Hotel Marconi

Kleine hotelsWeer vandaag31°19°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marconi voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Marconi in het Nederlands

Fantastisch hotel

E. van den Elskamp
27-6-2011

Hotel Marconi in Sirmione geeft je een heel plezierig gevoel. Je wilt eigenlijk niet meer weg. De uitstekende service en keuken maakt dat je weer heel graag terug wilt. Gewoonweg super.

Gereisd Met partner in Fri Jun 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

bijzonder plezierig hotel

Phaidra
28-8-2010

Ik had een prachtige kamer in het hoofdgebouw (de annex schijnt wat minder fraaie kamers te hebben), zelfs met gedeeltelijk zicht op het Gardameer. Sirmione is erg druk en toeristisch, maar Marconi ligt heel rustig, en heeft een prettige tuin, met eigen aanlegsteiger aan het meer. De familie Visani doet bijzonder haar best om de gasten zich welkom te laten voelen, en met succes. Het eten daarbij is ook erg goed.

Het plaatsje zelf is vooral druk, en de bezienswaardigheden zijn in maimaal 2 dagen wel bekeken. Echter, Hotel Marconi is een oase van rust, en Sirmione is een prima uitvalsbasis om met de ferry andere plaatsen aan het Gardameer te bezoeken.

Gereisd Alleenreizend in juli 2010

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen

• AdresVia Vittorio Emanuele II 51 25019(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marconi in Sirmione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marconi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.