Hotel San Zeno

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, San Zeno di Montagna

6.3Voldoende

10 reviews over Hotel San Zeno

• 6fam Oster04-09-2016

Mooi uitzicht, verder matig.

Wij hadden kamer aan de meerzijde, dus genoten van het schitterende uitzicht. Kamer netjes, airco werkte niet , kluisje wel. Ontbijt stelde niet veel voor en was rommelig , maar bediening wel vriendelijk. Bij receptie hadden ze er niet veel zin in... Er werd niets verteld of uitgelegd. Zwembad ok maar veel groepen jongeren die daar eind vd middag werden " uitgelaten" . Kamers erg gehorig.Weinig parkeerruimte

Gereisd met partner in september 2016

• 6caro14-08-2016

Eens maar nooit weer

Hotel kan ermee door, eigenaresse mag wel iets doen aan haar houding. Zij weet blijkbaar nog niet dat de gasten betalen voor hun verblijf en daar ook iets voor mogen verwachten. Op eigen houtje had ze ons doorgeboekt naar een ander hotel in het dorp. Nadat wij hierover bij de reisorganisatie ons beklag hadden gedaan werden we snel weer teruggeplaatst naar San Zeno maar dat zij hier niet blij mee was liet ze ons gedurende ons 3-daagse verblijf wel blijken. Op de laatste avond van ons verblijf ging ze hierover een allesbehalve vriendelijke discussie aan. Onbehoorlijk. Kamer was sober maar uitzicht over meer was prachtig. Badkamer was redelijk schoon. Ontbijt eenvoudig maar verder prima, evenals diner. Bedienend personeel is erg vriendelijk, personeel in receptie zegt geen boe of bah. In het dorp zijn leuke restaurants met vriendelijk personeel. Persoonlijk vonden wij de afstand naar het Gardameer te ver, het is geen makkelijk te rijden route.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Joop25-07-2016

Nooit meer!

Het hotel biedt (wanneer je geluk hebt) vanuit je kamer een prachtig uitzicht over het Gardameer. Helaas wordt dat plezier volledig vergald wanneer de volgende invasie met (vooral Duitse) jongeren (met een geschatte leeftijd rond de 20 jaar) zijn intrek neemt. Dan is een kamer met balkon alweer een stuk minder fijn. Tot op heden komt er elke dag een bus vol 'schreeuwers' aan. Voor andere hotelgasten absoluut géén feest in dit uitermate gehorige hotel. Kijk ook niet vreemd op wanneer je kamer door de hotelleiding geopend wordt om even een extra bed bij je weg te halen. Jammer dit, zeker voor het hardwerkende en vriendelijke personeel in de bediening.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8E van der Veen16-06-2013

mooie plek mooi uitzicht

gezellige zitjes,door het hele gebouw prachtige uitzicht over het Gardameer in een klein bergdorpje geschikt om mooie wandelingen te maken

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 7Ineke Touwslager08-09-2012

Fantastische plek

Goed hotel met uitzicht op het meer Fantastisch Lekker gegeten, goed geslapen, goeie doche en een mooi groot balkon Een aanrader Tot ziens Ineke

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 7Marion Proper03-09-2012

Fantastische plek

Het was een mooi hotel, nog niet alle kamers waren opgeknapt, maar alles wat je nodig had was aanwezig. Het eten was prima alleen een beetje eentonig. Hier bedoel ik mee, elke dag dezelfde rauwkost geen afwisseling. En niet lekker aangemaakt zoals wij dat doen in Nederland. Maar verder was het prima in orde. Het uitzicht was gewoonweg in een woord FANTASTISCH. We hadden een lekker balkon met een mooi uitzicht op het Gardameer. Het personeel was vriendelijk, en de kamers werden heel goed schoongemaakt. Dus in een woord een prima hotel om in te verblijven.

• 5T de Boer28-08-2012

mooi hotel, mindere service

Mooi hotel met een prachtioge ligging op de berg, wel ver van het meer.. Zwembad goed onderhouden. Het personeel is op zich vriendelijk, maar lijken niet altijd te weten wat ze doen. Eten werd aangegeven tussen 8 en 10 in de avond maar toen we om 9 uur terugkwamen was alles al gesloten en bleek het tussen 8 en 9 te zijn. Keuze uit eten is heel erg beperlt. Vaak grote voorgerechten en erg kleine hoofdgerechten. Ontbijt is ook zeer matig van kwaliteit. Weinig keuze, elke dag 1 soort vleeswaren en we hadden het gevoel dat alles heel erg lang bleef liggen.

De ligging van het hotel is ideaal voor rust en het zwembad is lekker om in de hitte in te plonzen. Het uitciht van een meerzichtkamer is onbetaalbaar. Kamers redelijk onderhouden alleen werden gebruikte handdoeken door de schoonmaak terug gehangen in plaats van vervangen als we ze bewust op de grond hadden gelegd.

• 6oebele20-08-2012

WAT WIL JE DAN OOK!

Een echt Italiaans hotel op 580m hoogte met schitterend uitzicht op Lago di Garda. Het is een eenvoudig hotel met standaardkamers, sommige met groot en zonnig balkon. De leiding van het hotel en het personeel moet wel klantgerichter en gastvrijer worden. Veel familie en vrienden lopen de keuken ook in en uit. Het eten is eenvoudig, een italiaans ontbijt en veel variatie in keuze is er ook niet. En smaakvol of aantrekkelijk is het niet. Zeer smalle en korte bedden, het sanitair is nieuw maar krap. Voor consumpties zoals een fles Bardelino betaal je erg weinig. Wij hadden 15 dagen voor erg weinig, dus geen reden tot klagen, maar om het een aanrader te noemen,nee! Wifi in openbare ruimtes. Er is een zwembad met ligstoelen. Parkeergelegenheid is beperkt.

• 6oebele20-08-2012

WAT wil je dan?

Echt Italiaans! Zowel het hotel, de gasten als de sfeer. Zeer betaalbaar en wat kun je dan verwachten: een zwembad, smalle 1persoonsbedden, een ruim balkon, nieuw sanitair maar niet ruim, eenvoudige inrichting, hotelleiding en personeel niet klantgericht! Keuze van menu beperkt en eenvoudig, evenals het ontbijt.wifi niet in de kamers.De lift is traag en heet kuren.Kleine parkeerplaats. Een schitterend uitzicht en prachtige omgeving (olijfbomen & wijngaarden, bergen en pittoreske dorpjes) plus een laag prijsniveau maken veel goed!

• 7Arjan13-09-2011

Hotel met mooie ligging

3 dagen overnacht. Ligging is in de bergen, met geweldig uitzicht over Gardameer. Alleen ontbeten in hotel. Ontbijt was op zich wel goed, maar veel zaken waren niet aanwezig en moesten we naar vragen om bij te vullen (eten en drinken), Kamer was gehorig, bed wel prima. TV en kluis werkte niet. Gevraagd om te laten maken, dit is niet gebeurd. Erg kleine douche op onze kamer.

Gereisd met partner in september 2011

Hotel San Zeno info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Zwembad

• Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats