Hotel Villa Pagoda

ItaliëPlaatsen rond het GardameerSirmione

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Pagoda voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 4 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Villa Pagoda

• 9Eric en Patricia23-07-2011

Schattig typisch Italiaans hotel.

Snoezig, romantisch en typisch Italiaans hotel gesitueerd in een mooie oude villa. De kamers zijn netjes, schoon en gezellig aangekleed. De bedden zijn van prima kwaliteit. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De eigenaresse is zeer aardig en doet alle moeite om haar klanten tevreden te stellen. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Men kan zowel binnen als buiten eten in een sfeervolle ambiance. Wij hadden een enige zolderkamer met dakterrasje, echt heel lief en knus. Het Gardameer ligt aan de overkant van het hotel alwaar men ligbedden, boten, kano's, waterfietsen etc. kan huren. Het oude stadscentrum van Sirmione (werkelijk adembenemend mooi en gezellig) ligt op 25 min. loopafstand maar kan ook heel goed met de bus of eigen auto bereikt worden. Wij hebben hier voor 70 euro per nacht een fantastische vakantie gehad. Voor een 2 sterren hotel overtrof het al onze verwachtingen in positieve zin. We komen zeker nog eens terug. Een aanrader voor wie van het echte Italië houdt.

• 9Eric en Patricia23-07-2011

Schattig typisch Italiaans hotel.

Snoezig romantisch hotel in typisch Italiaanse stijl gesitueerd in een oude Italiaanse villa. Kamers zijn schoon, netjes en leuk aangekleed. Wij hadden een enige zolderkamer met dakterrasje, echt heel lief en knus. Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Er kan zowel binnen als buiten gegeten worden in een sfeervolle ambiance. Al het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De eigenaresse is ontzettend aardig en gastvrij en doet alle moeite om haar klanten tevreden te stellen. Het gardameer ligt aan de overkant van de straat alwaar men ligbedden, boten, waterfietsen etc. kan huren. Het oude stadcentrum van Sirmione ligt op 25 min lopen van het hotel maar kan ook heel goed met de bus of eigen auto bereikt worden. Het oude Sirmione is werkelijk adembenemend mooi en heel gezellig. Wij hebben hier voor 70 euro per nacht een fantastische vakantie gehad. Voor een twee sterren hotel overtrof het al onze verwachtingen in positieve zin en we zullen zeker nog eens terugkomen. Echt een aanrader!!!!!

• 7Frenk en Erica Bürer05-08-2009

Prettig Italiaans

We hadden hotel geboekt in Brenzone (ook aan het Garda meer), bij aankomst bleek deze overgeboekt. Aantal hotels geprobeerd maar daar konden we maar 1 of 2 nachten blijven. Zeer vriendelijke vrouw van dit Hotel kon ons ook niet op 1 kamer voor de hele week kwijt. Zij heeft het op een leuke manier voor ons opgelost. 1e nacht een redelijke kamer, 2 nachten in een kamer met eigen tuin en 3 nachten appartement aan het meer met privestrandje. Het is allemaal niet nieuw en niet goed onderhouden, maar waar het schoon moest zijn was het schoon. Al het personeel was heel vriendelijk. Ontbijt was uitgebreid en de koffie heerlijk.

• 0famiglia con bimbi piccoli18-03-2009

mai più

L'estrema disponibilità telefonica e verbale in realtà si trasforma in ostinata negazione dell'evidenza. Appartamenti affittati sporchi, freddi, in pessime condizioni e con spese esorbutanti non contrattabili.

• 9Mittermeier Sandra und Thomas07-09-2008

Super Hotel/fahren wieder hin/Traumlage/Traumort

Wir waren alle (7) sehr zufrieden mit dem Hotel und der Gastfreundlichkeit. Die Zimmer waren sauber, das Frühstück reichlich und gut. Das Hotel kann man gerne weiter empfehlen.

Hotel Villa Pagoda info

Facilities