Aparthotel La Rotonda

82 reviews over Aparthotel La Rotonda in het Nederlands

Goed hotel om een dag of 4 te vertoeven

Joost
28-8-2018

Ligging op een berg,maar vanuit daar kun je mooie uitstapjes maken. Bed te hard maar dat is persoonlijk. Personeel erg vriendelijk. Ontbijt en avondeten goed.

Hotel met een fantastich uitzicht

Losser
28-8-2018

Wij hebben met ons gezin een weekje verbleven in een apartement (op basis van HP) in dit hotel. Het eerste wat direct opvalt is het fantastische uitzicht vanaf het balkon . Alleen hiervoor zou je dit hotel boeken. Verder is het echter ook een prima hotel, alleen voor mensen die slecht ter been zijn is dit niet aan te bevelen. Eten is prima, kamers zijn prima algehele indruk is goed. Bij de zwembaden zijn het aantal ligbedjes wel beperkt, dit geldt ook voor de ruimte rondom het zwembad.

Vanuit het hotel is het een klein wandelingetje naar het plaatsje toe.

Het hotel heeft geen handdoekenservice. Bij de appartementen zijn de balkons lekker groot en voorzien van tuinstel, ligbedjes en parasol. Ze zijn alleen niet afgeschermd t.o.v. elkaar.

Vince
19-8-2018

Mooie accommodatie 2 zwembaden in de avond ook het water verlicht poolbar goodkoop restaurant en goed eten aardig personeel en een heel mooi uitzicht

NOOIT MEER

G
21-7-2018

Ik ben niet iemand die om het ontbijt gaat zeuren of de slechte matrassen. Maar van een 3-sterren hotel mag je toch verwachten dat je gewoon kunt douchen? Als zwangere kan ik de douchecabine niet in en heb dit meerdere keren aangegeven bij de receptie met het verzoek om met een oplossing te komen. Helaas kunnen ze niks voor mij betekenen. Ik adviseer dan ook om het Park Hotel Zanzanu te boeken die op een paar minuten afstand is gelegen.

Enige positieve is het uitzicht..

Heel erg goed.

Rob
17-6-2018

Geweldige locatie met prachtig uitzicht en heerlijk eten in het bijbehorende Italiaanse restaurant voor een zeer schappelijke prijs. Ook een ruime voldoende voor het ontbijt en de keuze hierin. Nadeel is wel de beperkte parkeerruimte t.o.v. het aantal gasten die er op dat moment in zowel het hotel en in de appartementen kunnen verblijven. Als alles vol is geboekt zijn er onvoldoende parkeerplaatsen er zijn dan beslist geen uitwijk mogelijkheden om elders te parkeren.

Mooi hotel met een geweldig uitzicht

Coop35
30-8-2017

De beleving bij dit hotel valt of staat met aan welke kant je kamer ligt. Wij waren met vier personen en kregen een appartement met een prachtig uitzicht op het Gardameer. Ons verblijf is is ons goed bevallen, de twee zwembaden liggen er goed bij, wel even hopen dat een ligstoel kunt krijgen,,,. De ontvangst was zeer vriendelijk, het appartement schoon en alles aanwezig, De bedden waren voor mij wat hard. Het eten is goed verzorgd, erg lekker en het ontbijtbuffet is misschien niet enorm uitgebreid, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

TopHotel met paradijselijk uitzicht

eheezemans
12-8-2017

Hotel met fantastische ligging. Wij hadden de mazzel kamer 253 toebedeeld te krijgen. Grote kamer met keukenblok en balkon met uitzicht op gardameer. Personeel receptie en horeca vriendelijk en spreken goed duits. Ontbijt en diner prima in hotel. restaurant boven bij het zwembad uitstekend. Zwembaden liggen er prachtig bij. Voldoende ligstoelen en prettig baantjes trekken. Mogelijkheid om met tignalecard van 3 euro onbeperkt gebruik te maken van de shufflebus naar het gardameer. Geen stress met rijden en parkeren. In de avonduren verschillende leuke plekjes om te zitten een spelletje te doen met of zonder drankje. Heerlijk verblijf gehad.

Goed!

Janssen
5-8-2017

We hadden een appartement met een prachtig uitzicht op het meer. Verder prima appartement. Wel erg gehorig en wat smalle harde bedden. Restaurant bij het het appartement is ontzettend goed met vriendelijke bediening.

2 zwembaden, wel erg druk. Er was vaak geen plek meer vrij om te liggen op een ligbedje. Had natuurlijk ook mee te maken dat we in het hoogseizoen waren.

Ik heb een heerlijke vakantie gehad

nooit meer

mart
17-7-2017

Vriendelijkheid personeel in het restaurant was goed , niet goed ? op de dag van aankomst was er volgens de receptioniste geen boeking gedaan voor 3 personen doorverwezen naar ander hotel aan het eind van de vakantie al de drankjes moeten betalen terwijl deze inbegrepen waren zo en zo het eerste drankje bij het dinee dus 1 keer maar nooit meer. vakantie geboekt bij touroperator deze ook gebeld en deze hebben er voor gezorgd dat wij alsnog in het hotel wat we geboekt hadden konden overnachten ik boek hier regelmatig maar deze keer was dus echt laat me het netjes houden niet goed maar om er voor te zorgen dat onze dochter toch een normale vakantie had de week uitgezeten geen aanrader dus voor wat betreft ons

Goed verblijf gehad

Faust
28-6-2017

Gelukkig kamer met klein balkon gehad, waardoor je de deur open kon zetten. Geen airco. Wc zat ingeklemd tussen douche en muur, zodat gezette mensen een probleem hebben. Eten is gemiddeld goed. Boven bij de pizzeria en het fijne zwembad is het eten uitstekend. Avondeten in het hotel is gemiddeld. Parkeren vonden wij een probleem. Vooral als je laat aankomt. Sfeer is goed te noemen en dan dat prachtige uitzicht.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Rotonda in Tignale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Rotonda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.