Aparthotel La Rotonda

Aparthotel La Rotonda
7,2

7 tips over Aparthotel La Rotonda

Quark, 2-7-2015
Gardola, dorpje boven het complex en rijdt met de auto naar Limone waar je voor 9 euro pp naar Malcesine kan varen.
Ralf, 11-9-2014

Appartementen met meerzicht is aan te raden. Erg mooi.

Boek alleen logies ontbijt en ga elders avondeten.

fam kulmer, 22-9-2013
tip,dit hotel is niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn, en als de parkeerplaats voor het hotel vol is (er staan voornamelijk duitsers) boven het zwembad is ook eentje bijna niet gebruikt.

We hebben een aantal aanbieders voor La Rotonda voor je op een rij gezet:

Jackco, 11-8-2013

Omgeving goed, het dorp de plaatselijk supermarkt en diverse goede restaurant te voet bereikbaar.

Wil je in het meer zwemmen dan moet je met de auto naar beneden, Tignale heeft een eigenstrand maar dit is zeer klein en al snel zijn de parkeer plaatsen vol.

We vonden het strand bij Limone zeer goed hier bevind zich ook een parkeergarage direct aan het strand, de boulevard en het oude stadje zelf.

Herman, 24-7-2013
Neem beslist een kamer met balkon (uitzicht op Gardameer).
Postmanator, 15-9-2012

Milaan bezoeken of Venetie.

Dagje Gardaland.

Riva is ook heel mooi

inge_1968, 11-8-2012
Een bezoek aan de dorpen Limone, Riva del Garda en Salo zeker de moeite waard alsmede het dorpje Tignale zelf vonden we ook erg leuk. Uitstapje met de kabelbaan naar de berg Monte Baldo is ook mooi, de kabelbaan zelf stelt niet veel voor, met veel mensen opgepropt in een bakje in sneltreinvaart omhoog maar het uitzicht van boven op de berg over het Gardameer maakt alles goed. Advies is om hier wel vroeg naar toe te gaan want de wachttijden voor de kabelbaan lopen snel op

We hebben een aantal aanbieders voor La Rotonda voor je op een rij gezet: