Pension Elisa

6.4VoldoendeScore uit 16 reviews

Pension info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer pension infoTonen op kaart

16 Reviews over Elisa

• 6Vicky en Bart28-07-2020

Prachtig uitzicht, verder eerder teleurstellend

Prachtig uitzicht vanop het terras over het Gardameer en de omliggende bergen. Afstand tot Gardameer en een strand is eerder ver - per wagen minimum 15 minuten tot klein strandje. Ontvangst was heel koel en afstandelijk. Bij het ontbijt en avondeten eerder onbeleefde bediening. Eten is lekker, maar wanneer meerdere gangen besteld zijn, komen deze onmiddellijk na elkaar zonder enige pauze tussen de verschillende gerechten. Kamers zijn heel koud ingericht. Bedden zijn wankel en vallen bijna uit elkaar. Wel proper en net hotel.

• 9Carin Bakker04-10-2018

Fantastische verblijf bij hartelijke gastvrouw,

Mijn moeder en ik zijn een week te gast geweest bij Hotel Elisa, van 23 tot 30 september. Wij hebben een prachtige week gehad, het weer zat ook mee zonnig met een uitschieter van 37 grd, en de gastvrijheid van Elisa en personeel was geweldig. Wij hadden de reis via een aanbieder gezien en direct geboekt bij Elisa, en wij kregen een grote 4 persoonskamer met groot balkon, zicht op het meer. Zwembad was goed en veel ligbedden, heel de dag in de zon. Het welkomsdiner was lekker, en voor de volgende dagen was er een keuzemenu, veel keus en als je geen zin had dan kon je uit de pizzakaart kiezen. 1 nadeel was dat het eten snel opgediend werd en weinig ruimte tussen de gangen zat, huiswijn lekker en niet duur halve liter rood voor 6 euro. Vanuit het hotel die op een berg ligt, heb je mooi uitzicht. Leuke markten in de buurt als je daarvan houdt, afstanden zijn goed te doen. Wij hebben een leuke week gehad, volgend jaar weer. Schone kamer.

• 9Huub en Leen11-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Prima hotel met een goede prima-kwaliteitsverhouding. Kamers zijn wat ouder, maar ze zijn schoon en het uitzicht (bij kamers met meerzicht) is fantastisch. Verder mooi zwembad met ruim voldoende ligbedden. Ontbijt is goed met genoeg variatie en ook het diner ( we hadden halfpension) is eenvoudig maar goed. Je dient dagelijks je keus voor het diner aan te egeven voor de volgende dag. Mocht het menu je een dag niet bevallen, dan kun je altijd nog kiezen uit de grote pizzamenukaart die als alternatief geldt. De staf en leiding (Elisa) zijn vriendelijk en doen alles voor je. Ik begrijp dan ook niet de enogzins zure reacties van sommige reviews. Het is een 3 sterrenhotel en voor de betaalde prijs krijg je een prima kwaliteit. Ik vraag me dan soms wel eens af hoe deze mensen thuis leven. Als je een luxere verzorging wil, dan moet je ook meer betalen. Voor ons was het in ieder geval een heerlijke vakantie

• 9Albert Vermunt13-08-2017

Geweldige week gehad

We hebben een geweldig verblijf gehad bij Hotel Elisa. De eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk. De kamer was wat ouder maar netjes met een prachtig uitzicht op het meer (indien meerzijde, tegen meerprijs , is wel aan te raden) we waren met ons drieen en dit is te doen op het balkon , maar nogmaals zeer de moeite waard. Bij goed weer kan je kiezen om lekker buiten te eten. Het ontbijt is simpel maar hartstikke lekker en altijd voldoende keus ."s avond kan je kiezen uit vier voorgerechten (soep of lekkere pasta's)en 2 hoofdgerechten.zit er niets bij kan je kiezen uit wel dertig soorten pizza. Geen zin om weg te gaan kan je er lekker zwemmen in het nette zwembad . We gaan zeker nog een keer terug.!!

• 8Johannes.12-09-2016

Tevreden.

Sfeer in hotel en omgeving is goed. Kamer (achterzijde) voldoende. Schoonhouden kamer en hotel prima. Heerlijk ruim zwembad. Vriendelijk personeel. Ontbijt en diner, rekening houden met prijs/ kwaliteit verhouding, goed. Heerlijke limoncello spritz, lekker koel biertje. 's Nachts rustig, zeer weinig verkeer. Kortom wij zijn tevreden over ons verblijf in Elisa van 10 dagen. Het meenemen van een verloopstekker en een klein koelboxje op electra is aan te bevelen.

• 1Henny08-09-2016

levensgevaarlijk ivm geen brandmelders

Ook wij hadden een aanbieding geboekt elke kamer met balkon kluis en fohn ,4 weken voor vertrekt een mailtje voor 2 personen moeten naar de achterzijde zonder balkon maar wat een afgang,doordat we een aansluitend een ander hotel hadden geboekt moesten we dit aanvaarden het was er super klein en donker om 5 uur moest het licht aan wc pot stond los Als je wilde zitten moest dat op het bed wij kwamen daar wat bleek van de 16 kamer voor 3 of meer waren toch verhuurd aan 2 personen.Wij klagen maar dat hielp niet Ook was er geen kluis en fohn in de kamer dus heel de dag je rugzak met alles bij je houden.Als je naar het dorp wilde wandelen moest je terug hele steile hellingen op Maar het ergste was er waren geen BRANDMELDERS in het gehele gebouw en de keuken zat onder het gebouw ook de pizzaoven Er waren wel branddeuren midden in het gebouw naast de trap maar die werkte niet Als er brand uit breekt moeten de deuren de trap afsluiten en dat is de enige uitgang.Je zit dan als ratten in de val.verdere klachten al hieronder is beschreven Bij het mini speeltuintje waren de ijzeren poten van de schommel door geroest

• 2van Petersen02-09-2016

Nooit meer!

Vreselijk hotel (mag de naam hotel niet hebben)! Verouderde kamers aan de meerzijde. Alleen 3- en 4 persoonskamers hebben een balkon. Zeer klein balkon, dicht op elkaar. Geen privacy. Kamers zeer gehorig. Badkamer niet in orde: haast geen water uit de douche, deuren van de douchecabine moeilijk te openen en te sluiten, verlichting in badkamer hing op half 7. Lamp in slaapkamer stuk, handdoeken werden niet verwisseld. De lijst is te lang om op te noemen. Na 2 dagen zijn we vertrokken (terwijl we voor een week hadden geboekt).

• 6Karin21-08-2016

Teleurstellend

Geboekt als aanbieding. Gelukkig maar want had er geen cent extra meer voor willen betalen. De kamers zijn klein. We waren met 2 volwassenen en een kind van 6. Op het balkon konden 2 personen krap zitten. (Kamer 2e etage, op 1e etage grotere balkons) Vreemd dus met 3 personen geboekt maar kan niet met elkaar op het balkon zitten. Het eten is zeer eenvoudig. Zowel ontbijt als avondeten stelt niet veel voor. Pasta vaak lauw en weinig smaak. Pizza wel oké. Verder zit je bovenop een berg wat maakt dat het uitzicht prachtig is maar wil je naar het meer ben je zeker 20 min aan het rijden. Wil je savonds nog wat doen moet je naar Limone en ben je zeker 30 min.kwijt met de auto. Al met al hebben wij een ander hotel geboekt voor de laatste dagen en is dit niet voor herhaling vatbaar.

• 7Kevin09-08-2016

Prima eenvoudig hotel!

Hotel is eenvoudig maar schoon! Verder is het wel aan te raden om een kamer met meerzijde te boeken anders heb je ook geen balkon.

Wat ons tegenviel was de bediening in het restaurant. Na een half uur maar zelf gevraagd of wij mochten bestellen.

Ontbijt is simpel maar oke.

Kortom voor de prijs is het prima!

• 10Angela van Waardenburg20-04-2016

Heerlijk

Een heel fijn familiehotel met gastvrije eigenaresse en een schitterend uitzicht waar ieder mens van droomt.

Pension Elisa info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar