Hotel Residence Sirenella

Kleine hotelsWeer vandaag22°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Sirenella voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Residence Sirenella in het Nederlands

een aanrader

naamloos
21-8-2011

we zijn in dit hotel enkele dagen geweest maar het heeft een goeden indruk

achter gelaten, de enige minpunten zijn:

Hotel ligt direkt aan de drukke weg .

om bij het strandje te komen moet je dus de drukke weg over

ochtend ontbijt is voldoende maar mager ( het straalt niets uit)

voordelen:

prive strandje aan de overkant van het hotel.

ligbedden en bootjes voor de kinderen worden door het hotel gratis beschikbaar gesteld

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Sirenella in Torri del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Sirenella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.