:)Ps: das tolle Essen kann man bei vielen gebotenen Freizeitaktivitäten wieder von der Hüfte bekommen;)

• 10Bert19-06-2016

Aan te bevelen

Voor de derde keer geweest. Geweldige ligging, prima kamers, goed en ruim voldoende eten en vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis voor rondritjes rondom het Gardameer, Bolzano, Trento, Verona & Brescia.

• 10japrovoost31-08-2014

fantastisch

Nog nooit meegemaakt! Fantastisch hotel. Netjes vriendelijk personeel. En bovenal in verband met allergieën mag ik bepaalde voedingsmiddelen niet. Vanaf dag een was er bij het ontbijt eten voor mij. En werd het avond eten speciaal bereid. Dit was zo fijn. Had ik niet verwacht. Tel daar bij op het prachtige uitzicht, de nette kamers en de omgeving dan kan je vakantie niet meer stuk. Wij zijn zeer treveden.

• 8Ignoul Jari22-07-2013

Zeer goed hotel met ZEER vriendelijk personeel

We zijn voor 10 dagen naar dit hotel geweest en als je denkt dat je in dit hotel honger gaat lijden dan ben je duidelijk mis ( ook al ben je een grote eter ). Het eten was er zeer goed en het personeel in het restaurant was zeer vriendelijk maar vooral snel ze vliegen voorbij. Er zijn inderdaad tennispleinen maar die van het hotel worden ( bijna ) niet gebruikt je moet naar een tenniscentrum 200 meter verderop waar er 11 zijn. Kamer was zeer groot maar we moesten wel een halve kilometer lopen voor je in het restaurant aankwam. De weg naar het hotel is zeer mooi maar moeilijk om te rijden. minpunt was als je van een uitstapje kwam heb je geen plaats meer aan je hotel

• 10S.van Beek12-02-2013

• ruime balkon's
    • lekker eten
  • 9Janna12-02-2013

Bijzondere vakantie!

Aangekomen in hotel Le Balze kregen wij een prachtige kamer toegewezen. Receptioniste liep met ons mee en deed de balkondeur open..wat een heftig uitzicht over het Gardameer, we hebben eerst een half uur staan genieten en vervolgens onze kamer bekeken. Kamer was verzorgd en schoon. Lekker ontbijt 's morgens!!

• 8peleman22-09-2012

prachtige ligging , rustig

hotel la balze . Vervoer nodig om iets te bezichtigen . Geen gemakkelijke weg om te rijden . Ervaring nodig . Binnenzwembad , niet verwarmd

Hotel Le Balze info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiene