Appartement Residence La Portella

• 7.5Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

16 Reviews over Residence La Portella

• 4Weinreich13-07-2018

Nicht empfehlenswert

Appartement ist top. Allerdings das Personal eine Katastrophe. Es wird mit Kindern geworben, aber wehe es wird zu laut. Es wird weder deutsch noch englisch gesprochen. Durch das nicht kommunizieren können entstehen Missverständnisse. Nachts ist es sehr laut auch von dem Hotel oberhalb der Anlage. Es wird geworben mit zusammensitzen, aber nein um 22 Uhr wird gebeten das Gelände zu verlassen und ins Zimmer zu gehen. Bei Problemen wird einem nicht geholfen. Wir haben uns sehr unwohl gefühlt und das Gelände tagsüber verlassen. Es hat sich ein Kind und ein Erwachsener verletzt am Pool. Es ist zwar die ganze Zeit ein Art Bademeister anwesend, aber geholfen hat er nicht. Weder Pflaster noch irgendeine Hilfestellung. Nur Sprüche wie hier wird nicht gerannt oder selbst schuld.

• 6Berg09-08-2016

Leuk, maar niet met het beloofde balkon...

We hebben dit appartement via touroperator geboekt. Let er bij deze organisatie goed op dat de getoonde foto's op de website niet altijd overeenkomen met de werkelijkheid. Volgens de gegevens op de La Portella website zouden wij een groot hoekbalkon hebben en de foto op de website van touroperator suggereerde dat wij op de hoogste verdieping een geweldig uitzicht zouden hebben. Dit bleek bij aankomst niet het geval te zijn. Wij hadden een veel kleiner balkon en zaten op de onderste verdieping. Alleen door te gaan staan hadden we uitzicht op het meer, in tegenstelling tot het grootse uitzicht wat ons toegezegd was. We hebben dit bij touroperator meerdere malen gemeld, maar hebben hier geen enkele reactie op gekregen. Ronduit slecht! Het appartement Tulipano 103 is gedateerd, maar wel ruim en schoon. De slaapbank viel wel van ellende bijna uit elkaar... Het park zelf is verder prima en we hebben ons hier verder goed vermaakt!

• 7Aad 11-06-2013

Schitterend gelegen

Wij hebben geboekt in het voorjaar. Vooraf gevraagd of het zwembad open zou zijn ivm onze kinderen. Dit was zo. ter plaatse bleek van niet. Jammer. Uitzicht is werkelijk schitterend. Het appartement echter een stuk minder. Ons appartement was zo uit de jaren 70 gekomen. De bank was kapot en men begon ook nog te verbouwen boven en onder ons. Na klagen werd een ander appartement aan ons toebedeeld. Men was overigens erg hulpvaardig dat wel. Het nieuwe app. was een stuk mooier met een groter balkon maar iets minder uitzicht. Inrichting was veel moderner. Prima. Toch na een week vertrokken naar iets anders omdat de meeste voorzieningen dicht waren.

• 8J26-08-2012

Prima vakantieverblijf

La Portella kan je met een gerust hart boeken. WIj hadden appartement 203, La Portella gebouw A met als enige een ruim terras en volledig nieuw ingericht (IKEA). Niet al te groot maar met buitenruimte goed te doen. Zwembad en tennisbaan uitstekend, barretje niet optimaal maar s morgens wel broodjes. Het dorpje is gezellig en op maar enkele minuten lopen, lekkere restaurantjes. Uitzicht op het meer is prachtig. Er gaat enkele keren per dag een shuttlebusje naar het Gardameer (en retour) want vanwege de steile bergen is het aantal parkeermogelijkheden langs het meer aan deze kant en op deze hoogte van het Gardameer heel beperkt. Wij hadden La Portella geboekt om aan de toeristenmassa te ontsnappen maar vonden locatie toch te ver van het meer. Aan de overkant (torri del benaco, kan je met de veerboot heen, leuk tochtje) is het ook rustig en zit je minder steil/ is er wat meer ruimte. Prijs/kwaliteitverhouding Portella is goed . Vanwege de bergen kan er wel wat bewolking blijven hangen.

• 9Danielle02-10-2010

ruim appartement, vriendelijke mensen

Dit is een geweldige plek, tegen een erg goede prijs. Restaurantjes en supermarkt op loopafstand. Verwacht geen schreeuwerig toeristisch gebied. Wel kan je er een krantje kopen en bij 3 verschillende salons een ijsje eten. Er zit ook een erg leuke bakker. Als je naar een grote supermarkt wil, moet je wel de auto pakken. Er is een leuke speeltuin, een voetbalveld en een tennisbaan. Het zwembad is voldoende, maar het kinderbad stelt echt niets voor. Dat vonden wij het enige nadeel. Toch met onze 2 kinderen van 3 en 0 een super vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8fam.05-05-2010

leuke vakantie

Wij zijn vorig jaar in augustus hier op vakantie geweest. Dit jaar gaan we terug. Het was er heel goed. leuke animatie... heel toffe vrouw doet dit zeer goed. Heel lekker en niet duur restaurantje in het dorpje. Aan het meer zelf heel erg druk. Niet leuk om daar te rijden. Appartementen zijn wel oké. keuken bij ons was erg weinig materiaal aanwezig bv. geen koffiezet, geen vergiet, geen soeplepel,... maar dit kan je zelf ook meenemen dus geen grote ramp. ook hebben we even last gehad van een verdufte geur in de badkamer. Maar het was er netjes mooi terras. het was ook een ruim appartement. We hebben er zeker een goede vakantie gehad. Ook erg lekkere cocktails in de bar. Appartement benede naast de receptie trekt op niets. je terras is eigenlijk op het terras van de bar. men ziet dus recht bij je binnen.

• 10Dorthe Liv27-02-2010

Igen og igen ;0}

Vi er kommet på La Portella både forår, efterår og sommer.....ja, vil holder meget af at komme på La Portella, hvor personalet altid er venlige og hjælpsomme. Stedet og byen har besøg af en del danskere i sommerferien. Det betyder, at vores børn hurtigt finder kammerater - det samme gælder for vi voksne! Nogle vil måske synes, at det lugter lidt for meget at "fastliggeri", men vi nyder selskabet. "Gamle" gæster er flinke til at tage i mod nye og give gode råd om ture mm. Byen er lille og fuld af atmosfære - og der er ikke mange fristelser i form af souvenirs. En god kombination af turisme og lokalt liv. Der er et par pizzariaer og restauranter. Priserne er meget bedre end i Limone og de andre byer langs søen. Naturen er skøn. Vi har travet mange ture i foråret og efteråret. Der findes et gevaldigt stisystem, som er kortlagt. Om sommeren kan det blive for varmt at trave i bjergene, men så har vi heldigvis poolen! Vi syn´s vi får meget for pengene, så vi kommer igen - 2010

• 9Familie Dhooghe16-08-2009

Excellente prijs kwaliteit verhouding

La Portella biedt ruime appartementen, een mooi zwembad , een (gratis) tennisterrein en een voetbalterrein. Elke dag en avond wordt een activiteit georganiseerd. Tignale is een rustige vakantieplaats, geen disco's, niet overspoeld door toeristen en in het stadje zelf is elke dag/avond wel iets te beleven dat georganiseerd wordt door het stadje zelf voor de lokale bevolking (maar ook leuk voor toeristen). En je hebt er een prachtig zicht op het Gardameer en het omliggende gebergte. 1 minpunt: wij logeerden in een bijgebouw van La Portella in Tignale dat op ongeveer 800m van het hoofdgebouw (en het zwembad) ligt. De verplaatsing (in het heuvelachtige Tignale) in de volle zon is er dan soms iets teveel aan. Maar de rest maakt veel goed.

• 10 nele laureys14-01-2009

prijs kwaliteit

we zijn in aug 2008 geweest ook voor de eerste keer en is zeer positief meegevallen dit jaar gaan we terug ze hebben er alles voor jong en oud

alles dichtbij we zaten in het bij gebouw wat verder dan het zwembad we vielen omver van de luxe en schoonheid

dit is dik een 10 waard

• 6Katrin Koch06-09-2008

gut geeignet für Familien

Wir hatten einen sehr schönen Urlaub in La Portarella. Die Zimmer und die Anlage waren sehr sauber und ordentlich. Ausstattung ist etwas spärlich (nur zwei Kochplatten,zuwenig Steckdosen). Das personal war freundlich, manchmal etwas unflexibel, z.b. waren sie nicht in der Lage die Wettervorhersage aktuell auszuhängen man musste immer nach fragen. Die Anlage ist vorallem für Familien mit Kindern geeignet. Für Ruhe suchende eher nicht. Die Zimmer sind sehr hellhörig.Die Lage ist Prima wenn man einmal den Anstieg bis Tignale geschafft hat ist es wunderschön. Zum Ortskern mit Geschäften sind es nur 7 Minuten.

Appartement Residence La Portella info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV