Vakantiepark Garda Villagesterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Direct aan het Gardameer vind je Garda Village. Met 3 zwembaden, speeltuinen, een voetbalveld en goed verzorgd animatieteam is dit een ideale bestemming voor gezinnen met kinderen. Vakantiepark Garda Village heeft een privéstrandje en een goed restaurant. Bij de campingwinkel haal je verse broodjes. Je kunt op de fiets naar Sirmione (20 minuten).

462 reviews over Vakantiepark Garda Village

• 2019
    7Familie de Bruin01-09-2019

Mooie rustige camping, goede ligging.

Leuke camping! Centraal gelegen. Diverse supermarkten in de buurt. Personeel vriendelijk. Restaurant is top! 3 zwembaden met genoeg ligbedden. Gardameer dichtbij. Genoeg te doen voor jonge kinderen. Animatie vond ik niet veel aan, smaken verschillen. Maxicaravan 6 personen is wel erg klein, vooral de douchecabine, de bedden te klein als je lang bent. Keuken niet compleet; geen waterkoker, geen koffiezetapparaat, glazen te weinig, geen wijnglazen, geen vleesmes of aardappelschilmes. Geen hor voor de schuifpui en toilet/ doucheramen. Hierdoor elke avond op muggenjacht! En muggen zijn daar heeeeel veeeeel!!

• 3Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 5Anna31-08-2019

Bedwantsen in beide slaapkamers van de stacaravan!

Dit was de vierde maar ook meteen de laatste keer dat we hier geweest zijn. We hadden deze keer een Buerstner Adria stacaravan geboekt (nummer 23). De eerste dagen merkten we al dat in beide slaapkamers wat beestjes zaten. Verder niet over nagedacht. Nadat we wel erg veel last kregen van jeuk en bultjes zagen we tot onze grote afschuw (na het googelen van de beestjes omdat we ze nog nooit eerder gezien hadden) dat we te maken hadden met een bedwantsen plaag in de caravan!!!! Vre-se-lijk!!!! Meteen geklaagd bij de receptie die ons raar aankeken en uiteraard ‘nog nooit zo’n klacht hadden ontvangen’...gelukkig kregen we wel direct een nieuwe caravan toegewezen. Maar bij elk ander beestje gingen we uit ons dak... Het is een schande dat ze zo’n smerige caravan nog aan klanten aanbieden! Ook de tweede caravan was oud, weinig inventaris (van alles exact 4 stuks) en niet schoon. Camping is vergane glorie. Het stonk op het strandje.

• 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Lin25-08-2019

Prima

Wij verbleven in de stacaravan(burstner). De caravan was in een redelijke staat, er waren dingen beschadigd/kapot en het was ook niet echt schoon. Bij aankomst zelf nog even met een doekje rond geweest. Verder prima te doen! Wij stonden vlakbij de winkel en de restaurants wat erg handig was. Vlak bij had de animatie elke avond muziek(minidisco etc.), hier verder geen hinder van gehad en was om 23.00u. stil. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is mooi groot, heeft genoeg ligbedjes en het was er schoon(op sommige plekken glad). Voor de animatie was onze dochter nog een beetje te jong(3 jaar), wel veel te doen. The garda village ligt op een mooie locatie aan het gardameer en wij hadden het idee ook een stuk rustiger gelegen. Helaas hier niet in het gardameer kunnen zwemmen, het rook en er lagen grote stenen. Verder een prima vakantie hier gehad. Als ik hier weer heen zou gaan, zou ik voor een grotere stacaravan kiezen.

• 7Activiteiten

• 7Daan18-08-2019

Prima

Wij verbleven in bungalow comfort. Deze heeft 1 slaapkamer en de kinderen sliepen in een (opzet) stapelbed in de keuken. De keuken was in zeer goede staat. Recentelijk vernieuwd vermoed ik, met inductieplaat voor 2 pannen. Badkamer Idem dito, maar wel klein. Daardoor wordt tijdens douchen de gehele badkamervloer nat. Met 4 personen prima te doen, echter wel heel weinig kastruimte waardoor wij alles in de koffers hebben laten zitten. (1 kast in de gang met 4 kleerhangers) De camping is zeer rustig. In de avond mist het de gezellige campingsfeer; weinig leven en kan een speld horen vallen. Er zijn ook geen tourcaravans. Zwembad is prima. Altijd genoeg bedjes en je mag met een balletje en opblaasspullen. Eten en drinken is niet toegestaan. De campingwinkel is zeer minimaal, maar genoeg winkels in de buurt. Sirmione is per fiets of auto bereikbaar. Restaurant op camping heeft prima eten en mooi uitzicht. Avondanimatie is amateuristisch.

• 7Activiteiten

• 9Monique04-08-2019

Heel fijn!

Samen met onze kids van drie en vijf jaar een week lang mogen verblijven op deze camping. Het was voor ons de eerste keer dat we hebben gekozen voor een grotere camping met meer faciliteiten. Een gok omdat we normaal gesproken niet zo houden van massale drukte en daarnaast natuurliefhebbers zijn. Ontzettend blij dat we de gok gewaagd hebben, want het was fantastisch!

