Hotel Lago di Garda

Hotel Lago di Garda
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Lago di Garda voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Lago di Garda in het Nederlands

Prima hotel aan de bolulevard van Torbole

Frank
30-8-2010

Torbole is een klein stadje aan het Garda meer. Gelegen in het noorden, dus altijd een windje voorradig. Lago di Garda is een prima hotel aan de boulevard. Veel verkeer en passanten, ds rustzoekers moeten een straatje verder kijken. Bijzonder vriendelijk personeel, niets is te veel en altijd een glimlach klaar. Hotel is oud, maar recentelijk gerenoveerd. onze kamer lag aan de "zee zijde"dus mooier kan het niet. Helaas geen airco, anders had onze waardering zeker uitmuntend geweest. Een week hier is een echt feestje. Wij hadden half pension geboekt, en voor een weekje is dat prima te doen. Het weer zat echt mee, zeker omdat het in Nederland regende en wij met 30 gr. zaten. Kortom: Heerlijk, schoon, prettig en netjes. In het restaurant gaat soms wat fout, maar ach: niet zeuren of moeilijk doen. Men doet zijn best, en......het is vakantie. p.s. omgeving ideaal voor fietsers en mountainbikers.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Superhotel

Es
27-8-2010

Dit hotel is zeker een aanrader. De ligging is perfect, direct aan het Gardameer. De kamers waren ruim en het personeel is ontzettend vriendelijk. De receptioniste spreekt zelfs Nederlands! Verder hebben we genoten van het heerlijke eten in het restaurant. Wij gaan hier volgend jaar zeker weer naartoe!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Fantastische plek

jos hermans
29-6-2010

Hotel lago di garda in torbole, was een prachtige plek voor enkele dagen garda meer. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren goed verzorgd en ook het ontbijt en avond eten. Vanuit torbole is het makkelijk doorreizen naar diverse andere plekken aan het garda meer. Dit hotel is een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Jun 20 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Lago di Garda voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lago di Garda in Torbole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lago di Garda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.