Vakantiepark Garda Village

Daniel van dijk
30-8-2018

Was echt super.

We zaten in een luxe 6 pers. mobile home

Animatie was top zwembad was koud na een storm maar heel schoon.

Resteaurant is top goede prijs kwaliteit en heerlijke toetjes

Top vakantie park!

Nathalie
22-8-2018
  • Activiteiten7

Top vakantiepark!

Het is rustig, groen en gemoedelijk. Het personeel is vriendelijk en superleuk met de kinderen.

We hadden bungalow trilo met geweldig uitzicht op het meer. De bungalow is schoon en prima voor een gezin met twee kinderen. Al hadden we liever twee eenpersoons bedden gezien dan een stapelbed. Maar matras op de grond en prima!

Het animatieteam doet erg hun best voor de kinderen. Ze spreken Duits, Engels en Italiaans maar met non verbale communicatie is het redelijk voor Nederlandse kinderen. Savonds is er een Kinderdisco. Heel leuk voor de kinderen!

Bij de zwembaden zijn er altijd bedjes beschikbaar en het is er niet te druk. Toegang tot het Gardameer is ook super, zonder waterschoenen zou ik er niet in gaan. Sirmione is met de auto slecht bereikbaar, wij hebben hierom fietsen gehuurd en binnen 20 min fietsen zit je in het centrum, prachtig is het daar!

Wij hebben een topvakantie hier!

Heel goed

Linda
16-8-2018
  • Onderkomen9

Het is er erg fijn, het is wel lekker om bij het meer waterschoenen aan te hebben want er liggen nogal wat grote stenen. Het is een mooie omgeving. Je kan naar Verrona gaan of naar het centrum van Sirmione (maar het is wel heel druk). Er zijn 3 super zwembaden en 1 met een glijbaantje. Er zitten geweldige waterparken en pretparken in de buurt. En er is ook een Sealife.

Bungalow.net

nette camping op mooie locatie ,

taco
10-8-2018
  • Onderkomen7

Leuke verzorgde camping op aan het Gardameer,

de camping ligt in tegenstelling van veel andere campings aldaar direct aan het meer wat een groot voordeel is,

onze accommodatie was schoon maar vertoonde helaas wel een handvol kleine mankementen zoals slecht sluitende deuren en defecte verlichting,

de zwembaden waren top , schoon en van alle gemakken voorzien.

Ook waren er meer dan genoeg ligbedden beschikbaar

het strand is niet heel groot maar het voldoet, het dragen van waterschoenen is wel aan te raden in verband met de kiezelbodem van het Gardameer

de horecavoorzieningen zijn top, er zijn diverse take away restaurants en tevens een goed italiaans restaurant met uitzicht op het meer

aanrader

Arjen
9-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Naast de vele huisjes en mobilehomes hadden wij een appartement op de 1e verdieping. Deze zag er prima en schoon uit is voorzien van goede airco. De matrassen van de bedden waren slecht. Na indienen van een klacht werd hier direct iets aan gedaan. We kregen nieuwe en betere matrassen. Nog niet top maar zeker beter. Het keukengerei was beperkt en niet compleet ( deksels van alle pannen ontbraken ), maar dit was verder voor ons geen probleem. Het animatieteam is heel actief, ook voor tieners. Zo werden er o.a. voetbal en waterpolowedstrijden georganiseerd. Ieder appartement heeft een eigen parkeerplaats dichtbij. De kampwinkel is voorzien van alle nodige artikelen maar daar houdt het ook mee op. Personeel aldaar is zakelijk en niet al te vriendelijk. De receptie daarentegen is wel vriendelijk en behulpzaam. Wifi is duur en niet overal toegankelijk. Er liggen veel stenen in het water bij het privé strand dus waterschoenen aanbevolen.

Super mooie camping.

Smit
27-7-2018
  • Onderkomen9

Bungalow gehuurd, een beetje huiverig na het lezen van de recensies. Maar alles was top. Super mooie ruime camping. Heerlijk eten in de restaurants. Privé strand aan het gardameer. Helemaal top. 2 airco's in de bungalow, groot veld voor de deur Zeker een aanrader!!

