Appartement Residence Alexandra Stay

ItaliëPlaatsen rond het GardameerSirmione

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Alexandra Stay voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 3 reviews

6VoldoendeScore uit 3 reviews
  • 6Waardering
  • 5.3Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

3 Reviews over Residence Alexandra Stay

• 8Richard26-09-2011

Leuk hotel

Alexandra Residence Hotel, wij alle ruimte met 2 badkamers en goed ingerichte keuken, baby kon lekker kruipen. 10 minuten lopen van het centrum en helaas geen bar, echter genoeg parkeerruimte en prive stijger/zwemplek aan het meer en een zwembad, kids waren happy.

• 8Familie uit Almelo.19-08-2011

Fijne vakantiebestemming.

We hebben er een hele fijne vakantie gehad, groot appartement, wij hadden 3 balkons met uitzicht op het Gardameer, 2 badkamers, 2 slaapvertrekken en compleet ingerichte keuken. Vriendelijke eigenaars en een mooi schoon zwembad. Elke ochtend werd het appartement opgeruimd en werden er schone handdoeken opgehangen. Wij vonden het een plek om naar terug te komen.

• 2R.10-08-2010

Willens en wetens misleid door hotelketen

Het appartement voldeed niet aan de verwachtingen. Op internet waren foto's te zien met redelijk modern ingerichte kamers, bij aankomst troffen we echter een oude versleten kamer aan. De was voorzien van een keuken, waarin je je niet kom omdraaien (2x1 meter). Na melding van deze klachten werd ons verweten dat wij niet goed gekeken hadden en wij de fout hadden gemaakt, terwijl de foto's niet op internet stonden. Vervolgens werd er direct voor ons besloten (niet uit vrije wil) dat we konden vertrekken en werd de rekening gegeven.

Kortom: Sirmione is absoluut aan te raden, maar dan niet in deze hotelketen!

Appartement Residence Alexandra Stay info

Room facilities

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij