Hotel Belvedere

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

22 Reviews over Belvedere

• 6Lonneke29-08-2016

Gedateerd, onvriendelijk, wel gunstig qua ligging

Het hotel ligt in de luwte van de drukte rondom het Gardameer. Via kronkelweggetjes bereik je boven aan de berg het hotel (goed om te doen). Het is een prima uitvalsbasis. Hoewel het hotel schoon was, waren de kamers gedateerd, zo ook de eetzaal. Het eten was ronduit slecht, zowel het ontbijt als het diner. Ondanks dat wij halfpension hadden zijn wij enkele keren elders gaan eten. Het zwembadje ligt helaas binnen. Toen wij er waren, was er een voetbalclub aan het logeren. Dat schijnt daar vaker te gebeuren. We hadden er niet echt last van. Het personeel vonden wij nogal chagrijnig, niet hartelijk of vriendelijk. On-italiaans eigenlijk. Het bed was op zich wel goed. Alleen italiaanse zenders op het tv'tje. Eigenlijk was alles wel aanwezig, maar gewoon gedateerd of sfeerloos.

• 7Gezin19-08-2016

Prima uitvalsbasis voor verkenning van Gardameer

Schoon. Aardig avondeten en ontbijt. Leuk zwembadje. Gedateerde inrichting.

• 8Frank27-08-2015

leuk hotel

Hotel Belvedere is rustig gelegen op een berg nabij het Gardameer. De kamers zijn goed, schoon en het eten is er prima! De ligging is discutabel. Je moet met de auto via kronkelweggetjes naar beneden rijden naar het gardameer indien je daar naar toe wil. De plaatsen Garda en Bardolino liggen dicht bij. Op de berg bij het hotel is ook een klim-adventurepark gelegen. De plaats San Zeno di Montagna is klein en heeft enkele reataurantjes en 2 pin automaten een echte supermarkt is er niet hooguit een klein kruidenietswinkeltje. De facilliteiten van het hotel worden ook gebruikt door de plaatselijke bevolking. Die hebben er zwem- en tennisles. Ook trainen er diverse voetbalclubs op het voetbalveld. De voetballers nemen na de training met zijn allen een frisse duik in het zwembad. Dat vond ik minder. De electrische fitnessapperatuur is defect in het fitnesscentrum. Verder is het een prima hotel.

• 9C Quant06-06-2014

hotel confortable

L'hotel est tres bien situe avec vue plongeante sur le lac; tres bon accueil des proprietaires et personnel; chambres tout confort; piscine chauffee et jardin ; Parking gratuit; avons passe un sejour tres agreable!

• 8Hans27-05-2014

Prima uitvalsbasis voor het Gardameer.

Hotel Belvedere heeft echt een mooi (hoog) uitzicht op het Gardameer. De kamers worden goed schoongehouden. Het personeel is vriendelijk en reageert direct als er iets niet in orde is. Het eten is voldoende (kwaliteit en kwantiteit), maar niet heel bijzonder.

• 9Henry23-09-2013

Excellent Hotel to visit Garda-lake and surounding

Heel goed Hotel met service vriendelijk personeel. Kamer waren schoon , mooi uitzicht over Gardameer. Ontbijt voortreffelijk, avond eten was goed maar niet heel typisch Italiaans. Fijn zwembad om de aangekomen kilootjes eraf te zwemmen (als dat nog lukt).

• 8Yvonne Mentink09-09-2013

Prima hotel, vriendelijk personeel.

Wij hebben hier een hele fijne week gehad. erg vriendelijk personeel. Goede kamers. Lekker zwembad, alleen jammer dat er geen buitenbad is. Het eten is afwisselend en zeer smaakvol. Mijn man heeft een glutenvrij dieet, hij heeft nog nooit in 1 vakantieweek zo lekker en gevarieerd gegeten. Dit hotel ligt wel een eindje rijden van het Gardameer, het is handig je dat te realiseren. Wandelen naar het dorp kan goed, maar er is nagenoeg niets te doen. Ook een wandeling s'avonds valt tegen ivm de spaarzame mogelijkheden.

• 9rianne van h.20-07-2013

goed hotel voor mensen zonder kinderen

prima hotel met erg vriendelijk personeel.wij waren daar begin juli met 2 volwassen en een kind van 16 maanden. hotel is simpel maar wat er is i dan ook goed.verwacht geen 5 sterren luxe (wat wil je dan ook voor die prijs?)maar alles is schoon ,heel en prima. hotelkamer is klein maar alles is er.elke dag schoonmaak en schone handdoeken. eten is simpel maar prima.verwacht daar niet teveel van maar als je om iets specifieks vraagt wordt het geregeld.echt super. onze dochter was wat van slag door de warmte enz. en iedereen in het hotel probeerde haar het naar de zin te maken.super lief. zwembad is binnen maar prima bad! garage is beneden.heerlijk uit de zon. het ligt op een berg (zoals de naam al zegt) dus wil je naar een dorp of het gardameer dan moet je wel met de auto maar dat vonden wij geen probleem. wij hebben een supervakantie daar gehad!alleen zou ik met oudere kinderen daar niet heen gaan.die gaan zich vervelen. al met al..prijs/kwaliteit....kan niet beter!

• 9marian13-07-2013

Gastvrij, klantvriendelijk, voordeling

Gelegen op 700 mt. bij het Gardameer met prachtig uitzicht. Gratis wifi op de kamer en in de lounge. Zeer gastvrij, vriendelijk. Alles is er: zwembad, gratis fitnes en sauna etc.

• 7JABECA10-07-2013

Aardig hotel geen echte aanrader

Rustig hotel op afgelegen plek, lopen naar dorp is een helling van minstens 10% dus niet doen Diner redelijk maar vooral eenzijdig Te veraf van Gardameer,je moet altijd met de auto Hotel ligt op 900 meter

Hotel Belvedere info

• VerzorgingVolpension