Gemoedelijke camping 👍🏻

Fam Vos
21-7-2018
  • Onderkomen7

Leuke Camping direct aan het Garda meer.

Mobile homes hebben een eigen parkeerplek. Heel handig want je kan altijd je auto kwijt.

Sommige mobile homes (vooral de luxere) liggen erg dicht op elkaar... als je pech hebt zit je flink ingebouwd.

De mobile home was redelijk schoon. Alles is precies afgemeten, er is GEEN koffiezetapparaat of waterkoker aanwezig.

Als je echt met 6pers in een 6pers mobile home gaat kan het wel wat krap zijn binnen.

Het park zelf is netjes, iedere ochtend verse broodjes bij de camping supermarkt. De overige boodschappen zijn prima in de buurt te halen.

Zwembad is schoon (op de wc na) de badmeester/juf letten totaal niet op.

Animatie is leuk, spreken geen Nederlands. Doen wel erg hun best voor de kids.

Een stepje of fiets is handig gezien de grote van de camping.

Genoeg te doen in de regio voor jong en oud!

Wij hebben een leuke vakantie gehad.

Fantastisch je raakt er niet uitgekeken.

Adri van Goor
16-5-2018
  • Onderkomen8

We zijn begin mei geweest.Lekker rustig in een maxicaravan prestice deze is geschikt voor 6 personen met 3 slaapkamers een woonkamer,keuken,1 toilet met wastafel en 1 badkamer met toilet,wastafel en douche.

Het park ligt in Sirmione en ligt direct aan het Gardameer met een mooie speeltuin,voetbalveld,tennisbanen,mooi zwembad en een buiten theater.

Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen of groepen.Er ziijn ook appartementjes voor bv. 4 personen.

Het park ligt in het zuiden aan het Gardameer ideaal om van hier uit het hele Gardameer te ontdekken met de leuke dorpjes en leuke winkeltjes.

Ook mooi is het om met de kabelbaan van Malsecine de Monte Baldo op te gaan waar je een geweldig uitzicht hebt over het Gardameer.

Ook zijn er in de omgeving veel wijn telers waar je een bezoek aan kunt brengen.

Voor de kinderen is Gardaland,movieland en Sealife mooi.

Deze liggen rechts van het Gardameer van Pescheira naar Lazise.

Heerlijke vakantie gehad!

Claudia
1-9-2017
  • Onderkomen9

We zijn net thuis van een heerlijke week op The Garda Village. Huisje was nogal klein en een campingbedje pastte dan ook niet. Eettafel naar buiten gesleept en opgelost. Alles was perfect schoon. Alleen wel alles precies afgemeten. 4 glazen 4 borden 4 messen etc. Je wast dan ook lekker vaak af.

Drie heerlijke zwembaden. Badmuts verplicht maar dat was na 10 minuten al een gewenning.

Voor de kids veel te doen en dochter maakte goed gebruik van de animatie. Spreken wel alleen Duits en Italiaans. Engels zijn ze niet goed in.

Perfecte ligging en veel dorpjes zijn dan ook snel te bereiken. Privestrand was niet handig met de buggy vanwege de trap maar in Rivoltella op 5 minuten rijden heb je hele rustige strandjes.

Zeker weten voor herhaling vatbaar!!

Leuk park, heerlijk uitzicht en zwembad

Stef
21-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

De ligging is top. Aan het Gardameer. De accomodaties (mobile home) prima en lekker koel door airco. Prima restaurants en leuke animatie. Redelijk groot maar niet te druk. Er was voldoende ruimte in het zwembad om een balletje te gooien en vooral te zwemmen. Vakantiegangers uit alle landen. Goed eten op het park. Personeel over het algemeen vriendelijk. Bij de receptie zijn ze wat norser, eventuele problemen met inventaris worden wel snel opgelost. De winkel heeft alle noodzakelijke spullen en lekker brood. Prima park waarvanuit uitstapjes gemaakt kunnen worden. We zijn erg tevreden en zouden het zo weer boeken.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Garda Village in Sirmione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Garda Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.