Hotel Suisse

ItaliëPlaatsen rond het GardameerSirmione

8.6FantastischScore uit 15 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 15 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

15 Reviews over Suisse

• 10Marjolein10-05-2018

Heerlijke korte vakantie op een mooie, fijne plek!

We hebben Hotel Suisse bezocht voor een korte trip in Mei. Het is een prima hotel voor een kort verblijf. Bij het hotel is een zwembad, heerlijk voor een luie dag bij het hotel. Het ontbijt is goed en gevarieerd. We hebben op ca. 8 minuutjes lopen fietsen gehuurd. Dit zijn fietsen waar je echt wel even mee op pad kunt, met een goed zadel en meerdere versnellingen (geen vouwfietsen o.i.d.)

Het personeel in het hotel is ongelooflijk vriendelijk. De kamers zijn schoon en netjes. Niet extreem luxe, maar voor ons verblijf echt meer dan voldoende. We vonden het wel wat jammer dat er niet een echte lobby / lounge aanwezig was, om 's avonds nog even een drankje te doen.

Prijs / kwaliteit van dit hotel is erg goed. Voor betrekkelijk weinig geld (last minute) kijken we terug op een fijne korte vakantie! Zeker een aanradertje!

• 8De Barries05-04-2018

Aanrader...

Mooie locatie.goed ontbijt.schone kamer en douche.prima prijs kwaliteit verhouding.☺

• 7suus01-05-2016

ultra koloniaal

De kamers, tuinen en het restaurant ogen erg sjiek danwel koloniaal. Men moet er van houden. Persoonlijk vind ik het niet sfeervol. De kamers zijn ruim, maar minimaal ingericht en hebben een kille uitstraling. Personeel vriendelijk en kan in korte tijd een tuktuk laten komen. Ligging is oke, vlakbij het meer.

• 8Jan Juarez30-07-2014

Prijs/kwaliteit topper, uitstekende service.

Net thuis van 10 dagen Sirmione en een verblijf in Hotel Suisse. Prijs/kwaliteit verhouding is dit echt wel de moeite. De kamers zijn proper en worden dagelijks gepoetst, het zwembad is extreem proper en het ontbijt is naar Italiaanse normen uitgebreid. De drankjes aan de bar zijn goede prijzen en de brochettes zijn zeer lekker.

Enig minpuntje is de badkamer , te klein en er is geen douche. Het bad is veroudert en een douche gordijn vind ik persoonlijk maar niets.

De fitness toestellen zijn veroudert en waardeloos maar dit is enkel belangrijk voor diegene die dit zoeken. Dat ze dit aankaarten zou ik persoonlijk niet doen , aangezien deze toestellen klaar zijn voor het stort.

De mensen zijn uiterst behulpzaam en vriendelijk, zeker de. Nederlandstalige dame. Echt een meerwaarde, aangezien ze altijd wel tips had voor uitstapjes.

Al bij al uiterst geslaagd!

• 9Ruud23-01-2013

Heerlijk

Net hotel. Perfecte ligging (ongeveer 15 minuten lopen naar Sirmione). Heerlijk zwembad. Het valt erg op dat het hotel heel schoon is. Het wordt echt goed bijgehouden (kamers, zwembad). Gratis parkeren. Nadeel zijn insecten, kunt slecht met de raam open slapen (tenminste, dit was zo in juni).

• 9Esther10-08-2012

Leuk hotel met goede service.

Het hotel ligt rustig op ongeveer 15-20 min. lopen van het oude centrum van Sirmione, het is een echt familiehotel en de service is echt super. Kamer ook erg netjes en vooral erg schoon, ook op de kamer gratis WIFI. Er is tevens gratis handdoekenservice. Er is verder geen restaurant maar je kan er 's middags wel een broodje/tosti krijgen bij het zwembad en de bar is ook gewoon geopend heel de dag. Gratis parkeren voor de deur. Echt een erg leuk hotel voor een leuke prijs.

• 9A.Holling05-07-2012

Fantastisch en zeer vriendelijk hotel

Het hotel ligt op een rustige locatie. Ruime parkeergelegeheid en op loopafstand 20 min van het centrum. Het hotel is heel schoon en het personeel zeer vriendelijk! Niets is teveel. Leuke fris ingerichte kamers. We hebben een klein minpuntje kunnen ontdekken; het bad is niet al te breed waardoor je makkelijk kunt uitglijden. hier wordt ok voor gewaarschuwd. Misschien anti slip op de bodem? Wij gaan zeker een keer terug!

• 9JBS & MBS uit Z,meer09-09-2011

Uitstekende plaats voor je overnachting

Zwembad uitstekend alleen gelegen aan de weg Ontbijt uitstekend qa variété Zeer klantvriendelijk Kamers ect zijn schoon

• 9Eulderink04-08-2011

Hotel is Prima!

Het hotel is netjes en schoon, personeel en eigenaar zijn erg vriendelijke mensen. Voor onze leeftijd, (23 tm 26jaar) is er in het plaatsje niet veel te doen voor een week, weinig uitgaan. maar ondanks dat hebben wij ons prima vermaakt!

• 8Carin23-08-2010

Mooi hotel met goede service

Hotel met een leuke uitstraling. Gewoon goed. Nette kamers Mooi en schoon zwembad, met handdoekenservice Vriendelijk personeel, met Belgisch sprekende vrouw. Ligt wel verder weg van het oude centrum van sirmione als beschreven in reisbrochure: ongeveer 20 minuten lopen. Wil je gewoon een goed hotel, dan zeker boeken!

Hotel Suisse info

• ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• OntbijtbuffetBeschikbaar