Camping Maroadi

Camping Maroadi
9,3

3 tips over Camping Maroadi

Ilse, 9-7-2015
Malcesine is een mooi dorpje, met kasteel. Monte Baldo is een aanrader en gewoon lekker 's avonds naar Riva, waar vaak zomers (muziek-)festivals zijn.
snelder, 30-7-2014
Als je je een soort strandvakantie voorstelt is dit niet de juiste plek, wel voor een leuke sportieve vakantie op een goed camping.
Marieke Gommans, 10-7-2013
Als je op zoek bent naar een goede pizzeria, ga dan naar Al Pescatore, deze ligt in het centrum. Hier krijg je megapizza's en als je ze niet op krijgt kun je gewoon vragen of je de pizza mee naar huis mag nemen. Het personeel is heel erg vriendelijk en maken vaak een praatje met je.