Hotel Astoria Lido

ItaliëPlaatsen rond het GardameerSirmione

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Astoria Lido voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 8 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Astoria Lido

• 7Rene Diks26-09-2018

Mooie vakantie

Mooi klein schalig hotel zeer net hotel met zwembad en direct met eigen strand (stenen) aan het garda meer. Heeft gratis fietsen voor de gasten klaar staan en ook kano’s en waterfietsen. Nette kamers met balkon en wordt netjes schoongemaakt. Ontbijt is niet al te uitgebreid maar zeker voldoende. Gasten is een mix van allerlei landen. Oude stad is 1,7 km en bus stopt bijna voor de deur. We hebben er genoten enigste min punt was 1 personeelslid die gek op vrouwen en kinderen is vooral blond.

• 8Armin Hesseling05-09-2016

Klein tot middelgroot hotel

Zeer leuk hotel,maar de kamers zijn voor een verblijf van 2 weken zeer krap,ligging is perfect,wel zeer proper.

• 9Christel22-02-2016

Zeer goed hotel prijs/kwaliteit

Leuk middelgroot hotel met zwembad en gratis parking. Het hotel is gelegen vlak aan het meer. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is er lekker. De kamers zijn ruim en net. Het is echt een aanrader. Wij gaan er zeker terug met vakantie.

• 9Chartlotte02-07-2012

Fantastisch!

Twee jaar geleden hier geweest en het was heerlijk! Vorig jaar waren we in de buurt en zijn toen nog even langs geweest. Wat hebben we genoten, heerlijk, knus hotel, direct aan het water. Een klein, maar fijn zwembad. Op loopafstand van het dorpje Sirmione. Zeer vriendelijk personeel! Ook kan je hier fietsen huren. We hebben ontzettend genoten en komen hier zeker nog eens terug!

• 8schumacher_m07-02-2012

Leuk hotel

Prima hotel voor een paar dagen Gardameer. Het hotel heeft een tuin met zwembad en strandje aan het meer. Er is geen avondeten maar wel een kleine, goeie lunchkaart. Het gezellige oude centrum van Sirmione is krap een half uur lopen, je kunt beter niet met de auto gaan. In Sirmione zijn veel leuke terrasjes, restaurants etc.

• 8Cindy15-05-2011

Voor herhaling vatbaar..

Hotel Astoria Lido is een leuk hotel. De eigenaren en het personeel zijn vriendelijk. Het ontbijt is simpel, maar goed genoeg. De kamers zijn goed met een groot balkon, alleen de douches zijn klein. Je kunt aan het zwembad liggen of een paar meter verder lopen en aan het meer gaan liggen. Het ligt tussen het oude en nieuwe centrum in dus je moet wel een stuk lopen. Je kunt gratis fietsen lenen van het hotel.

• 8Joyce07-08-2009

Heerlijk hotel aan het Gardameer

Wij zijn net een paar dagen terug uit dit hotel. Hebben het hier erg naar onze zin gehad. Je loopt het hotel uit zo naar het zwembad of naar het meer. Het is een redelijk eenvoudig hotel en de meeste mensen bleven hier een paar dagen en trokken dan weer door. Wij hebben er 2 weken gezeten en waren wel blij dat we met de auto waren. Dan kun je nog wat van de omgeving zien. In Sirmione is namelijk niet super veel te beleven 's avonds. Geen barretjes of terrasjes waar je tot 's avonds laat wat kunt drinken. Dat vonden wij een beetje jammer maar voor de rest niks op dit hotel aan te merken. Hebben een hele fijne vakantie gehad.

• 8M. v.d. Werff16-07-2007

Net terug van een weekje in dit geweldig leuke hotel. Niet superluxe, wel heel gezellig en sfeervol. Als je op het terras zit met uitzicht over het meer is Nederland echt heeeeel ver weg. Het personeel is supervriendelijk. De drankrekening viel wel tegen, blikje fris kost € 3,00, vrij pittig. De lunch is ook niet bijzonder, maar goed, genoeg restaurantjes in de buurt. Er zijn gratis fietsen en waterfietsen beschikbaar. Echt een voordeel die fietsen, het centrum (nieuw als historisch) is ong. 10 minuten fietsen, een aanrader, want met je auto kun je in Sirmione geen kant op.

Hotel Astoria Lido info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar