Vakantiehuis Borgo Lugana

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Borgo Lugana in het Nederlands

2008

rustig gelegen appärtement, natuur om je heen.

corina
22-8-2008

wij zijn er nu voor de 2e x geweest en het is ons bijzonder goed bevallen. het ligt ca. 15 min. van Desenzano en Sirmione. Vooral de rust vonden we heerlijk en als je de drukte op wilt zoeken,is dat ook mogelijk. Restaurants; in de buurt Il Fiore (voor wie de Italiaanse keuken waardeert, maar nu eens geen pizza wil kiezen) De Toren, naam onbekend, maar is van de buitenkant af niet te beoordelen op hoe het er binnen uit ziet en hoe het eten is, geweldig! De inrichting binnen is volgens de laatste trend, maar dat zou je niet opmaken als je in het voorportaal staat. Verder is er bij het appartement op loopafstand ook een geweldig restaurant. Deze is van de broer van de eigenaar en ook hier kun je wederom smullen, smullen en nog eens smullen. Wij gaan vaker naar Italie, maar hebben qua culinaire keuken, nog nooit zo lekker gegeten als in deze restaurants

Gereisd Familie in augustus 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Borgo Lugana

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Borgo Lugana in San Martino della Battaglia , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Borgo Lugana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.