Appartement Orchidea

ItaliëPlaatsen rond het GardameerTorri del Benaco

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Orchidea voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 7 reviews

0Tonen op kaart

7 Reviews over Orchidea

• 8candy_mulder_110-12-2012

Basic maar in orde

Leuk appartement, heel basic, maar proper en ruim. Met zwembad, leuk om met kinderen te vertoeven. Dichtbij alles, en toch in een oase van rust.

• 9Jacqueline06-09-2009

Heerlijk plekje!

Torri del Benaco is de perfecte uitvalsbasis voor leuke plaatsjes rondom het Gardameer. Het appartement is rustig gelegen maar wel heel dicht bij het centrum. De inrichting is simpel, maar je hebt veel ruimte en wij hadden ook een groot balkon. De mensen zijn heel aardig en behulpzaam. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

• 8Annemarie van Willigen18-08-2009

Prima appartement!

Wij hebben in juli 2 heerlijke weken doorgebracht in appartement Orchidae. De inrichting was inderdaad minimalistisch, maar alles was aanwezig. Het ligt heerlijk centraal, straatje uit, weg oversteken en je staat al in het centrum van Torri. Vriendelijke mensen, prima supermarkt naast de apotheek, die heerlijke verse vleeswaren verkoopt. Veel uit eten geweest o.a. bij Alla Grotta en Paradiso. Prima service en heerlijk eten met uitzicht over het meer. De markt op maandag is erg leuk en je kunt heerlijk koffie drinken op het terras bij hotel Gardesana aan het haventje. Een prima appartement in een heel gezellig (niet zo heel erg toeristisch) stadje.

• 8richard en jolanda05-08-2009

geweldige vakantie

we hebben 2 weken heerlijk verbleven in het appartement met 5 volwassen hadden we ruimte zat het was een heerlijk dorp en pittoresk en ydillische het personeel was vriendelijk en de mensen in torri waren dat ook deze vakantie was zeker voor herhaling vatbaar

• 7H van Gaal28-07-2008

Leuk om te doen!

Hebben met 2 personen 4 pers app. gehuurd in juni 2008. Ruimte voldoende en een balkon met mooi uitzicht over het dorpje en de tennisbaan van hotel Romeo.Bij ons ontbrak het ook aan het eea (kurkertrekker), eventjes langs het hotel en kon de ontbrekende spullen direct meenemen. Bij de receptie zit bijzonder vriendelijk personeel. Bij aankomst werd tuin en zwembad in gereedheid gebracht voor de komende zomer. Enkele ligstoelen stuk,verder een redelijk zwembad om een paar uurtjes door te brengen. Het plaatsje zelf is een aanrader! Leuke winkeltjes gezellige terrasjes aan het meer. Aan de noordkant van het dorp een mooi kiezelstrandje met bar aan het meer.Was een kwartiertje lopen van het appartement. Oh ja er zijn veel smalle straatjes,heerlijk toch! Voordeel in juni is een zeer rustige weg langs het Gardameer.Wij hebben hier een fantastische week gehad

• 6P. Thijssen16-07-2008

Eenvoudig maar voldoende/ AANRADER!

De appartementen zijn redelijk kaal ingericht, en als je spullen tekort komt kun je deze bij het naast gelegen "Hotel Romeo" bestellen. Ondanks dat het een zes-persoon app. was waar we zaten (met 4 pers.) en er diverse dingen tekort waren hebeen we niets bijgevraagd. Het app. is ruim genoeg en bedenk vooral "het is vakantie" en dat is niet hetzelfde als thuis. Ieder appartement heeft een eigen parkeervak, dus altijd plaats. Straatjes zijn smal omdat het gewoon een italiaans dorpje is. De bewoners hebben hier helemaal geen last van en wonen er het hele jaar. Het zwembad is prima, het appartement ligt tussen andere verhuur-appartementen, maar allemaal gebouwd in een stijl die in het dorp past en niet als eenheidsworst en zeker niet dicht op elkaar gebouwd. Het app. was ook schoon en we hebben er een zeer plezierig verblijf gehad.

• 4Quinn25-08-2007

Ontzettend weinig parkeerplaats, de straatjes zijn zo smal daar dat je met je auto bijna geen kant op kan. Ook hebben ze nog nooit gehoord van pannendeksels.

Appartement Orchidea info

Veilig betalen met