Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale

Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale
7,7

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Sunclass Bungalowpark Tignale voor je op een rij gezet:

336 reviews over Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk ontspannen vakantie gehad!

Dirk Gerard de Roest
20-9-2018
  • Onderkomen9

Sunclass Tignale is een prima park voor mensen die willen genieten van een schitterend berg gebied in een rustig park. Een centraal gelegen groot zwembad is voor huurders gratis en ook de allerkleinsten kunnen zich er prima vermaken. Er is altijd een badmeester aanwezig. In het hoogseizoen zorgt een animatie team voor leuke activiteiten. Dit jaar was het jammer dat de winkel en het restaurant gesloten waren, de oorzaak hiervan lag buiten de eigenaars van de huisjes en het beheer. In het vlakbij gelegen dorpje is echter een prima supermarkt en het beheer zorgt 's morgens, na bestelling, voor verse broodjes! Rond het Gardameer valt heel veel te zien in de vele leuke plaatsjes. Het huisje A82, van een particuliere eigenaar. dat wij gehuurd hadden was prima en van alle gemakken voorzien. We komen zeker nog eens terug!

Aanrader: fantastische keuze

Elizabeth
16-8-2018
  • Onderkomen10

Unieke ligging op de berg met adembenemend uitzicht op het meer. Een werkelijk prachtig huis (A65) met een ruim terras en complete en sfeervolle inrichting. Terras biedt veel privacy. Wij hebben nergens op het terrein een mooier huis gezien.! Zwembad was ook heerlijk; het huis ligt er vlakbij. Fijn ook dat dit huis gratis en goedwerkende WiFi heeft.! Wij komen zeker graag terug.

Nóóit meer

KvdM
13-8-2018
  • Onderkomen5

Let op voor je dit gaat boeken! Vreselijk saai park en dus niet geschikt voor pubers. Wij zaten midden in het hoogseizoen en alles bleek gesloten te zijn op zwembad en receptie na. Géén winkel, géén restaurant, géén bar, géén disco. Dit wisten wij niet van tevoren, er was hierover niets door de huiseigenaar gemeld (C22). Bleek al in maart dit jaar bekend te zijn. Iets met vergunningen oid. Afstand naar het dorp is een behoorlijke klim op donkere onverlichte wegen waar ook de auto's rijden. Geen voetpad oid aanwezig. Afstand Gardameer is 9 km. Let op: Met de auto kost het ruim 20 min. voor je beneden aan het meer bent. Smal gedeelte waar je kan liggen. Advies, rij door naar Limone, véél mooier en gezelliger! Supermarkt dorp is een drama, chaos om te parkeren en overvolle winkel. Huisje heeft prachtig uitzicht maar eenvoudig ingericht. Leuk voor een stel wat de rust zoekt maar niets voor een gezin. Slechte wifi. Voor ons nóóit meer!

Heerlijk

Angela
5-8-2018
  • Onderkomen7

Het huisje was verder prima, we hebben er wel even goed schoongemaakt, dit omdat we vonden dat dat beter kon,

Prachtige ligging en idd niet geschikt voor minder valide,erg steil,

Wi-Fi is aanwezig, maar wanneer dat hij het doet is maar de vraag,

We hadden hier wel 2 codes voor gevraagd à €10,00 per stuk,beetje jammer wel.

Nederlandse televisie aanwezig,was erg fijn voor savonds laat effe kijken nog, verder vriendelijke beheerder,die je altijd met goede raad bij staat,

Wij zouden zeker terug keren,

Super park en fijne mensen!

Van Schip
24-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heerlijk park en fijne beheerders. Animatie team ontzettend lief en aardig. Badmeesters waren super.

F1 kijken? Geen issue - park beheerder kon me verder helpen, top!

Bungalow A63 was prima. Paar kleine issues werden snel en adequaat verholpen.

Eigenaresse zeer begaan en behulpzaam, Anita bedankt! Uitzicht was top! Aanrader.

Restauratie was wel dicht maar mocht pret niet drukken.

We komen graag terug,

Hartelijke groet!

• Onderkomen7

Een schitterend park boven op de berg met een fantastisch uitzicht over Tignale en het Gardameer.

