Aparthotel La Rotonda

Meer aparthotel info

88 reviews over Aparthotel La Rotonda

• 2019
    8Margriet16-09-2019

Wij zouden dit hotel aanraden aan bekenden

Diverse bezienswaardigheden zijn goed te bereiken vanuit deze locatie, prachtige natuur en uitzicht op het meer. Vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, prima diner. Enige minpuntje vonden wij de gehorigheid van de kamers

Gereisd met partner in september 2019

• 8Izaak09-06-2019

Erg genoten dus goed.

Prijskwalteit verhouding goed parkeren wel soms een probleem,zeer vriendelijk personeel goed eten . Boek wel een kamer met zicht op het meer geweldig uitzicht.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    4Mila04-11-2018

Nooit meer in deze hotel/appartement

De plaats Tignale is prachtig. Mooi uitzicht, veel bergen, makkelijk te bereiken met navigatie. Behalve de accommodatie. We hadden een apartement. Was wel mooi uitzicht vanuit de balkon. Maar verder was het niet zoals verwacht, alle bedden kraken bij elke beweging, je krijgt pijn in je rug. Verder was er niet genoeg potten en pannen. Niet genoeg dekens, de dekens die er waren voelde zo vies en prikkelend aan. Ik zou graag nog een keer terug willen naar deze plek maar zou voor een andere hotel/appartement kiezen. Hotel medewerkers waren niet echt meewerkend en vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Joost28-08-2018

Goed hotel om een dag of 4 te vertoeven

Ligging op een berg,maar vanuit daar kun je mooie uitstapjes maken. Bed te hard maar dat is persoonlijk. Personeel erg vriendelijk. Ontbijt en avondeten goed.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Losser28-08-2018

Hotel met een fantastich uitzicht

Wij hebben met ons gezin een weekje verbleven in een apartement (op basis van HP) in dit hotel. Het eerste wat direct opvalt is het fantastische uitzicht vanaf het balkon . Alleen hiervoor zou je dit hotel boeken. Verder is het echter ook een prima hotel, alleen voor mensen die slecht ter been zijn is dit niet aan te bevelen. Eten is prima, kamers zijn prima algehele indruk is goed. Bij de zwembaden zijn het aantal ligbedjes wel beperkt, dit geldt ook voor de ruimte rondom het zwembad. Vanuit het hotel is het een klein wandelingetje naar het plaatsje toe. Het hotel heeft geen handdoekenservice. Bij de appartementen zijn de balkons lekker groot en voorzien van tuinstel, ligbedjes en parasol. Ze zijn alleen niet afgeschermd t.o.v. elkaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Vince19-08-2018

Mooie accommodatie 2 zwembaden in de avond ook het water verlicht poolbar goodkoop restaurant en goed eten aardig personeel en een heel mooi uitzicht

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4G21-07-2018

NOOIT MEER

Ik ben niet iemand die om het ontbijt gaat zeuren of de slechte matrassen. Maar van een 3-sterren hotel mag je toch verwachten dat je gewoon kunt douchen? Als zwangere kan ik de douchecabine niet in en heb dit meerdere keren aangegeven bij de receptie met het verzoek om met een oplossing te komen. Helaas kunnen ze niks voor mij betekenen. Ik adviseer dan ook om het Park Hotel Zanzanu te boeken die op een paar minuten afstand is gelegen. Enige positieve is het uitzicht..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Rob17-06-2018

Heel erg goed.

Geweldige locatie met prachtig uitzicht en heerlijk eten in het bijbehorende Italiaanse restaurant voor een zeer schappelijke prijs. Ook een ruime voldoende voor het ontbijt en de keuze hierin. Nadeel is wel de beperkte parkeerruimte t.o.v. het aantal gasten die er op dat moment in zowel het hotel en in de appartementen kunnen verblijven. Als alles vol is geboekt zijn er onvoldoende parkeerplaatsen er zijn dan beslist geen uitwijk mogelijkheden om elders te parkeren.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Coop3530-08-2017

Mooi hotel met een geweldig uitzicht

De beleving bij dit hotel valt of staat met aan welke kant je kamer ligt. Wij waren met vier personen en kregen een appartement met een prachtig uitzicht op het Gardameer. Ons verblijf is is ons goed bevallen, de twee zwembaden liggen er goed bij, wel even hopen dat een ligstoel kunt krijgen,,,. De ontvangst was zeer vriendelijk, het appartement schoon en alles aanwezig, De bedden waren voor mij wat hard. Het eten is goed verzorgd, erg lekker en het ontbijtbuffet is misschien niet enorm uitgebreid, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10eheezemans12-08-2017

TopHotel met paradijselijk uitzicht

Hotel met fantastische ligging. Wij hadden de mazzel kamer 253 toebedeeld te krijgen. Grote kamer met keukenblok en balkon met uitzicht op gardameer. Personeel receptie en horeca vriendelijk en spreken goed duits. Ontbijt en diner prima in hotel. restaurant boven bij het zwembad uitstekend. Zwembaden liggen er prachtig bij. Voldoende ligstoelen en prettig baantjes trekken. Mogelijkheid om met tignalecard van 3 euro onbeperkt gebruik te maken van de shufflebus naar het gardameer. Geen stress met rijden en parkeren. In de avonduren verschillende leuke plekjes om te zitten een spelletje te doen met of zonder drankje. Heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

Aparthotel La Rotonda info