Camping Riviera

Camping Riviera
8,6

8 reviews over Camping Riviera in het Nederlands

Eigenlijk een camping die je liever voor jezelf ho

Johan
11-7-2019

Rustieke camping met verscheidenheid aan plaatsen. Variëren in grootte en beschutting. Mooi zwembad, goed pizza restaurant en kampwinkel van voldoende grootte. Supermarkten op loopafstand. Camping direct aan meer en aan de rand van het dorp. Gezellige bar aan het meer. Mooie wandelpromenade naar het dorp. Eigenlijk een camping die je liever voor jezelf houdt!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Prima camping voor paar nachten

Marjan
14-5-2019

Prima camping, direct aan het Gardameer.Gelijk aan de camping en langs het meer loopt een mooi wandelpad naar het dorp.Veel vaste staanplaatsen,ook echt dicht op elkaar, jammer en rommelig .Verder wel prima plaatsen, één groter dan de andere.Sanitair vond ik echt niet top.Niet schoon en verschrikkelijke stalen deuren in de toiletten en douches.Douches ook weinig druk op de kranen.Allemaal wat verouderd. Wastafels wel prima. Voor de afwas waren er ook maar twee warm water kranen, waar nou niet echt veel druk op zat en daarnaast was het water ook niet echt warm. Verder vond ik het heel vervelend om je paspoort in te moeten leveren bij aankomst.De NKC kaart ook niet goed. Wij wilden gelijk alles vooruit betalen, zodat wij maar niet ons paspoort hoefden af te geven,maar dat was echt niet mogelijk.Anders kwam je er niet in. Dat voelt niet goed.Dit was trouwens niet de enige camping in Italië waar dit van toepassing was.

waardeloos appartement; afgeschreven interieur.

johanna
7-8-2017

Voor twee weken appartement gehuurd op camping Riviera. Bewust gedaan omdat kamperen niet mijn ding is en ik wat meer comfort wilde. Gekozen voor verblijf op een camping vanwege de kinderen.

Bij aankomst volledig aangedaan door staat waarin appartement zich bevond. Kapotte keuken; twee van de vier pitten werkten niet. Pannen en servies stuk; alsof ze van de kringloop kwamen. Lekkende kraan. Scheuren in muren. Slechte douche. Bedbank die stuk was. Veel met tape gerepareerd. Parasol buiten stuk. Trap gemaakt van ijzer tegen de gevel, grenzend aan slaapkamer. Deze gaf toegang aan boven gelegen appartementen. Veel geluidshinder hierdoor. Wel schoon. Klein terras met fraaie begroeiing. Wel gelegen aan de rustige achterzijde van de camping naast stromend beekje. Animatie ging laat door met veel kabaal. Zwemband klein, pal in de zon zonder parasols. Wel badmeester aanwezig. Tussen de middag dicht i.v.m. siesta. Vriendelijk Nederlandstalig personeel; behulpzaam. Heerlijke Pizza's in klein restaurant. Kleine kampwinkel met verse broodjes en vriendelijk personeel. Primitieve sanitaire voorzieningen. Wel goede wasserette.

Het is met name een camping waar veel italianen een vaste standplaats hebben en waar de tijd heeft stilgestaan. Prachtig gelegen aan het Gardameer met strand en leuke barretjes. 15 minuten lopen naar centrum Maderno.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Riviera Camping, Titolare, 11-8-2017

Gentile Signora Jolanda, siamo molto sorpresi di questa sua recensione negativa. Lei stessa alla fine del suo soggiorno, ci ha chiesto se poteva rimanere nell'appartamento qualche giorno in più, ma purtroppo gli appartamenti erano tutti occupati. Quando è partita dal campeggio ci siamo salutati amichevolmente e lei ci ha detto: "ci vediamo l'anno prossimo". Mah! Rispondiamo comunque alla sua recensione: i problemi al gas e al divano letto sono stati immediatamente risolti senza usare nastro adesivo. La dotazione di pentole, piatti e bicchieri è completa, se aveva richieste particolari poteva segnalarlo, noi avremmo provveduto immediatamente. Ma quello che non capiamo sono i voti che lei dà al campeggio: scrive che è pulito, che la piscina è piccola (?), che c'è il bagnino e la siesta, che l'animazione per bambini al mattino è rumorosa e la pizza è delicius...e poi da' voto 3 alla piscina, bar pizzzeria voto 4, impianti sanitari voto 2 (questo anno abbiamo costruito un nuovo reparto modernissimo). Rapporto qualità/prezzo da' voto 3 quando il costo è di 80 euro a notte in appartamento per 4 persone in Agosto compreso di pulizie finali. La piscina non è piccola e l'animazione si svolge in orari prestabiliti ed è il luogo ideale dove far giocare i bambini. La musica si sente solo presso le piazzole adiacenti alla piscina e bar. Le scale in ferro non sono rumorose e servono solo 2 appartamenti. Probabilmente il problema è un altro: lei ha dimenticato l'ombrellone aperto e il tavolino di legno fuori dall'appartamento e quando è arrivato il temporale si sono danneggiati completamente. Per il tavolino (IKEA modello Melltorp) le abbiamo chiesto il rimborso, per l'ombrellone no. Siamo stati troppo cattivi? Cordiali saluti

prachtige ligging aan Gardameer

MK CB
6-7-2017

De ontvangst en medewerkers van de receptie verdienen veel lof door hun hartelijkheid en fijn dat er Nederlands werd gesproken. Het sanitair is zeer basic en wordt wel goed schoongehouden. Toch was het er vaak vies hetgeen niet aan de camping ligt maar aan het gedrag van de bezoekers. Met maar 3 ampère stroom betekent dit dat je geen koffiezetapp. of waterkoker kunt gebruiken. De toegangsweg vanuit het noorden langs het meer is erg druk zeer en krap bij een behoorlijke caravan. Door de overstekende toeristen in de stadjes langs het meer is vlotte doorstroming niet mogelijk. Bij het verkennen van de omgeving zit je lang op deze weg waar veel opstoppingen zijn. Wegen op camping zelf zijn ook erg smal en de bocht nemen bij het in en uitrijden met een flinke caravan is heel moeilijk. Maar de prachtige ligging en zo pal aan het meer maakt de bovenstaande minpuntjes acceptabel en het zwembad en restaurant zorgen ervoor dat je van een heerlijke vakantie kunt genieten. Bovendien de bloeiende oleanders op het terrein en de cipressen in de omgeving versterken dit ultieme vakantiegevoel.

Perfecte camping voor gezin met kinderen

Roland Vrieling
25-5-2015

Ik kom van mijn 43 jaren 35 jaar op camping Riviera, in het begin met mijn ouders en nu met mijn gezin. Na 23.00 uur word er geen muziek meer gemaakt en daarvoor op een normale geluidssterkte. Sanitair kan een kleine update gebruiken maar is schoon. Liever oude toiletpotten die schoon zijn dan nieuwe die...... De pizza's die zijn perfect en de duurste is 7 euro!! Wat ik wel raar vind is als je pizza meeneemt je 0,50 cent voor doos betaald maar als je het in restaurant opeet hoef je geen coperto te betalen. In veel restaurants is dat 2 euro en als je met z'n vieren bent?? Kan iedereen het aanraden om hier vakantie te vieren

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Goede rustige camping!

Remon
12-8-2013

Camping Riviera is voor ons fantastisch, wij komen hier al jaren met veel plezier. We hebben nog nooit last van overlast of harde muziek gehad. De eigenaar is behulpzaam en erg vriendelijk. De pizza's zijn super lekker! Als je voor aan het strand staat kun je wel af en toe last hebben van jongeren, maar alleen in de weekenden van het hoogseizoen. Als je meer naar achteren gaat is het een heerlijk rustige camping. Er zijn veel behulpzame Italianen op de camping. Het sanitair is niet heel modern, maar wel schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Geweldige pizzeria, sanitair minder.

W.J.C Dubbelman
4-2-2012

Mooie ligging, voortreffelijk eten en vriendelijke mensen. Het sanitair zouden ze wat aan moeten doen en misschien een speeltuintje voor kinderen. Het is dan niet de ideale camping, maar ik kom er graag.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

nooit meer!

marcel
30-8-2011

camping zonder beleid!Er bevind zich een bar midden op de camping waar de veel te harde muziek pas om 1u stopt, echter gaat het personeel dan nog lekker luidruchtig opruimen en blijven deveelal luidruchtige en dronken italianen nog hangen tot 'n uur of3.Op het strand zitten ook vaak van die feestende groepen,die overgens zo de camping op kunnen omdat die niet afgesloten word! goed op je spullen letten dus![bij vrienden is 'n fiets gestolen].Er zat ook nog zo'n groep jongelui op de camping,die stoned en dronken tot 5u 'sochtends reglmatig vuurpijlen afstaken.Werd NIKS tegen ondernomen!!Sanitair is te ransig voor woorden.1x met de koud waterspuit erover en klaar. Warm water voor afwas is er niet. er is ook geen speeltuin ofzo.Opgeschoten jeugd vernield en hangt in het sanitair gebouw.Eigenaar is alleen geinteresseerd in euro's.Bij 't afrek werd alleen geld gepakt,geen goede reis of hoe heeft u het gahad.Hij stond toen alweer met 't geld van de volgende in z'n hand.Eten is goed,niet duur.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Riviera in Toscolano Maderno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.