Hotel Agriturismo il Cardo

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel Agriturismo il Cardo

• 10Rachèl04-08-2015

Fantastisch!

Wij hebben ontzettend genoten bij Il Cardo agriturismo! Ontzettend lieve en hulpvaardige eigenaresse, Stefania. Heerlijke ontbijtjes, zeker een aanrader deze bij te boeken. Ligging is perfect. Heerlijk rustig maar ook dichtbij Garda meer met alle bezienswaardigheden. Appartementen zijn super, ruimtelijk, schoon en koel (airco). Heerlijk zwembad en grote tuin om (veilig) in te spelen voor de kinderen. Echte aanrader!

Met jonge kinderen

• 8w_schaaij19-06-2012

Heerlijke accomodatie.

Agriturismo Il Cardo in Soiano del Lago is een geweldige plek voor die mensen die wel naar het Gardameer en omgeving willen maar niet in de drukte willen zitten. Boeken kun je het beste rechtstreeks doen. Er is een eigen site en Stefania spreekt goed engels. Het complex is zo goed als nieuw en boven zijn 3 appartementen waar je balkon en zitje hebt en beneden zijn drie studio's. Het ontbijt is goed waar voor je geld (dagelijks nieuw zelf gebakken taart) en hun eigen wijnen smaken zeer goed in de tuin. Er is ook een heerlijk zwembadje om in alle rust op een bedje aan te zonnebaden.

Met vrienden

1 tip over Hotel Agriturismo il Cardo

• w_schaaij, 19-06-2012

Met de auto zit je zo in Salo, Desenzano of Sirmione maar ook Lazise of Riva zijn niet ver weg qua tijd. Aanrader is pizzeria El Magher in Moniga del Garda (echt italie) of Roberto's delicatesse winkel (moeder bereid elke dag wat anders om mee te nemen en heerlijke kazen etc.) t.o. de bezinepomp in Moniga d G (en dan heerlijk in de tuin opeten met een wijntje). De omgeving leent zich ook heerlijk voor wandelingen naar nabij gelegen dorpjes. Foto's voeg ik nog toe.

0 vragen over Hotel Agriturismo il Cardo

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV