Hotel Agriturismo il Cardo

1 review over Hotel Agriturismo il Cardo in het Nederlands

Fantastisch!

Rachèl
4-8-2015

Wij hebben ontzettend genoten bij Il Cardo agriturismo! Ontzettend lieve en hulpvaardige eigenaresse, Stefania. Heerlijke ontbijtjes, zeker een aanrader deze bij te boeken. Ligging is perfect. Heerlijk rustig maar ook dichtbij Garda meer met alle bezienswaardigheden. Appartementen zijn super, ruimtelijk, schoon en koel (airco). Heerlijk zwembad en grote tuin om (veilig) in te spelen voor de kinderen. Echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agriturismo il Cardo in Soiano del Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agriturismo il Cardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.