Hotel Adria

ItaliëPlaatsen rond het GardameerToscolano Maderno

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Adria voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 8 reviews

7.8GoedScore uit 8 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Adria

• 9matteo 09-12-2014

hotel molto carino in stile retrò

poco da dire, ho mangiato bene, le stanze sono super pulite e per colazione ho mangiato di tutto e di più. Appena posso ci torno con amici e parenti anche perché il rapporto qualità prezzo è veramente super. Ben ben alla prossima. Alberto e Romina

• 5Helmut Lawrinenko03-10-2013

nicht zu empfehlen

Personal an Rezeption unfreundlich, kein Deutsch. Frühstück: kein entkoff. Kaffee. Tees in Beuteln geschmacklos. Die Decke um eine Säule im Speiseraum stark von Schwarzschimmel befallen. Als Maßnahme gegen herabtropfendes Wasser Handtücher auf dem Boden. Beim Frühstück entriss mir 2mal die Abserviererin den Teller, als ich gerade ein Brötchen zwischen den Zähnen hatte. Bett gnadenlos hart, weil unter der Matratze eine dicke Spanplatte. Während der 14 Tage wurden Dusche, Toilette u. Waschbecken nicht gereinigt. Haarfön unbrauchbar, weil Wellschlauch völlig kaputt. Reflektor-Glühlampe defekt, keine passende Lampe verfügbar. Kein Tresor, die beworbene Minibar fehlte. Balkon-Schiebetür schloss nicht dicht -> nachts Stechmücken im Raum. Morgens oft laut knatternde Omnibusse vor dem Balkon. Nachts mehrfach bis 1:30 Uhr lärmende Schüler im Hotel. Poolbereich wurde von Animateuren mit Stereoanlage so laut beschallt, dass der Aufenthalt keine Freude machte. Parkplatz kostete zusätzlich 4€/Tag.

• 9jozette10-09-2013

Vriendelijk en voor die prijs echt een aanrader!!

De slaapkamers prima, in de ontvangsthal is het wel een beetje gedateerd maar wel schoon en netjes. Het ontbijt stelt niet veel voor, maar voor die prijs!! Echt een aanrader!

• 8Claudio Tonelli31-07-2012

Un posto molto bello

Struttura molto accogliente, con camere molto confortevoli. molto godibile la piscinetta. il servizio è molto professionale, ma nel contempo gentile e premuroso. moltro buono il rapporto qualità/prezzo. ristorante con menù semplificato, ma di buona qualità. ci ritornerò senz'altro.

• 9Rogier Panis30-07-2012

Top!!!!!

Alleen al door de srevice en de vriendelijkheid van de manager is je vakantie geweldig. De behulpzaamheid van iemand is de helft van je verblijf. Na een ander vervelend voorval in een ander hotel werden wij met open armen ontvangen in dit hotel. Wij denken er over om volgend jaar weer terug te gaan!

• 7Ank02-08-2007

ik vond de plaats erg leuk. je kon overal lopen heen. de ligging was minder. je moest overal tussen hele smalle paden heen waar je de spiegel moest inklappen om er langs te kunnen. dus dat was minder. de service was netjes. de prijs viel ook nog wel mee. het eten was lekker elke morgen lekkere pistoletjes. de kamer waren groot dus mooi. er waren ook toestellen voor kinderen en een kinder zwembad.

• 7BS10-05-2006

Het is een leuk hotel met mooie tuin en leuk zwembadje. Het personeel is erg attent en vriendelijk. Ook de manager is erg behulpzaam. Eten hebben wij hier niet gedaan dus kan ik niet zeggen. Ontbijt vonden wij slecht. Helaas heb ik nu gezien dat de prijzen zijn verhoogd, ik denk dat prijs/kwaliteit de 6 niet meer zal halen.

• 7Isabel01-08-2005

Mooie ligging tov van het meer, doch te ver van het centrum (2km). Weinig te doen in de onmiddellijke omgeving. Kamers zijn klein maar proper. Ontbijtbuffet is sober, en avondeten ronduit belabberd. Niet echt een aanrader.

• 8P. Campfens20-05-2005

Een eenvoudig hotel met superaardige mensen. Wordt iedere dag schoongemaakt en prachtig uitzicht op Gardameer

Hotel Adria info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar