Hotel Park Hotel Zanzanù

ItaliëPlaatsen rond het GardameerTignale

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Park Hotel Zanzanù voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 32 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 32 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

32 Reviews over Park Hotel Zanzanù

• 8kvm20-02-2018

fantastisch

Prachtig gelegen met uitzicht over Gardameer. 1 min puntje was dat de kamer erg stonk naar irritante rioollucht. Na enig aandringen kregen we een andere kamer maar de bewuste kamer werd wel meteen weer verhuurd.

• 8Ceulemans Dirk24-08-2012

Gewoon prachtig en rustig gelegen

Hotel Zanzanu is voor ons heel goed meegevallen, rustig gelegen en niet teveel lawaai, en een prachtig zicht tijdens de maaltijden . Het zonnetje was ook elke dag van de partij. Meer moet dat niet zijn

• 9Ronny30-07-2012

Mooi hotel met prachtig panorma!

Dit hotel bezochten we in 2008. Na een klim met heel wat haarspeldbochten bereik je dit hotel. Het biedt een prachtig uitzicht op het Garda meer, zeker vanop je balkon in de nogal kleine kamers (met dunne muren!) Het zwembad is eenvoudig, en zoals in veel hotels is het hier zoeken naar een vrije ligstoel. Het eten is hier super! Iedere dag een drie-keuze menu met voor elk wat wils. Het ontbijt kan iets beter, koffie is niet lekker, weinig keuze in brood. Wel fruit, gebakjes, e.d. Het personeel is vriendelijk, zeker in het restaurant. Dit is echt een hotel voor families met kinderen, voor mensen zonder kinderen kan het hier al snel te druk worden, zeker s'avonds aan tafel. Het was voor ons een aangenaam verblijf!

• 8SimoneH25-06-2012

Prachtig uitzicht

Ik ben vorige zomer twee weken in dit hotel geweest, en ik heb er een topvakantie gehad. Het personeel is ontzettend vriendelijk, al kunnen ze niet zo goed Engels (wel goed Duits). Het uitzicht is adembenemend en ook het zwembad is prima. De omgeving is echter nogal rustig, in Tignale is niet veel te doen, al is de pizzeria wel fantastisch. Proef daar ook vooral de tiramisu! Er zijn verder veel leuke plaatsjes in de buurt, maar je moet dan wel bereid zijn om een half uurtje te rijden. Tenslotte is er in het hotel 's avonds weinig te doen. Wij hadden een laptop meegenomen om films te kijken, want van de animatie moet je het niet hebben.

• 6Philip18-09-2011

Is dit 4* hotel?

Onze ervaringen met dit hotel zijn zeer matig. Ten eerste de ligging van het hotel. De ligging van het hotel biedt een mooi zicht op het meer maar met een aantal beperkingen. Niet alle kamers hebben een goed zicht, het terras met uitzicht op het meer is slechts 10 tafels (voor ong 100 kamers), er moet 3e/pp betaald worden om s avonds 'in het mooie stuk' te mogen eten. Tignale is ook niet zo fantastisch. Het is vrij ver van het meer (15 min met auto), het heeft niet echt een centrum waar je wat kan wandelen, iets gaan drinken. De maaltijd in het hotel is maar matig te noemen. Je eet precies in een grote cafetaria. De kwaliteit van het eten is ook niet super. Niet echt wat je verwacht van 4*. Positief is dat de maaltijd aan tafel gebracht wordt en dat je kunt kiezen uit 3 mogelijkheden. Het ontbijt vond k wel ok. De kamers en uitstraling van het hotel is proper maar ouderwets, jaren 70/80.

• 6Sas17-09-2011

...

Het hotel is zeer mooi gelegen. Het personeel is vriendelijk en correct.

De kamers zijn vrij verouderd. Het avondeten kon ook beter. Wat mij betreft eerder een 3 sterren hotel dan een vier.

• 9ckorbee16-09-2011

Betoverend mooi!

We hadden de reacties op Zoover gelezen en wisten niet goed wat we moesten verwachten, maar het is ons 300% meegevallen. Wèl vers fruit bij het ontbijt, zeer schone kamers, ontzettend vriendelijk personeel (met 2 ervan hebben we nog steeds contact), super service (toen ons kindje ziek was konden we op de kamer eten) en een werkelijk betoverend mooi uitzicht vanaf het balkon van onze kamer. O.k., het enige minpuntje is dat er geen airco op de kamers is, maar wellicht dat dit in de toekomst nog gaat komen. Er worden regelmatig verbeteringen doorgevoerd in ieder geval! Wij zeggen dit niet vaak omdat we steeds weer het liefst iets anders zien, maar hier gaan we zeker nog 'ns terug. Sjapoo, sjapoo, sjapoo voor Zanzanu!!

• 9jacky_vermeulen02-08-2011

Berghotel met adembenemend uitzicht

Typisch italiaans berghotel met zeer ruime kamers met spectaculair zicht op het gardameer. Maaltijden zijn verse bereidde autentieke italiaanse gerechten. Je kan de dag op voorhand kiezen uit 3 opties en vooraf is er steeds een uitgebreid saladebuffet dat voortdurend wordt aangevuld (geen voedselgevechten). Kamers zijn eenvoudig maar kraakproper. De bar is eenvoudig maar zeer goedkope en lekkere dranken. Het zwembad is zeer groot maar meer dan voldoende staanplaats voor de kinderen. Ook aan ligzetels geen gebrek. Geen 'handdoek'toestanden.

• 9Am & Dave27-07-2011

Heerlijk, mooi gelegen hotel

Service with a smile is hier het speerpunt. ONtzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze kamer had een prachtig zicht over het gardameer,en had een groot balkon. Hotel bezit zowel een binnen als buitenzwembad. Water echter erg koud, mede door 'slechter' weer. In het hotel worden weinig activiteiten aangeboden (wel n muziekavond met een hele goede band), maar dit vonden wij absoluut niet storend. Wordt overigens ook op alle sites aangegeven! Bezoekers komen uit alle windstreken,jong en oud. Iets minder is het feit dat de kamers redelijk gehorig zijn,maar hier hebben wij niet veel last van gehad. Excursies vanuit hotel duren langer doordat je in het westen van het meer zit, terwijl meeste dingen in het noorden of zuiden te doen zijn. Uitzicht hotel maakt dit meer dan goed. Zeker een aanrader!!!!!! (partypeople zijn hier echter niet op hun plek!) ps. ontbijt is heerlijk afwisselend MET fris fruitsap!

• 5wij16-07-2011

niet voor herhaling vatbaar

Hotel Zanzanu is voor ons wat tegengevallen. Het is echt geen hotel om met jonge kinderen naartoe te gaan. Er is NIETS te beleven in het hotel. 's avonds is er geen animatie of iets dergerlijks. Het lijkt alsof rond 21 uur iedereen naar bed is. In het dorpje is er ook niets te beleven 's avonds. Het eten in het hotel is matig. Het ontbijt is elke dag hetzelfde en 's morgen is er zelfs geen fruitsap. Kamers zijn zeer netjes en personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Wel zeer mooie streek en vanuit de kamer heb je een heel mooi uitzicht. Wij gaan zeker niet naar dit hotel terug.

Hotel Park Hotel Zanzanù info

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals