Appartement Borgo Alba Chiara

ItaliëPlaatsen rond het GardameerToscolano Maderno

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Borgo Alba Chiara voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 7 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 7 reviews
  • 6Waardering
  • 7.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over Borgo Alba Chiara

• 7Elke10-08-2015

Rustig, sfeervol, lastig te vinden

Leuke week gehad! Prima plek, weg van toerisme, niet goedkoop in hoogseizoen. Moeilijk vindbaar en bereikbaar. Bar en winkels om de hoek. Prima zwembad. BBQ plaats. Sfeervol binnenplaatsje.

• 4Fam reuver07-08-2013

Heel slechte prijs/kwaliteitverhouding!

We komen al vele jaren in Italie en hebben nog nooit zo'n duur appartement geboekt, dus misschien waren onze verwachtingen te hoog. Het is het duurste huisje by far dat we ooit gehad hebben en het appartement ziet er op zich mooi opgeknapt uit. Maar het ligt heel lullig en het is snikheet. We moesten gisteren door een heeeeeel krap, supersteil steegje om hier te komen dus ik durf hier nauwelijks nog weg als het niet per se moet. niet fijn als je na een vermoeiende reis vanuit nederland je vakantie begint met parkeerstress bij je vakantie adres. Er is ook nog van alles kapot in het huisje en voor elke scheet moet je extra betalen. Internet, airco die nauwelijks koelt, beddengoed. Grootste nadeel is nog dat we niet naar buiten kunnen. We hebben geen balkon of terras en alles moet dicht blijven ivm de airco. Soort luxe hotelkamer met keukentje. We voelden ons erg ogesloten. deze ga ik niemand aanraden in elk geval!

• 2Jan Bron Dik12-05-2013

Dit nooit weer!

Boek dit maar niet! Aanprijzing in de catalogus staat haaks op de werkelijkheid. Moeizaam te bereiken appartement ligt bovendien achter hekken, die steeds gesloten moeten worden. Gevangenissfeer. Accomodatie is echt te basic. Slechte verlichting, slechte bedden, oud en ontoereikend linnen- en beddengoed, onvoldoende huisraad en keukengerei. Beloofde wifi is er, jawel, alleen in de steenkoude kelder. Zwembad ook ijskoud, Gardameer mss wel warmer. Personeel is bot en enkel interesse in je geld. Alles is erg bewerkelijk en moeizaam in gebruik. Geen geschikte bestemming voor kinderen.

• 6tm boorsma09-05-2013

zeer matig

Ons Appartement had 2 badkamers, mooi gebouwde vide, ruime kamers. Aan gezelligheid en gebruiksvriendelijkheid ontbrak het echter in meerdere opzichten. O.a. karige keukeninventaris, doorgezakte banken en zeer sjofel beddengoed. Ons app erg donker, evenals de gedeelde buitenruimte. Aan de andere kant v.h. complex echter bevindt zich het mooie zwembad en tuin met speeltuintje, alles in terrassen gebouwd (voor kleine kinderen beetje gevaarlijk), met fraai uitzicht. De app aan die kant hebben een beduidend mooiere ligging. Teleurstellend was het gebrek aan gastvrijheid. Personeel vooral op het zakelijke/financiele gefocust. Onbetrokken en onpersoonlijk, zowel bejegening als aandacht voor inrichting. Onze kinderen (7 jaar) hebben zich wel geweldig vermaakt in het mooie zwembad en de terrassentuin. TM is een aardig plaatsje en het Garda meer natuurlijk fantastisch. Leuke kleine (kiezel)strandjes.

• 7J.N.26-07-2010

Orgineel Italiaans!

Zijn net terug van 15 dagen aan het Gardameer. De accomodatie is echt authentiek italiaans, prachtig gerenoveerd. Schoon en compleet. De weg er naar toe en vooral naar de parkeerplaats is een uitdaging (zeer smal en steil)maar went. Om het echte italiaanse leven te beleven is dit een perfecte plek!

• 8Ellen10-08-2008

super vakantie

Een week met vrienden naar borgo alba chiara geweest. Het appartement is met de auto redelijk goed bereikbaar, maar houd rekening met de stijle helling voor de parkeerruimte. Leuke uitdaging! Verder was het super netjes, alles aanwezig wat we nodig hadden en een prima service. Het zwembad is niet heel groot, maar wel groot genoeg voor de afkoeling. Het centrum ligt op ongeveer 1,5 km van het appartement en is daardoor prima lopend te bereiken. Het is zeker een aanrader om hier een rustige vakantie te vieren in een prachtige omgeving.

• 8Tanja19-06-2008

Wij zijn hier geweest met 2 kinderen van net 2 jaar en bijna 4 jaar. Het is ons ontzettend goed bevallen. Leuke uitstapjes rondom het Gardameer gemaakt. Wij vonden de trapjes geen probleem. Beide zwembaden waren wel koud. 26-27 gr. Is alleen verwarmd bij veel zonnig weer, dan gaat de restwarmte van de solarenergie naar het zwembad. De badkamer is ook heel netjes met een goede douche altijd voldoende warmwater. De keuken heeft 4 kookplaten, koelkast en vriezer. Ook voor de rest is eigenlijk alles aanwezig om gewoon te koken. Wij vonden het een superleuk sfeervol complex. En ja de weg omhoog is eng maar die heeft mijn man steeds omhoog gereden met onze Mazda 323F. Echter op 5 min. afstand kon je gewoon onder bij de kerk parkeren. Toscolano-Maderno stelt als plaatsje niet zo veel voor. Er zijn wel meerdere speeltuinen in het centrum maar dit zijn vrij eenvoudige speeltuinen met schommels en glijbanen. Wel een mooie bergachtige omgeving en voldoende leuke uitstapjes mogelijk op max 1 uur

• 8Wouter15-09-2007

Het appartementencomplex ligt een eind van het centrum vandaan. De weg naar het complex is erg smal en stijl waardoor niet alle merken auto's hier kunnen komen. De verschillende niveaus maakt het voor gezinnen met kleine kinderen niet gemakkelijk. Weinig privacy door gezamelijke binnenplaats waar je terrasje is. Airco is niet in de prijs inbegrepen ± € 50,- per week.

• 7Coen31-08-2007

De Residence ligt ongeveer 300 meter vanaf de hoofdweg in Maderno, waarbij het erg lastig is om met de auto bij het appartementencomplex te komen (nauwe straatjes, bochtjes en ernstig stijl). Na enkele dagen raak je er wel aan gewend. De Residence heeft een authentieke uitstraling en de bouw is van een hoge kwaliteit. Het 4-kamerappartement was ruim genoeg; let op wel bijbetalen voor de airco. Voor kleine kinderen niet echt geschikt door de vele niveau-verschillen en het peuterbad is veel te diep en zeker niet verwarmd. Het grote bad was warmer. BEste zwemlocatie is in Toscolano (ongeveer 2 km; dus met de auto). Toscolano is niet druk, wel gezellig en het ijs is fantastisch.

Appartement Borgo Alba Chiara info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij