Hotel Parc Jolanda

ItaliëPlaatsen rond het GardameerSan Zeno di Montagna

6.5VoldoendeScore uit 43 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 43 reviews

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

43 Reviews over Parc Jolanda

• 9Marjolein Vrijmoed25-08-2016

Fantastische

Voor heel weinig geld een heerlijke vakantie. Personeel heel vriendelijk,kamers schoon, om de 2 dagen schoon beddengoed. Ontbijt was meer dan goed, elke verse broodjes, vers fruit, ruime sortering aan beleg, lekkere warme eitjes, eigenlijk van alles. Diner goed verzorgt al met al prima. Wij hebben er samen 12 dagen gezeten voor €832,. De ligging van het hotel is prachtig, ligt ook heel gunstig wat betreft de afstanden naar andere plaatsen. Binnen zwembad, sauna, bubbelbad, heerlijke ligbedden, genoeg plek buiten om van het zonnetje en het mooie uitzicht op het Gardameer te genieten.

• 3yvonne821-07-2016

Nooit meer

Niks was goed,onvriendelijk vies vuil na klacht via reisorganisatie andere kamer gekregen maar ook deze was vies en vuil matras grrrrrrrrrrrrrr De touroperator heeft super gereageerd en mijn zoon en zn vriendin en nog een ander koppel ander hotel gegeven.3 kamers gehad dus en alle 3 niet in orde Hotel vond het niet smerig en vonden matras ook netjes.Nou oordeel zelf maar

• 3Nadine08-08-2015

KEINE NACHT IN DIESEM HOTEL VERBRACHT!

Meiner Meinung nach waren unsere 3 gebuchten Zimmer alle verdreckt. Siehe Bilder Lage war ok.

• 3Marrit01-08-2015

Nooit meer

De locatie van het hotel is erg mooi. Boven in de berg met een prachtig uitzicht. Mijn vriend en ik (23 en 22 jaar) zijn er helaas behandeld als jeugd. We werden achterin het hotel gestopt. De kamer was vies. De stofwolken hingen aan de muur en de schimmel stond in de hele badkamer. Nog op de aankomst dag hebben we besloten om weg te gaan! Het terugboeken van het geld is nog steeds niet geregeld.

Daar komt bij dat we bij aankomst een extra toeristenbelasting moesten betalen. Bij de boeking via een boekingssite zit de toeristenbelasting bij de prijs inbegrepen. Dus bij aankomst zijn we al opgelicht.

• 7Franco Oliveira12-06-2015

Gewoon goed !

Prijs kwaliteit, geweldig,we zijn er al verschillende keren geweest,je hebt wel je wagen nodig

• 7A. Last20-09-2013

fraai gelegemn hotel!

Hotel Park Jolanda is een goed hotel die zijn 3 * echt waard is. De bestaande negatieve recensies zijn echt niet correct. Het hotel is watb gedateerd maar ... de kamers waren schoon met goede bedden. Het linnengoed werd zelfs halverwege de week verwisseld. Het eten was prima, waar vind je een keuze uit 10 desserts!! De ligging van dit hotel is perfect met een fraai uitzicht op het Gardameer!! Qua prijs en kwaliteit is dit een aanrader!

• 7Ramerman12-09-2013

Goed hotel

Na alle referenties waren we blij verrast dat dit hotel volledig aan onze eisen voldeed. Personeel uiterst vriendelijk, uitzicht grandioos. Eten was voldoende met een uitgebreid voorgerechtbuffet. Met de auto naar Verona, Lazisse en Garda geweest. Zwembad was zeer luxe, en dat zat in de prijs inbegrepen. Kortom: een aanrader.

• 7Tanja Hendriksma01-09-2013

Prijs kwaliteit, prima!

Wat een zwaar overdreven beoordelingen zijn er gegeven. Ja het is een verouderd hotel met verouderde kamers. Maar personeel is vriendelijk. Eten is inderdaad geen haute cuisine, maar wat verwacht je voor die prijs. Groot nadeel is dat je ver van Garda zit, je moet een auto hebben. Dan ben je een half uur onderweg over een behoorlijk bochtige weg. In het dorp is niks te beleven. Uitzicht is "spectaculair"

• 8Adri en Bea Wansink19-08-2013

Leuk hotel voor deze prijs

Wellicht iets gedateerd hotel, echter schone kamers, goede bedden. Daarnaast leuk binnenzwembad met wirlpool, waar altijd schone handdoeken lagen. Ook handdoekenservice hotelkamer was prima. Vriendelijk personeel.

• 3H.zwols30-07-2013

Slechts een mooi uitzicht.

Slecht, ziekenhuis, eten. Keuze uit of iets met vis of iets van vlees waar je een krant doorheen kan lezen besmeurt met een saus. Geen smaak. Het slabuffet heeft allemaal dezelde smaak. Ontbijt is heel karig. Slaapkamers zijn of heel klein en erg warm. Geen airco aanwezig in het hotel. Wifi werkt slecht en kost 3 euro en is slechts in de hal van het hotel te gebruiken.

Hotel Parc Jolanda info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• OntbijtbuffetBeschikbaar