Hotel Internazionale

72 reviews over Hotel Internazionale in het Nederlands

heel gezellig hotel

jph1
21-7-2016

Het personeel is heel vriendelijk, nieuwe kamers, heel lekker eten elke dag keus uit een 3 gangen diner. Kortom een heerlijke vakantie gehad!

dit nooit meer

maria
6-10-2012

ik moe wel zeggen het is wat je leuk vind,ik vind persoonlijk dat dit hotel is meer gericht voor oudere mensen, niets te doen kamer vol mieren omgeving totaal niets te doen als je ergens naar toe wilt met de bus of lopend is levensgevaarlijk om naar een bushalte te lopen de enige wat je daar hebt is aan de overkant zee maar dat hoef ik niet elke dag te zien eten kan ik niet echt zeggen dat het lekker was want wij waren met touroperator gegaan het lijkt erop dat we andere eten kregen want wij moesten ook apart zitten niet echt te eten in de avond is er wel gezellig maar dan moet je echt met een groep gaan nogmaals dit is echt een hotel voor oudere mensen die alleen willen hangen bij het hotel als ik echt moet geloven in al de beoordelingen dan zou ik het hotel fantastisch vinden maar nogmaals het is wat je leuk vind ik ga in in ieder geval nooit meer hier naar toe je moet het zo zien de ene vind leuk om in het noorden te wonen voor de rust en de ander vind leuk om in het westen te wonen

gezelege sfeer

soetaert benigne
22-9-2012

perfekt in orde zeer vriendelijk personeel dagelijkse schoonmaak

gezellig dorpje

corien
8-8-2012

Gezellig dorpje, leuk om s'avonds naar toe te wandelen. Geen super hotel maar goed te doen,lekker eten

Fantastische plek

Sanne Gerritzen
30-7-2012

Geweldig hotel, vriendelijk personeel, leuke muziek avonden, goed zwembad. Alleen een mindere parkeerplaats maar als je vroeg tijdig terug bent heb je nog genoeg plek voor de auto. Verder is het een klein beetje gehorig maar verder is alles top!

Simpel hotel voor een goede prijs

wouterlevers
24-6-2012

Hotel Internazionale is een standaard hotel. Ooit een viersterrenhotel geweest maar je kunt zien dat het de laatste jaren slecht onderhouden is, daarom nu een driesterrenhotel. Het eten is verbazingwekkend goed voor de prijs die je betaald. Uitgebreid ontbijt en diner. De kamers zijn simpel, mogelijkheid voor uitzicht op het Gardameer. Parkeren is lastig, te weinig plaatsen als het hotel volgeboekt is. Veel senioren met busreizen die het hotel bezoeken. Ongeveer 15 minuten lopen van het centrum van Torri del Benaco. Het zwembad is netjes met nieuwe ligstoelen.

zeer gehorig

Ton Appelhof
16-6-2012

We hadden een kamer aan de voorzijde met zicht op het meer, Zeer mooi. De kamers zijn zeer gehorig. We werden iedere morgen om 05.30 uur wakker vanwege een schreeuwend kind bij de buren. Airco werkte niet. Bedden waren goed en de kamers werden iedere dag schoongemaakt. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was normaal. Het diner was zeer goed. Je kon iedere dag kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten.

Groot nadeel is de zeer beperkte parkeerruimte rondom het hotel. Gelukkig waren er ook busreizen, Indien deze personen ook met de auto waren gekomen dan was er een groot probleem. ALs je een uitstapje maakte moest je er voor zorgen voor 15.00 uur terug te zijn anders kreeg je geen parkeerplaats.

Als je s avonds te voet naar het centrum gaat neem dan wel voor de terugweg een zaklamp mee.

Slecht hotel

Ron
8-5-2012

Zeer slecht eten, tegels bij het zwembad kapot, kamers zeer gehorig, wc, douch alles hoor je door het hotel heen en geen koelkastje aanwezig. totaal geen prive op je balkon.

Voornamelijk senioren met bussen.

Parkeren met je auto een drama gewoon geen fatsoenlijke plek.

Torri D/B net te ver lopen op een zeer drukke weg.

Zeker niet geschikt voor kinderen.

Heerlijk familiehotel

h_visser
19-9-2011

Heerlijke week gehad in dit fijne hotel. Avondeten zeer uitgebreid, voldoende vega keuze bij het buffet. Kamers in dependance Capri zeer schoon en netjes, nieuwe tv's op de kamers, personeel vriendelijk en servicegericht, heerlijk mooi, groot en schoon zwembad met voldoende ligbedden. Bijna iedere maaltijd op het heerlijke terras gebruikt. Nadeel: dependance Capri heeft mooi uitzicht op het meer maar ligt aan drukke weg.

goed gemoedelijk hotel

familie Van Roosmalen
26-7-2011

wij hadden een kamer met meerzicht. 's morgens zeer mooi zicht maar verder de gordijnen dicht moeten houden door de warmte, constant zon op het terras. zeer vriendelijk personeel, propere kamers, zeer behulpzaam. lekker ontbijtbuffet met alles op en aan. 's avonds lekker eten, simpele gerechten maar lekker klaargemaakt. minpunten zijn de afstand tussen het dorpje en het hotel, wel te doen via en wandelweg maar toch graag meer in het centrum gelegen en de parkeergelegenheid. geen parking op de weg zelf, dus alle auto's moeten aan het hotel staan wat soms krap is. personeel doet zijn best om alle gasten een plaats te geven. goede uitgangsbasis om vele leuke dorpjes te kunnen bezoeken. gaan zeker terug naar het gardameer en het hotel eventueel ook moest het meer in een klein centrum gelegen hebben.

We hebben een aantal aanbieders voor Internazionale voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Internazionale in Torri del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Internazionale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Internazionale scoort een 6.81 uit 10 op basis van 80 reviews.