Hotel Resort Le Torri del Garda

Weer vandaag1°-3°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Le Torri del Garda voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Resort Le Torri del Garda in het Nederlands

Een heerlijk familiehotel

witjes
12-8-2014

Wat een fantastisch familiehotel waar ze een heel leuk animatieteam hebben. Ze spraken Duits en probeerden voor onze kinderen van 6 jaar in het Nederlands of dmv dingen voordoen iets uit te leggen. Zo lief!

Het zwembad is niet verwarmd, maar in de zomer ging het goed. De familiekamer was erg groot, met in de huiskamer 2 bedden voor de kids en een aparte ouder-slaapkamer. Groot terras en grote badkamer. Wordt goed schoongemaakt elke dag.

Bij de receptie werkte een Nederlands sprekende dame. Iedereen in het hotel was uitermate vriendelijk!!! Lopend naar het dorp beneden aan de berg is geen optie hoor, maar met de auto is het goed te doen. En ook erg leuk. Waterpark Riovalli in de buurt is een aanrader trouwens.

Top hotel, zou er zo volgend jaar weer heen gaan met de kinderen.

Super hotel!!

Werkendam
7-8-2013

Ontzettend mooi en super schoon hotel. Fantastisch uitzicht op het Gardameer. Heerlijk eten (ook voor kinderen) en vriendelijk personeel!

Slechtste vakantie OOIT

Stafleu
28-8-2010

Ontbijt weinig keus, voor kinderen niets. Avondeten heel erg slecht, voor kinderen helemaal niets. Snap de reaktie van anderen niet dat het eten goed is. Ligbedden bij zwembad veel te weinig alleen plek als je voor 8 uur je handdoek neerlegd. WiFi alleen in de bar en dan ook niet eens elke dag. Kinderprogramma alleen in het duits dus voor kleine nederlandse kinderen niets aan. Kamers ok. Schoonmaak terras erg slecht. Wij zouden 15 dagen gaan maar zijn een week eerder vertrokken. Nog nooit zo een slechte vakantie meegemaakt.

Tophotel

Fam Hansler
27-8-2010

Enorm kindvriendelijk hotel bezocht met drie kinderen 1-6-11 jaar en vonden het geweldig.

Super kinderanimatie geweldige kamers en een enorm vriendelijke bediening niets is te veel.

Ligging is boven op berg en te ver van torre del benaco om even te voet te doen maar met auto geen probleem.Uitzicht vanuit kamer op het gardameer!!Voor herhaling vatbaar!

Blijft goed

Wim (Perk)
15-8-2010

Voor de derde maal geweest. Ontvangst vriendelijk. Ontbijt goed maar geen vers fruitsap meer zoals de vorige jaren. Avondeten lekker maar iets mindere keuze dan de vorige jaren. Zwembad proper. Kamers proper behalve het terras. Het hotel blijft een aanrader maar verliest toch wat van zijn pluimen. Prijs-kwaliteitsverhouding iets minder in evenwicht!

echt vakantiehotel

van der donk
10-8-2010

Heerlijk hotel! Mooie suite met airco, hemels eten, aardige bediening. Ook leuk dat kinderen veel georganiseerd wordt. Nadeel vond ik dat het zwembad en de ruimte eromheen vrij klein waren zodat je al snel te dicht op de buren lag. Eerste week ruim plek rond het zwembad terwijl de tweede week je snel plaatsje moest zoeken. Jammer maar het mocht de pret niet drukken!

Gardameer blijft trekken

Wink
2-8-2010

Dit jaar 1 week hier geweest. Eten was ietwat tegenvallend.

Elk jaar keken we hier naar uit maar het was dit jaar minder dan voorheen.

(keukenbrigade volledig anders).

Kamers weer zeer schoon maar nog steeds geen vernieuwing wat je van een hotel in deze prijsklasse wel mag verwachten.

Heerlijk complex

Wink
2-8-2010

In 2009 hier geweest. Eten erg lekker. Om elke avond naar uit te kijken.

Kamers worden minder en vertonen hier en daar gebreken. Zouden een update kunnen gebruiken. Wel zeer schoon!!!

Prijs kwaliteit is daarom wat achteruit aan het gaan.

Een plek om terug te keren. Kinderen hebben het prima naar hun zin.

Zeer aangenaam hotel voor gezin met kinderen

Familie Robrechts, Aarschot, België
7-8-2009

Heel aangenaam verblijf gehad met onze 4 kinderen (15-12-8-2j). Eten is zeer lekker in buffetvormmet ruime keuze, kinderanimatie is ok, wel in het Duits of Engels maar de animatoren doen hard hun best. Kamers zeer ruim met keukenmateriaal, microgolf, TV (BVN!).

Personeel zeer attent, ruim zwembad. S' avonds zeer rustig, geen luidruchtige Duitsers of Nederlanders...We komen zeker terug voor onze 5e keer

we gaan er weer heen

herman
20-3-2009

Prima hotel, eten is goed. We zijn er 5 dagen geweest. Kamer was ruim, balkom met superuitzicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Resort Le Torri del Garda in Torri del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Resort Le Torri del Garda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.