Hotel Bellavista

Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag3°-4°
Hotel Bellavista
9,4

Laatste review

Zeer mooi verzorgd hotel met een prachtige ligging. Uitzicht over het Gardameer. Eigenaars en personeel supervriendelijk. Niks was hun teveel. Het eten super lekker en meer dan voldoende ! ! Ruim ontbijtbuffet, avondeten steeds de keuze uit 3 voor- hoofd- en nagerechten.

Hotel is de ideale uitvalsbasis om de oostkant van het Gardameer te bezoeken. Zeer kort bij (40km) ligt de stad Verona. Fantastisch mooie stad.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

9 reviews over Hotel Bellavista in het Nederlands

Super ! ! Heerlijk ! ! Prachtig ! !

Huub,
17-5-2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldige ontdekking, wij gaan terug.

Mathilde D.,
5-5-2018

Wij vonden het fantastisch. Een heel vriendelijk, mooi hotel met drie parkeerplaatsen. Een hele vriendelijke eigenaresse. Een mooie lounge, eetzaal en bar. Wij hadden een kamer op de tweede verdieping aan de voorkant, dus aan de straat. We hadden een beetje last van he straatlawaai. De kamer is strak, functioneel en degelijk en goed ingericht. Mooie ruime badkamer. Prachtig uitzicht, grote terrassen en ligstoelen in de tuin. We hebben veel gewandeld in de omgeving. Er is ook een buslijn 470 die langs de kleine dorpjes rijdt, zodat je die kan gebruiken om terug te gaan. Het eten was èrg goed.

Prachtig gelegen hotel

Cornelis
15-9-2014

Het hotel ligt net door San Zeno bovenop de berg. Het uitzicht is fantastisch op het Garda Meer.

Wel leuk ritje naar boven en beneden met de haarspeldjes.

Dit hotel kun je onmogelijk een onvoldoende geven.

Smakelijk eten waar de kok wel denkt dat hij Haute Cuisine voorzet gezien de porties. Voor grotere eters is het wat weinig maar kwalitatief erg goed.

Eigenaars en personeel willen er echt wat van maken qua service.

Geweldig uitzicht op het Gardameer

Gert
10-8-2014

Een mooi hotel met vriendelijke eigenaars en personeel. Het ontbijt is smakelijk en er is voldoende keuze. Het avondeten in de vorm van 3-gangenkeuzemenu is een echte aanrader zowel qua smaak en gevarieerdheid als qua prijs-kwaliteitsverhouding. Kamer smaakvol ingericht, schoon en ruim; kortom prima

Fantastisch uitzicht

Bert brouwer
24-7-2014

Eenvoudig hotel mooi uitzicht goede service weinig te beleven goed ontbijt vriendelijk personeel

dit is het dit was het!

H&H
18-8-2013

Zeer warme kamers, 38 gr. kamer naast de lift daarna een nieuwe kamer en deze was boven de keuken. Heel veel lawaai!

Onvriendelijke personeel, eten redelijk maar smaakloos allen het uitzicht was mooi.

Goed hotel met geweldig uitzicht

Frank
15-8-2013

Eén week in dit hotel geweest.

Mooi hotel met tui, terras en prachtig uitzicht.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, al wil het bij de serveersters wel helpen als je hier en daar wat fooi geeft, anders is er weinig contact. Eigenaars en receptioniste echt erg aardige mensen !

Kamers redelijk, helaas hadden wij geen balkon. We hadden de laatste beschikbare kamer geboekt.

Deze keek uit aan de zijkant van andere gebouwen. Met echte Italianen. Dus.... gezellig, maar genoeg herrie. Ook in de avond en vroeg in de morgen.

Uitzicht vanaf de terassen zeer mooi. Drankjes zelf bestellen, dus geen aandrang van het personeel om maar telkens drankjes te verkopen.

Eten a la carte, maar ook dagmenu voor 14 euro per persoon.

Parkeren geen probleem.

Veel Italiaanse gasten van wat oudere leeftijd. Vriendelijk volk !

Voor de prijs die wij betaalde, is het echt een zeer goede aanrader !

Prachtig uitzicht op Gardameer

aartvanooijen
22-11-2011

Mooie kamers. Schoon en hygiënisch. Vriendelijk personeel. Bereid alles voor je te doen. Een aanrader. Komen hier zeker terug.

Een echte aanrader!

Fam. van der Horst
27-7-2010

Wij zijn 8 dagen verbleven in dit hotel met een baby van 5 maanden. Prima hotel!

Zeer vriendelijk Engels en Duits sprekend personeel. Kamers zien er keurig uit en zijn schoon. Prachtig uitzicht over het Gardameer. s`ochtends een lekker Italiaans ontbijtbuffet. Het hotel heeft ook een restaurant waar je iedere dag voor 10 euro per persoon een 3 gangendiner kunt nuttigen. Het menu verschilt per dag en je kunt kiezen uit 3 verschillende voor/hoofd/na gerechten. Tevens heeft het restaurant een

A la carte menu.

Kortom een geslaagde vakantie gehad, prima prijs/kwaliteit verhouding en wij komen hier zeker nog eens terug.

Ps. het hotel is minder geschikt voor invalide personen. Er is een lift aanwezig maar daar past géén rolstoel in.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellavista in San Zeno di Montagna , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellavista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.