Hoewel het druk was, hebben we dit zo absoluut niet als vervelend ervaren. Het park bied veel ruimte en heeft een fijne indeling, wat er voor zorgt dat het minder druk lijkt. Fijn zwembad, met voldoende ligplekken, heerlijk strandje aan het schone en warme meer. Uitzicht hier is prachtig! Genoten van heerlijk en betaalbaar eten in het restaurant op het terrein. Oprecht vriendelijk personeel. Hele leuke activiteiten voor kinderen. Prachtige dorpjes te bezoeken in de nabije omgeving.

Kortom een heerlijke vakantie gehad! Absolute aanrader!

• 8Activiteiten

• 6Ellus01-08-2019

Te duur

De airco is fijn, het animatie team prima, de horeca uitstekend maar de huisjes veel te basic voor dit geld. Voor 165 euro per nacht moet het echt opgeknapt worden. Alles is viezig en de inventaris ronduit onvoldoende: van alles precies 4 stuks in de keuken. Geen waterkoker of ketel. Geen fatsoenlijke tafel buiten en geen tuinstoelen waar je op kan relaxen. Slechts 4 gietijzeren stoeltjes waar niet op te zitten valt.

• 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Roel bongaarts24-07-2019

Helemaal geweldig!!

Zeer goede en veilige camping. Daarnaast ligt het op een perfecte locatie.

Camping is zeer geschikt voor jonge kinderen

• 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Yvonne Koenders21-07-2019

Dit is echt genieten

Mooi gelegen aan het sfeervolle Gardameer, leuke bungalows, schoon, ruim opgezet, heerlijk zwembad en vlakbij Sirmione, erg mooi schiereiland. Het is hier genieten.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Marjolijn23-06-2019

Eens, maar nooit weer

Onze eerste indruk van het park was goed. De stacaravan viel tegen. Erg krap en achterstallig onderhoud. Slechte bedden en erg schoon was het ook niet. Geen fatsoenlijk mes om brood of fruit te snijden. Geen oven/magnetron. (Echt wel handig met een baby) Het personeel bij de receptie was allerminst vriendelijk. Bij vertrek bleek het Babybedje maar liefst 8,- per nacht te kosten!

Het eten bij de Poolbar en het restaurant Bella Vista op het park was goed te eten. Toch zullen wij nooit meer terugkomen naar The Garda Village.

• 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    9nicole surink18-11-2018

fantastische camping

fantastisch,mooi park,schone accomodatie zeer leuk voor kinderen,heerlijke koffie en eten.kindvriendelijk,personeel zeer aardig.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

45 tips over Vakantiepark Garda Village

• brenda_10, 04-05-2012

grote supermarkten in omgeving,waaronder lidll(peschiera) persoonlijk vinden wij de mobilhomes erg prettig type Adria en Burstner doen het goed, ook bij gezinnen.veel privacy, daar er veel ruimte rondom de caravan is.( dicht bij de supermarkt) type willerby is ouder en ligt ongunstig.wij boeken 2 weken voor en 1 week terugweg!daar wij altijd weer meer willen zien. met kinderen een aanrader!

• Mystery, 13-01-2014

Strandje met ligging aan het meer is heel fijn, daar gingen we het meest naar toe. Nabijheid Sirmione ook prima. Neem geen boottocht met ferry, schreeuwend duur. Huur een prive-speedboot in Sirmione, veel leuker.

• Chantal Lamour, 20-07-2012

In de campingwinkel kun je voor 2 euro een badmuts kopen (kindermaat of volw. maat). Op 5 min. fietsafstand ligt de Maxigross; een grote supermarkt. Het is handig om eerst naar de VVV te gaan als je een stadje bezoekt; alle VVV-adressen staan in de navigatie voorgeprogrammeerd (zie de lijst met 'nuttige adressen'). Wij vonden dat erg handig! Veel wegwerkzaamheden in Dld. Rijd liever via België, Frankrijk, Zwitserland

49 vragen over Vakantiepark Garda Village

• Anna, 04-02-2019

Boeking via site creditcard

Hallo allemaal,

Ik heb een boeking gedaan rechtstreeks bij Garda Village via internet. Ik heb hierbij mijn creditcard gebruikt. Weet iemand of er een aanbetaling geïnd wordt via de creditcard of dat je ter plaatste alles moet betalen ?

Groetjes Anna

AS, 20-02-2019

Hallo Anna,

Ik heb ook rechtstreeks geboekt. (met Creditcard) Omdat de aanbetaling niet direct geincasseerd werd, was ik bang dat het niet goed was gegaan. Toen voor de zekerheid een mail gestuurd en het werd toevallig die dag afgeschreven.

• Joyce, 11-08-2018

Huurfietsen

Is het mogelijk fietsen te huren en zijn er kinderzitjes aanwezig? Ook voor? Onze jongste is dan 9 maand en we kunnen helaas de fietsen niet meenemen.

• Lucas, 09-08-2018

Badmuts

Is hij nogsteeds verplicht? En wordt er op gecontroleerd?

Vakantiepark Garda Village info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen