Appartement Agritusrismo Collini

Appartement Agritusrismo Collini

Appartement

1 review over Appartement Agritusrismo Collini in het Nederlands

Prachtige appartementen op een supermooie lokatie.

Gino
10-1-2011

Nieuwe (2010) appartementen in een gezellig dorpje op een superlokatie. Gastvrijheid krijgt hier weer de betekenis die het zou moeten hebben. Bijzonder aardige en behulpzame mensen en alles wordt tot in de puntjes geregeld. In het restaurant van de eigenaresse beneden in het dorp kan heerlijk gegeten worden voor een nette prijs. Het halve dorp komt hier dagelijks eten, dus over de kwaliteit hoef ik dan niks te zeggen...

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Agritusrismo Collini

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agritusrismo Collini in Tignale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agritusrismo Collini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.