Hotel Agriturismo il Cardo

2 reviews over Hotel Agriturismo il Cardo in het Nederlands

Fantastisch!

Rachèl
4-8-2015

Wij hebben ontzettend genoten bij Il Cardo agriturismo! Ontzettend lieve en hulpvaardige eigenaresse, Stefania. Heerlijke ontbijtjes, zeker een aanrader deze bij te boeken. Ligging is perfect. Heerlijk rustig maar ook dichtbij Garda meer met alle bezienswaardigheden. Appartementen zijn super, ruimtelijk, schoon en koel (airco). Heerlijk zwembad en grote tuin om (veilig) in te spelen voor de kinderen. Echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijke accomodatie.

w_schaaij
19-6-2012

Agriturismo Il Cardo in Soiano del Lago is een geweldige plek voor die mensen die wel naar het Gardameer en omgeving willen maar niet in de drukte willen zitten. Boeken kun je het beste rechtstreeks doen. Er is een eigen site en Stefania spreekt goed engels. Het complex is zo goed als nieuw en boven zijn 3 appartementen waar je balkon en zitje hebt en beneden zijn drie studio's. Het ontbijt is goed waar voor je geld (dagelijks nieuw zelf gebakken taart) en hun eigen wijnen smaken zeer goed in de tuin. Er is ook een heerlijk zwembadje om in alle rust op een bedje aan te zonnebaden.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agriturismo il Cardo in Soiano del Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agriturismo il Cardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.