Hotel Smeraldo

ItaliëPlaatsen rond het GardameerSirmione

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Smeraldo voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Smeraldo

• 9leen19-08-2015

prachtige locatie met prive toegang tot het meer

heel vriendelijk en behulpzaam personeel zowel receptie, maaltijden als onderhoudspersoneel. parking. goed gelegen. dagelijks wijziging van badlinnen. handdoekenservice. de gevraagde glutenvrije voeding was correct! prachtig uitzicht vanuit tuintje op meer, beschikbare ligstoelen. Mogelijkheid tot faciliteiten van la Paul bv zwembad ( wel drukke straat oversteken). Minder was dat er geen bar was in smeraldo ( wel in la paul ) en geen uitzicht op meer vanuit familiekamer.

• 7Jan en Siets27-07-2010

Basic

Redelijk hotel wat uit 2 delen bestaat. Wij verbleven in Smeraldo. Kamers oud, sommige zijn al gerenoveerd. Goede service aan de balie. Prima ligging nabij oude dorpskern met veel terrassen en winkeltjes. Gelegen direct aan het meer.

• 7Barbara02-08-2008

mooie kamer, leuke omgeving

De kamers zijn net helemaal gerenoveerd en zien er erg netjes uit. Mooie nieuwe badkamer en de kamer zelf is vrij ruim. Airco die prima werkt en een leuk balkon met tafel en stoeltjes(Let wel op dat je niet op de begane grond zit anders kijk je tegen een schutting aan)Zwembad prima onderhouden (overkant hotel La Paul) en het terrein bij zowel hotel La Paul (tuin met ligstoelen) en hotel Smiraldo zijn groot en er is ligruimte genoeg. Het ontbijt vond ik magertjes maar het was net genoeg qua keuze. Het diner vond ik echt een aanfluiting. je krijgt een kaart voor je waarop je kunt aangeven wat je de dag erna wilt eten (keuze uit 3 voor en hoofdgerechten) ik heb 3 dagen achtereen 3 verschillende soorten vlees besteld (schnitzel,steak en medaillons) alle 3 de dagen kreeg ik exact hetzelfde stuk vlees! alleen met iets andere garnering. het was een ontzettend vet stuk taai vlees waarvan ik nog steeds niet weet wat het nu was. Een leuk en net hotel maar niet om te dineren.

• 5Jurgen & Isolde01-01-2008

Vakantie doorgebracht in Juli 2007, Eenvoudig comfortabel hotel met vriendelijke uitbating zonder te overdrijven, alle comfort, ruime kamer met airco, aparte kinderkamer met airco, proper onderhouden badkamer, op wandelafstand centrum Sirmione, zwembaden proper onderhouden, keuken verzorgd, aanrader voor gezinnen met kinderen, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

• 6de wit12-06-2006

De kamers in Smeraldo zijn zeer minimaal en erg gehorig. ( de schoonmakers beginnen al erg vroeg...) Het ontbijt / diner vindt plaats in hotel La Paul aan de overkant van de straat, wat geen probleem is overigens. De kwaliteit van het eten is gemiddeld, de entourage is minder gezellig.Het hotel ligt op een kleine 10 minuten lopen van het oude centrum waar je beter je diner kunt nuttigen dan in het hotel.

Hotel Smeraldo info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar