Vakantiepark Garda Village

7,5

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen6,3

426 reviews over Vakantiepark Garda Village in het Nederlands

Fantastisch je raakt er niet uitgekeken.

Adri van Goor
16-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We zijn begin mei geweest.Lekker rustig in een maxicaravan prestice deze is geschikt voor 6 personen met 3 slaapkamers een woonkamer,keuken,1 toilet met wastafel en 1 badkamer met toilet,wastafel en douche.

Het park ligt in Sirmione en ligt direct aan het Gardameer met een mooie speeltuin,voetbalveld,tennisbanen,mooi zwembad en een buiten theater.

Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen of groepen.Er ziijn ook appartementjes voor bv. 4 personen.

Het park ligt in het zuiden aan het Gardameer ideaal om van hier uit het hele Gardameer te ontdekken met de leuke dorpjes en leuke winkeltjes.

Ook mooi is het om met de kabelbaan van Malsecine de Monte Baldo op te gaan waar je een geweldig uitzicht hebt over het Gardameer.

Ook zijn er in de omgeving veel wijn telers waar je een bezoek aan kunt brengen.

Voor de kinderen is Gardaland,movieland en Sealife mooi.

Deze liggen rechts van het Gardameer van Pescheira naar Lazise.

Heerlijke vakantie gehad!

Claudia
1-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

We zijn net thuis van een heerlijke week op The Garda Village. Huisje was nogal klein en een campingbedje pastte dan ook niet. Eettafel naar buiten gesleept en opgelost. Alles was perfect schoon. Alleen wel alles precies afgemeten. 4 glazen 4 borden 4 messen etc. Je wast dan ook lekker vaak af.

Drie heerlijke zwembaden. Badmuts verplicht maar dat was na 10 minuten al een gewenning.

Voor de kids veel te doen en dochter maakte goed gebruik van de animatie. Spreken wel alleen Duits en Italiaans. Engels zijn ze niet goed in.

Perfecte ligging en veel dorpjes zijn dan ook snel te bereiken. Privestrand was niet handig met de buggy vanwege de trap maar in Rivoltella op 5 minuten rijden heb je hele rustige strandjes.

Zeker weten voor herhaling vatbaar!!

Leuk park, heerlijk uitzicht en zwembad

Stef
21-8-2017
  • Onderkomen8

De ligging is top. Aan het Gardameer. De accomodaties (mobile home) prima en lekker koel door airco. Prima restaurants en leuke animatie. Redelijk groot maar niet te druk. Er was voldoende ruimte in het zwembad om een balletje te gooien en vooral te zwemmen. Vakantiegangers uit alle landen. Goed eten op het park. Personeel over het algemeen vriendelijk. Bij de receptie zijn ze wat norser, eventuele problemen met inventaris worden wel snel opgelost. De winkel heeft alle noodzakelijke spullen en lekker brood. Prima park waarvanuit uitstapjes gemaakt kunnen worden. We zijn erg tevreden en zouden het zo weer boeken.

Heel tevreden!

Chris
11-8-2017
  • Onderkomen8

Wij zaten in een stacaravan met airco en hebben een goede vakantie gehad. Je loopt zo naar het gardameer en bij en in het zwembad is het goed vertoeven.

Er is echter geen koffiezetapparaat, waterkoker, campingbed en kinderstoel aanwezig, Dat moet je dus zelf allemaal meenemen.

Tevreden ondanks de voorgaande recensies

Paulus
3-8-2017
  • Onderkomen6

We hebben op het laatste moment een comfort bungalow geboekt. Afgaande op de recensies waren wel wat bang dat het zou tegenvallen.

Huisjes zijn gedateerd maar die van ons was prima schoon.

Badkamer geen schimmel kunnen ontdekken. Bedden zijn minimaal maar we hebben ooit in een luxe villa in Portugal gezeten waar we geen oog dicht hebben gedaan omdat de matrassen kneiter hard waren. In deze bedden konden we iig wel goed slapen.

De koelkast is klein en de schappen ontbraken waardoor je moest stapelen. De airco was onze grote vriend, met een buitentemperatuur van 38 graden en 27 in de nacht was dit heerlijk.

Al met al toch redelijk tevreden over ons onderkomen, het is maar wat je er van verwacht.

De kinderen hoeven zich niet te vervelen op dit park, volop animatie en heerlijke zwembaden. Ik vermoed dat de temperatuur van het water rond de 30 graden lag dus je springt er zo in..,

Het Gardameer op zich is natuurlijk een plaatje maar het strand stelt weinig voor

Leuk voor 1 keer

Manon
25-6-2017
  • Onderkomen7

Goed : mooi park, grote opzet, 3 zwembaden(helaas wel met badmuts), eigen strand (wel tegen betaling een bedje)

Huisjes goed maar klein alles aanwezig wat je nodig hebt.

Helaas wel op dag van aankomst om 16/17uur pas in je huisje te mogen ook niets mogelijk tegen betaling.

Geen vreemden op je complex door dragen van armbandjes.

Receptie personeel kan iets vrolijker..

Ontbijt erbij geboekt helaas iedere dag het zelfde geen variatie.. en geen 10euro per persoon waard.

Ontbijt kan je beter zelf halen iedere ochtend in het klein supermarktje op complex.

kleine supermarkt goed, op 2 km afstand ong grote supermarkt waar je de dagelijkse boodschappen kan halen.

Dikke tegenvaller in Comfort Bungalow

Nele
15-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Positief:

- Goede service van personeel

- Mooi zwembad

- Toppie restaurant en bar! Veel keuze in het restaurant

- Droogrekje aanwezig voor handdoeken etc.

- Padjes zijn verlicht 's avonds en 's nachts

- Luikjes voor de ramen houden veel licht tegen

- Animatie was super!

Negatief:

- Vieze Comfort Bungalow (schimmel in de douche, spinnenwebben en stofnesten)

- Kleine bungalows

- Airco werkte niet (wel binnen 1u opgelost)

- Dampkap + licht vd dampkap werkte niet

- Problemen met boiler (warm water)

- Badmuts is verplicht in het zwembad

- Wi-Fi enkel op de Wi-Fi-punten + betalend (€2,5 voor 1u, €5 voor 5u)

- Weinig tot geen opbergruimte voor koffers etc.

Bij onze vieze bungalow zijn we wel direct verder geholpen aan de receptie. Er werden enkele oplossingen aangeboden, uiteindelijk hebben we een nieuwe (iets grotere) bungalow gekregen.

Qua talen valt het ook tegen. Duits kunnen ze heel goed, maar Engels niet zo best.

Wij hebben geen waarborg moeten betalen bij aankomst.

Geweldige Camping

Esther
6-5-2017
  • Onderkomen8

Bijna alles was super goed. Er stonden een aantal oudere caravans deze zijn nu vervangen door nieuwe caravans

Fantastisch, wij komen hier al 6 jaar.

Groot
5-4-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Garda Village is een erg mooi vakantiepark. De kleine bungalows zijn idd war klein en aan de smoezelige kant. Wij nemen zelf altijd de trilo bungalow. Die zij wel wat duurder maar ze zijn groot en schoon, en een prachtig uitzicht op het meer.

Geweldig! Wij komen hier al 6 jaar.

Jansen
7-2-2017
  • Onderkomen9

Garda Village is een erg fijn vakantiepark.,je hebt er werkelijk alles. Wij nemen zelf altijd de appartementen trilo comfort, die zijn top. Groot, schoon en een het Gardameer :-) De andere appartementen zijn idd wat ouder. Wij komen hier al 6 jaar, dit jaar wilde we wat anders, maar ik vond niks wat kon tippen aan dit park, dus komen we weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Garda Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Garda Village in Sirmione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Garda Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Garda Village scoort een 7.51 uit 10 op basis van 444 reviews.