Geen aanrader voor minder valide mensen ivm de steilheid in het park. Een auto is een pré. Je zit werkelijk bovenop een berg en de auto is nodig om boodschappen te doen in tignale of het gardameer te bezoeken. Minpunt is de beheerder. Deze man is ons totaal niet van dienst geweest na problemen met mierenoverlast. Wij waren op vakantie met een baby van 6 maanden waar de mieren snachts over het hoofdje liepen. Meneer was snachts te beroerd om hulp te bieden en vond het allemaal wel meevallen. Uiteindelijk na lang aandringen kwam zijn vrouw met een gezicht als een oorwurm ons te woord staan. Na veel zuchten en puffen kon ze toch iets voor ons betekenen. Meneer zijn trots was schijnbaar gekrenkt want die heeft de rest van de vakantie niet meer met ons gesproken...erg kinderachtig. Totaal geen nazorg geboden gewoon schandalig.

Fantastische Locatie, prachtig gelegen park!

Fam. Schierboom/Wenneker
28-12-2017
  • Onderkomen8

Het is een prachtig, uitgestrekt park, met een geweldige ligging. Wij verbleven in bungalow A63, welke heel mooi is gerenoveerd en bovendien op een fantastische locatie ligt. Dichtbij alle faciliteiten en toch veel privacy met een wonderschoon uitzicht over het meer! De bungalows verschillen onderling nogal, omdat ze van particuliere eigenaren zijn, maar de A63 is een echte aanrader! Verder is er in de directe omgeving veel te doen, zoals wandelen, mountainbiken, maar ook aan het zwembad kun je heerlijk zijn. Het restaurant op het park is ook gewoon goed!

nooit meer

MB
7-10-2017
  • Onderkomen2

De ligging is ontzettend mooi en het uitzicht vanuit ons terras was ook geweldig, maar daar is alles dan ook mee gezegd. Ons huisje was vervallen, vies en stonk ontzettend! De eigenaren zijn niet bepaald klantvriendelijk te noemen. Zij vonden het allemaal nogal meevallen en "er waren andere huisjes in een slechtere staat waar de mensen nog veel meer voor moesten betalen" ???. Ze hadden weinig informatie over (wandel)activiteiten in de omgeving. Via hun eigen site hadden we een wandeling gevonden, waar ze zelf geen weet van hadden. Onder wat gezucht, printten ze het voor ons uit, maar dat ging vooral niet van harte. Dat is wat we ook erg misten, hart voor je klanten, passie en beleving ! We voelden ons in ieder geval niet welkom. De supermarkt bleek gesloten te zijn (waren we niet over geïnformeerd). Boodschappen in het dorp kostte zeker een uur; het winkeltje was overvol met klanten en je stond ongeveer wel 20 minuten in de rij voor een paar boodschapjes. Hier zien ze ons zeker niet meer !

nooit meer

wr
30-9-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Niet een park voor ons. Accommodatie was niet naar ons tevredenheid. Nogal een rommel en niet modern. Ligging was *** ongeveer een uur rijden naar een degelijk stadje. Winkeltje op het park was dicht (was niet van te voren bekend gemaakt).

Gelukkig hebben we toch een mooie zomer gehad in Italië, in Riccione.

• Onderkomen10

Met veel plezier twee weken doorgebracht in het Sunclass park in Tignale. Wij verbleven in huisje 13A en dit is een absolute aanrader. Het huisje heeft een prachtig terras, met adembenemend uitzicht over het Gardameer. Bovendien is het huisje van alle gemakken voorzien; afwasmachine, wasmachine, zeer uitgebreid serviesgoed en keuken gerei, senseo...noem maar op. Hoewel dichtbij het zwembad ,is het het toch nog een pittige klim de berg op...maar dat is meteen de 'workout' van de dag en dus geen probleem.

Voor peuters is dit huisje denk ik minder geschikt, er zit geen hek om de tuin en er is een trap naar het huisje toe.

Het zwembad is prima , de badmeester(s) vriendelijk en oplettend. De animatie vonden we prima, onze kinderen vonden de activiteiten hartstikke leuk.

Er zijn voldoende ligbedjes rond het zwembad en het is fantastisch zwemmen tussen de bergen!

In de kiosk kun je een heerlijke cappuccino drinken of een ijsje eten.

In de omgeving van Tignale is van alles te doen,maar hou er rekening mee dat je eerst de berg af moet,dus wel iets langer in de auto zit dan je zou verwachten. Limone en Riva zijn beslist de moeite waard om te bezoeken.

Ook het Canoying, te boeken via de receptie , is aan te raden. Man en dochters vonden dit een geweldige ervaring!

Kortom; een leuk, kleinschalig park, op prachtige lokatie en huisje 13A was fantastisch!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale in Tignale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.