Hotel Antico Monastero

Meer hotelinfo

69 reviews over Hotel Antico Monastero

• 7S&C03-09-2019

Nooit meer

Verblijf is prima. Kamer schoon, bedden elke dag opgemaakt, schone handdoeken. Eten was slecht. Geen enkele avond warm gegeten. Lauwe soep, kleine porties zodat je moest vol eten met de salade bar.

• 8Ben16-08-2019

Fijne vakantie gehad, wij komen zeker eens terug.

Hotel gelegen naast een camping. Wij hadden een ruime kamer voor 2 tot 3 personen in het centrale gebouw waarin ook de receptie gelegen is. Het extra bed stond in een aparte hoek van de kamer zodat onze dochter ook nog wat privacy had. Balkon is klein maar met zitje en ruimte genoeg voor 3 personen. Kamers en sanitair zijn netjes en zeer schoon. Elke dag schone handdoeken. Bedden waren redelijk, maar het extra bed was vrij hard vanwege het dunne matras. Het ontbijt is prima, voldoende keuze broodjes, croissants, fruit, beleg, yoghurt en eieren. Avondeten is redelijk, maar verwacht voor de prijs die je voor dit verblijf betaald dan ook geen culinaire hoogstandjes. Diverse malen a la carte gegeten, en dit zijn uitstekende gerechten voor een schappelijke prijs. Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Personeel in de receptie overigens ook. Minpunt is de beperkte parkeergelegenheid bij het hotel. Te weinig plaats voor alle gasten.

Met oudere kinderen

• 5Evelyn hulsman01-07-2019

Niet meer

Dat je niet de kamer kan krijgen die vermeld word en ze in een verbouwing zitten , met veel lawaai. . En dat je niet mag eten in mooie restoratie met de gewelven , deze is voor busgasten die komen overnachten ,dat je daar achter in een veel mindere leuke eetzaal terecht komt . We hebben voor de eerste keer geklaagd bij touroperator en een kleine vergoeding gekregen . Toch kan je beter worden gewaarschuwd , wij hadden een te mooie verwachting . Jammer !

• 8Nieck Welschen02-06-2019

Prima hotel ,keuken moet beter!

Prima hotel ,kamer met balkon ,bedden laag en zacht ,ontbijt prima voor italiaanse begrippen .Diner zou ik hier niet boeken .Mooie terrassen en zwembaden ,alles erg schoon. .

Met vrienden

• 8H Janssen27-05-2019

Fijne vakantie

Het is een prima hotel. Alleen de bedden kunnen beter.

• 9HaWe03-05-2019

Bedrijfsleider restaurant een dikke 10

3 dagen Milaan en 5 dagen Toscolano

• 2017
    9M de Jong24-07-2017

Heerlijke vakantie!

Fijn hotel met vriendelijk personeel. Van receptie tot ober doen hun uiterste best om het je naar de zin temaken. Wij hadden HP en hebben elke ochtend en avond genoten.

• 8g de with18-03-2017

erg goed

heerlijk dicht aan het gardameer en ook een heerlijk zwembad, een mooie kamer in het bijgebouw met een super groot balkon. We hebben de auto niet gebruikt, zijn met de boot naar verschillende plaatsen geweest.

• Oude reviews

9Super vakantie!16-08-2015

Enorm fijne, uitrust vakantie!

Wij kunnen ons totaal niet vinden in een aantal andere recensies . Wij vonden het juist boven verwachting, zeker voor de prijs. Keurige vaste tafel met linnen tafelkleed en servetten. Iedere avond 4 gangen diner, de obers lopen zich de benen uit het lijf, alle lof! Wij hadden de laatste avond onze vaste ober ook een goede fooi gegeven, dat had hij echt verdiend. Evenals het kamermeisje, de kamer was brandschoon. En wat een heerlijke lunch, onbeperkt mosselen eten als onderdeel van het uitgebreide buffet vonden wij echt een feest! Ook fijn dat je geen "handdoekje kon leggen" de badmeester lette daar echt op, zo was er voor iedereen plaats! Met kleine kinderen zou ik hier niet zo snel naar toe gaan, het bad is echt voor baantjes trekken en luieren, geen opblaasbanden ed. Er staat ook een hekje om het bad heen, dus geen bommetje! Wij komen zeker een keer terug!

Met oudere kinderen

• 7Flora10-08-2015

Lekkere luiervakantie, niets bijzonders

• Mooi zwembad, altijd wel een plekje te vinden. Combinatie met camping zorgt voor gezelligheid. Op loopafstand van het gezellige Maderno.
    • Personeel is niet erg vriendelijk. Je hoeft geen uitleg of hulp van de receptie o.i.d. te verwachten.
    • Eten is matig. Voorgerecht vaak een redelijke pasta/soep en matig hoofdgerecht van vlees met doorgekookte groente en aardappelen.
    • Kamers in het oude gedeelte zijn klein, bedden vol spiralen en worden slecht schoongemaakt.

4 tips over Hotel Antico Monastero

• Aniro, 08-09-2013

Wij hadden een half pension dus met avondeten en dat was minder goed dan in het restaurant. Als tip zouden wij willen meegeven om logies te nemen en in het restaurant of buiten het hotel te gaan eten. Natuurlijk zul je wat duurder uit zijn maar dan heb je tenminste goed gegeten en wat jij wilt.

• iris, 14-08-2012

Je kunt langs het riviertje met auto, of toeristen treintje, richting papier museum gaan en heerlijk wandelen.Er schijnt een waterval te zijn. Als je de tijd neemt om ze te zoeken zijn er goede restaurants in het dorpje.Op de Residentie mogen handen zwemmen in het meer er is ook een zogenaamd hondenstrandje

• Paul Janssen Reishuis.nl, 14-07-2014

Leuke uitstapjes in de buurt mogelijk

2 vragen over Hotel Antico Monastero

• Jordy van der laan, 18-09-2016

Vanaf hotel naar canping

Ik ben 16 en me ouder willen graag in het hotel kan ik ook vanaf het hotel naar de camping

• c.oostendorpteunissen, 09-07-2011

handoeken wissel

wie heeft er info over, hoevaak de handdoeken worden gewisseld inhet hotel.of wat het kost om een setje te huren. tips met leuke ideen in de omgeving zijnaltijd welkom, wij zijn met 2 volwassen en hebben een zoontje van 8. gr cindy

Aniro, 08-09-2013

Handoeken worden elke dag gewisseld en de bedden worden elke dag opgemaakt en/of verschoond. Je betaald er niets extra's voor. Voor kinderen bestaat er Gardaland, een atractiepark in de omgeving van Garda. Sirmione bezoeken is wel leuk, mooie uitzichten vanaf de burcht, kosten waren wij €4 kwijt 1 volwassene met 2 kinderen resp. 9 en 13, alhoewel die van 13 tijdelijk gebombadeerd was naar 11, scheelde toch weer een €2

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand500 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis