Aparthotel La Vela

ItaliëPlaatsen rond het GardameerTorbole

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel La Vela voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 58 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 58 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

59 Reviews over La Vela

• 9Peter de Visser10-08-2016

Super vakantie aan het mooie Gardameer.

Een mooi hotel met zwembad op loopafstand van het centrum van Torbole en het kiezelstrand van het Gardameer. Zowel het ontbijtbuffet als het dinerbuffet was van heel goede kwaliteit met uitgebreide én diverse keus. De kamer was prima, beschikte over airco en een balkon met uitzicht op het zwembad. De kamer werd dagelijks keurig schoongemaakt. Op het hele complex heb je beschikking over gratis wifi van gemiddelde snelheid. Torbole (en het noorden van het Gardameer) is een plaatsje met veel mogelijkheden voor watersport, fietsen en wandelen. Voor het hotel is een bushalte met verbindingen naar allerlei plaatsjes rond het Gardameer.

• 6karel236515-10-2014

Een ware ontgoocheling

Clubhotel La Vela is een centraal gelegen viersterren hotel op ca. 100 m van het centrum en op ca. 200 m van het kiezelstrand. Het hotel is ideaal gelegen voor liefhebbers van watersporten, wandelingen en mountainbiken. Het hotel heeft een openlucht zwembad (te koud), met ligstoelen en parasols (maar enkele). De kamer was proper en het onderhoud was goed. De douchecabine was heel klein, kon je amper in omdraaien. Oud tv toestel met slecht beeld. Dit voor een superiorkamer, was dit vergeleken met het vorige hotel (Dolomieten week vroeger) nog geen standaard kamer waardig. Ontbijt en diner waren ok, maar voor de rest stelt deze Al inn niets voor . De lunch, wat lauwe frieten of pasta of kleine sneetjes brood met beleg in een zaaltje beneden het zwembad. Ook al je dranken van de All In moest je hier halen (ook 's avonds) en van een drankautomaat in plastiek bekertjes (ook de wijn schuimend)). Dit hotel is zeker geen 4 sterren waardig. Aan de bar naast de receptie moest men betalen.

• 3greet pelgrims22-09-2014

Nooit meer. Dit is geen 4 sterren hotel !!

Dit is amper een 2 sterrenhotel waardig. schimmel op de muren . Douchebak gebarsten waardoor de badkamer onder water staat. Lattenbodem van bed volledig gebroken en met plakband aan elkaar gekleefd, onmogelijk hierop te slapen. Zelfs na herhaaldelijke klachten hierover bij de manager wordt er niets aan verholpen. Matras met produktiedatum 1984. Parking voor ongeveer 60 wagens en nog voor 20 wagens in betalende garage aan 10 euro per dag. Echter met 138 kamers staat de parking steeds vol waardoor je je wagen op een dure parking moet parkeren aan 1.5 euro per uur . Dus van gratis parking is geen sprake. All inclusive stelt niets voor . Het middageten is dit woord amper waardig. Wat kleffe frieten geserveerd in een vies keldertje. Ook de drankjes kan je niet afhalen aan de bar maar eveneens in deze vieze kelder. Dit hotel stelt echt niets voor. Wegblijven is de boodschap. De locatie is wel top. Dicht aan het meer en de straat, dus voor uitstappen te maken is dit dorpje wel geschikt .

• 7Petra30-11-2013

Wat chaotisch en te koud zwembad

Iedereen kan zo het hotel in en uit, ook aan het zwembad. Zwembad, zelf in augustus veel te koud en ter plaatse niet veel te doen en piepklein voor zo veel kamers. Gratis parking propvol.

• 9Elza04-08-2013

Heel goed meegevallen

Het hotel is qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader.Er is zeker voldoende keuze qua ontbijt,het avondeten is sinds dit jaar in buffetvorm en keuze genoeg.Een nadeel was dat het fruit s'avonds soms vlug op was.Want er waren mensen die namen al het fruit op hun tafel als ze nog aan de hoofdmaaltijd moesten beginnen.Maar ja,dan deden wij dat ook almaar.

• 5mdv27-07-2013

Geen tweede keer in La Vela

Torbole is super: leuk gelegen en mooie omgeving. Over het hotel zijn we minder tevreden: onze familiekamer was geen vier sterren waard ( slecht of geen werkende airco, douche is rampzalig., niet echt clean, afgeleefd...) In het restaurant leek het precies een soap ( dringen aan de deur, aan het buffet, precies een goedkope all inn...) Bovendien werden er tijdens ons verblijf bussen. 16 jarigen gedropt, die overlast bezorgden aan het zwembad. We zaten precies in een jeugdherberg. Wij verblijven regelmatig in Italie op hotel, en vaak in drie sterren hotels die 100X beter zijn dan dit hotel. Slechte keuze geweest van ons deze keer.

• 3De Brabanter11-09-2012

4 sterren ? hahahaha

Ik ben 45 jaar. Heb al een 20 tal 4 sterren hotels gezien. Allemaal goed tot zeer goed. Dit hotel ? 1 nacht gebleven en weg. Een ramp. U weze gewaarschuwd.

• 7bvg_221-08-2012

Terechte prijs van een 3 sterren hotel

Plus: Ligging is super (Vlak aan het meer) - mensen die er werken zijn echt van goede wil - prijs - openingsuren zwembad Min: Vervang het vasttapijt in de kamers zodat deze frisser ruiken - uitbreiding van de eetzaal (moesten in de kelder eten met een ander gezin...na discussie hebben we een tafel voor ons 3en kunnen hebben in de hoofdzaal) - zeker geen 4 sterren waard

• 7Familie De Deken07-08-2012

Eenvoudig maar goed

La Vela voldeed op sommige punten volledig naar onze verwachtingen en sommige ook niet.Locatie is super,mooi!Wij hadden een familiekamer gevraagd en liefst rustig gelegen en die hebben we ook gekregen(logeerden met 3 kleine kleuters daar).Zeer ruime kamers met 2 apparte slaapkamers met elk 2 bedden en in de woonkamer ook nogeens 2 bedden.Over eten kunnen we kort zijn;heel lekker!!!Maar......helaas geen buffetje voor de kids,dus eten wat de grote eten en een kind eet al eens graag een frietje of kip nugget?Zwembad is niet erg groot en het aantal bedden naar verhouding met aantal gasten was pover.Dus vroeg opstaan om handdoekskes te gaan leggen.Hetgene we wel aan raden aan het hotel is om iets aan het parkeerprobleem te doen,als je s'avonds nog wegrijdt om iets te bezoeken heb je gegarandeerd een probleem als je terugkom..Conclusie is dat we toch een hele leuke vakantie hebben gehad;

• 9deruytter-phlippo16-01-2012

leuke vakantie

wij zijn in augustus 2011 naar la vela geweest en het was fantastich. Het eten was er goed, je kan er er altijd kiezen tussen 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en het dessert was aan het buffet waar er ook ruime keuze was. De kamers waren in orde en waren alle dagen schoongemaakt. de kinderanimatie was ook in orde. Zeker een reis om nog eens te herdoen

Aparthotel La Vela info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met