Géén boekingskosten

Vakantiepark Garda Village

ItaliëPlaatsen rond het GardameerSirmione

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Garda Village voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 453 reviews

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Direct aan het Gardameer vind je Garda Village. Met 3 zwembaden, speeltuinen, een voetbalveld en goed verzorgd animatieteam is dit een ideale bestemming voor gezinnen met kinderen. Vakantiepark Garda Village heeft een privéstrandje en een goed restaurant. Bij de campingwinkel haal je verse broodjes. Je kunt op de fiets naar Sirmione (20 minuten).

453 Reviews over Garda Village

• 3Lotte03-09-2022

Geen aanrader! Vies + bloedvlekken in het bed.

Waardeloze camping. Smerige huisje met overal scheuren in de muren, schimmel en vieze stof/spinnenwebben. Bloedvlekken in het bed. Tandpasta op de grond met vieze haren. Hierdoor ander huisje gevraagd. Na veel gedoe mogelijk. (Via boekingssite). Nieuwe huisje even vies en veel ongedierte. Uiteindelijk 5 dagen eerder vertrokken naar huis ivm naar gevoel bij terugkeren naar het vieze huisje na elke uitstap!!!!! Het zwembad is erg saai en koud. Geen aanrader!

• 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 4Wolput Gunther04-09-2021

Nooit meer

Vuil sanitair aan de snackbar , beachbar in verval ( niet open ) , grote winkel op de camping dicht , ijssalon dicht , schoonmoeder voedselvergiftiging van het restaurant , show alles in het Italiaans , winkel aan de receptie heel heel basic . Beachvolleybal veld zonder zand ( totaal niet onderhouden ) . 4 sterren camping zijn sterren niet waard . Mss 15 geleden nog wel )

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Ck29-08-2021

Mooie ligging om leuke plaatsjes te bezoeken

Mooie camping, probleempjes worden snel opgelost. Genoeg bedjes bij zwembad, mooi meer, rondom genoeg gras weide om te liggen, waterschoentjes aan te bevelen. Animatie doet ontzettend hun best met de middelen wat ze hebben, alleen in het Italiaans. Voor kleine kindjes leuk. Oudere kids hebben hier niks aan. Restaurant bij goed weer leuk om buiten te zitten maar als je met regen binnen zit is het niet aan te bevelen. Plas water op de grond waar ze bezoekers in laten plaats nemen. Eten is overigens in orde.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Richard24-08-2021

Voor ons nooit meer

Dankzij het mooie weer lekkere vakantie gehad.Zijn alleen wel wat puntjes .Bij het zwembad staat de muziek erg hard van het slechte animatieteam (Schreeuwers)Denk voor kleine kinderen wel leuk maar alleen in italiaans.Het is zeker geen strand maar veel rotsen en stenen bij het gardameer.Caravan voor 6 personen erg klein en stond scheef en los.Voor oudere kinderen weinig te doen.Wij vonden de italianen erg stug volk zowel binnen en buiten het park.Wifi moet betaald worden en niet eens overal bereik.Wij hadden het type prestige caravan.BBQ is toegestaan buiten de veranda.Omgeving supermooi en fiets is aan te bevelen.(ivm drukte in Sirmione)

• 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 6Anoniempje10-08-2021

Matig verblijf, chagrijnig personeel

Op het moment erg rustig, grotere market op camping gesloten. Bediening in kleine market chagrijnig zo ook de receptie. Zwembaden zijn heel netjes, maar badmutsen?? Zo 2010! Engels is een zwak punt, zo ook het kleine strandje achter het park. Maak er iets moois van! Ligt er al jaren zo bij.We hadden geluk met een last minute in een mobilhome deluxe. Op andere campings was dit een gemiddelde mobilhome. Voordeel, je ligt centraal en vlak naast zwembad. Op een dag hebben we een arts nodig, een van onze kids heeft waarschijnlijk oorontsteking. Receptie spreekt alleen Italiaans. (Zelfs 4 personen die je niet begrepen. Kwalijke zaak! In het Engels en Duits geprobeerd. Krijgen we een een telefoon nummer en straatnaam. Wanneer we dit gaan opzoeken, blijkt dit een soort eerste hulp te zijn. Nee we willen gewoon een huisarts,(GP).Oke, animatie proberen hun best te doen, alleen in Italiaans en Engels.Zwembaden zijn netjes verzorgd.Simpel

• 6Onderkomen
  • 8Fam v gekels30-06-2020

Samen met onze kleine man van bijna 1 jaar oud hebben we een super leuke vakantie gehad. We hadden een 6 persoonshuisje en die ruimte hadden we nodig zodat onze zoon een eigen slaapkamer had en dus lekker door kon slapen. Heerlijke airco in het huisje. Elke ochtend verse bolletjes bij de bakker op het park. Een leuk ( druk) zwembad en een meertje vlakbij ( dit meer stonk erg). Leuke activiteiten ondernomen en lekker stadjes bezocht en veel ijs gegeten. Het water in de douche liep niet meer weg, en dit werd dezelfde dag nog opgelost. We hebben hier een super leuke vakantie gehad! Heerlijk weer en een leuk en gezellig park.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 7Familie de Bruin01-09-2019

Mooie rustige camping, goede ligging.

Leuke camping! Centraal gelegen. Diverse supermarkten in de buurt. Personeel vriendelijk. Restaurant is top! 3 zwembaden met genoeg ligbedden. Gardameer dichtbij. Genoeg te doen voor jonge kinderen. Animatie vond ik niet veel aan, smaken verschillen. Maxicaravan 6 personen is wel erg klein, vooral de douchecabine, de bedden te klein als je lang bent. Keuken niet compleet; geen waterkoker, geen koffiezetapparaat, glazen te weinig, geen wijnglazen, geen vleesmes of aardappelschilmes. Geen hor voor de schuifpui en toilet/ doucheramen. Hierdoor elke avond op muggenjacht! En muggen zijn daar heeeeel veeeeel!!

• 9Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 5Anna31-08-2019

Bedwantsen in beide slaapkamers van de stacaravan!

Dit was de vierde maar ook meteen de laatste keer dat we hier geweest zijn. We hadden deze keer een Buerstner Adria stacaravan geboekt (nummer 23). De eerste dagen merkten we al dat in beide slaapkamers wat beestjes zaten. Verder niet over nagedacht. Nadat we wel erg veel last kregen van jeuk en bultjes zagen we tot onze grote afschuw (na het googelen van de beestjes omdat we ze nog nooit eerder gezien hadden) dat we te maken hadden met een bedwantsen plaag in de caravan!!!! Vre-se-lijk!!!! Meteen geklaagd bij de receptie die ons raar aankeken en uiteraard ‘nog nooit zo’n klacht hadden ontvangen’...gelukkig kregen we wel direct een nieuwe caravan toegewezen. Maar bij elk ander beestje gingen we uit ons dak... Het is een schande dat ze zo’n smerige caravan nog aan klanten aanbieden! Ook de tweede caravan was oud, weinig inventaris (van alles exact 4 stuks) en niet schoon. Camping is vergane glorie. Het stonk op het strandje.

• 1Onderkomen
  • 7Lin25-08-2019

Prima

Wij verbleven in de stacaravan(burstner). De caravan was in een redelijke staat, er waren dingen beschadigd/kapot en het was ook niet echt schoon. Bij aankomst zelf nog even met een doekje rond geweest. Verder prima te doen! Wij stonden vlakbij de winkel en de restaurants wat erg handig was. Vlak bij had de animatie elke avond muziek(minidisco etc.), hier verder geen hinder van gehad en was om 23.00u. stil. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is mooi groot, heeft genoeg ligbedjes en het was er schoon(op sommige plekken glad). Voor de animatie was onze dochter nog een beetje te jong(3 jaar), wel veel te doen. The garda village ligt op een mooie locatie aan het gardameer en wij hadden het idee ook een stuk rustiger gelegen. Helaas hier niet in het gardameer kunnen zwemmen, het rook en er lagen grote stenen. Verder een prima vakantie hier gehad. Als ik hier weer heen zou gaan, zou ik voor een grotere stacaravan kiezen.

• 7Activiteiten
  • 7Daan18-08-2019

Prima

Wij verbleven in bungalow comfort. Deze heeft 1 slaapkamer en de kinderen sliepen in een (opzet) stapelbed in de keuken. De keuken was in zeer goede staat. Recentelijk vernieuwd vermoed ik, met inductieplaat voor 2 pannen. Badkamer Idem dito, maar wel klein. Daardoor wordt tijdens douchen de gehele badkamervloer nat. Met 4 personen prima te doen, echter wel heel weinig kastruimte waardoor wij alles in de koffers hebben laten zitten. (1 kast in de gang met 4 kleerhangers) De camping is zeer rustig. In de avond mist het de gezellige campingsfeer; weinig leven en kan een speld horen vallen. Er zijn ook geen tourcaravans. Zwembad is prima. Altijd genoeg bedjes en je mag met een balletje en opblaasspullen. Eten en drinken is niet toegestaan. De campingwinkel is zeer minimaal, maar genoeg winkels in de buurt. Sirmione is per fiets of auto bereikbaar. Restaurant op camping heeft prima eten en mooi uitzicht. Avondanimatie is amateuristisch.

• 7Activiteiten

Vakantiepark Garda Village info

Het complex

• Totaal aantal kamers468

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)