Hotel Fraderiana

ItaliëPlaatsen rond het GardameerTorri del Benaco

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Fraderiana voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 8 reviews

7.9GoedScore uit 8 reviews

0Tonen op kaart

8 Reviews over Fraderiana

• 6Fam Velthuis01-07-2010

Verzorging als in ****hotel, kamers verouderd

De verzorging die wij daar gehad hebben daar kan menig hotel niet aan tippen. Het ontbijt was goed, de keuze was ruim en bestond uit vers eten! Het keuzediner was elke avond een feest, het groente buffet behorend hierbij bestond maar liefst uit 17 soorten! Ook de bediening was erg netjes. Jammer genoeg was de accomedatie zelf verouderd, de kamers en voornamelijk het sanitair zijn hoognodig aan renovatie toe. Wel moet ik erbij vermelden dat het wel erg schoon was, dagelijks ook schone handdoeken.

• 7Michel20-05-2010

Je moet er van houden

Kamers zijn oud en klein. Badkamer is erg klein (je staat bijna in de WC te douchen). Misschien dat we een verkeerde kamer hadden maar mocht je er heen gaan boek een kamer met balkon. Personeel bij receptie is kortaf. Bedienend personeel is verder vriendelijk.

• 9Cees van Dijen29-07-2009

Gewoon genieten

Gemoedelijk hotel met buitengewoon aardig personeel. Altijd een vriendelijk woord en men doet zijn/haar uiterste best om het naar de zin te maken. Kamers zijn niet al te ruim, maar dagelijkse schoonmaak is uiterst zorgvuldig. Het ontbijt is prima verzorgd en extra wensen worden zo mogelijk direct vervuld. Eten in het restaurant is heel goed en zeker niet te duur voor de geboden kwaliteit hetgeen in de omgeving dan ook zeer bekend is bij de lokale bevolking die in het weekend in grote getale aanwezig is. Strand aan voorzijde is klein maar fijn, het oversteken van de weg vraagt wel voorzichtigheid. Badschoenen zeer aanbevolen vanwege de kiezels. Strandstoelen beschikbaar in hotel (gratis).

• 8Herman17-08-2008

goed,gemoedelijk,prima keuken

Goed hotel aan drukke kustweg van het Garda Meer gelegen. Aan te raden is om een kamer meet meerzicht te boeken. Goede keuken. Gemoedelijke eigenaar. Torri del Benaco is een schattig italiaans plaatsje. Te ver om te lopen vanaf het hotel.

• 8Coen en Daisy17-07-2008

Gewoon perfect!

Schonen kamers, elke gedag gepoetst. Airco op kamer met temp. regeling erg fijn. Lekker eten, varieerend menu elke dag. Goede bediening met talen kennis. Voor het meer steek je de weg over en je kan er in zwemmen heerlijk!.

• 8Hilda12-07-2008

Prima hotel!

Een aanrader. De kamer was erg schoon. Niet te groot maar ach, op het prachtige balkon met uitzicht over het Gardameer.... waar heb je het dan over? Hele aardige bediening die echt hun best deden om je het gezellig te maken. Het eten was uitstekend. En we konden prima met elkaar praten hoor. Duits, engels van alles door elkaar en je komt een heel eind.

Het enige minpuntje is natuurlijk de drukke weg die voor de deur langloopt maar wij hebben dat niet als onoverkomelijk ervaren....

Het "zwembad" ligt voor de deur : het Gardameer is heerlijk om te zwemmen.

• 8Jans03-09-2007

Leuk en gezellig hotel met heel aardige eigenaar en personeel. Kleine kamers, aan de achterkant helaas zonder balkon; wel een leuke tuin + terras waar je ook kunt eten. De weg oversteken en je bent aan het Gardameer. Lekker eten en verandering van het menu voor de kinderen was geen probleem. Parkeren in het hoogseizoen is krap maar wel te doen.

• 9Dagoke10-07-2007

Heerlijk klein hotelletje met perfecte service. Ze zijn vriendelijk en het is er heel proper. Echt een aanrader. Perfecte uitvalsbasis in een mooie omgeving om van daaruit naar Venetie, Verona enz. te reizen via dagtrips. Het eten is er heerlijk. Een heel klein minpuntje, de talenkennis kon beter maar ze doen hun uiterste best om je gedienstig te zijn. Het hotel heeft maar 2 sterren toegewezen omdat er geen zwembad of lift is maar voor mij is het echt 4 sterren waard. Bovendien het gardameer ligt vlak voor de deur.

Hotel Fraderiana info

Veilig betalen met