Vakantiehuis Casa Lavanda

2 reviews over Vakantiehuis Casa Lavanda in het Nederlands

mooie rustige plek

L.Klooster
15-6-2016

Het huis is uitermate geschikt om een rustige vakantie door te brengen. Het dorp is heel rustig. Voorzieningen zijn op 5km afstand. Maar als de boodschappen zijn gedaan kan het genieten beginnen. Heerlijk op het terras of aan de rand van het zwembad. Wij vinden het iedere keer een feest om er te zijn. De inrichting wordt regelmatig aangepast aan de huidige eisen.

Mooie locatie

Bert&Lammy
15-6-2016

Villa Lavanda maakt je vakantie compleet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Lavanda in Torri del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Lavanda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Lavanda scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.