Tijdelijk €25 aanbetaling

Agriturismo Le Preseglie

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Agriturismo Le Preseglie voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews

8.3FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.7Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Agriturismo Le Preseglie

• 9Ann11-08-2011

Zalig rustig!

Agriturismo Le Preseglie is een moderne wijnboerderij met mooi ingerichte en ruime appartementen in traditionele stijl met alle moderne comfort (douche, koelkast met vriesvak, vaatwasmachine). De ligging tussen de wijnhaarden is zalig rustig en een duik in het zwembad met zicht op de bergen rond het Gardameer is magnifiek! Ideaal voor wie de drukte van het Gardameer wil ontvluchten, maar er af en toe eens wil van snoepen (5 min rijden). Zeker te doen met kindjes, maar misschien wel voldoende speelmateriaal voorzien.

• 8A. M02-02-2011

Mooie omgeving,fijne accomodatie,warm welkom

Een warm welkom bij aankomst en duidelijke informatie over extra service en mogelijkeid tot dineren en ontbijten in hun andere locatie 800m verderop. Appartement mooi traditioneel ingericht en ruim (we hadden wel het meeste ruime gereserveerd) ligging tussen de wijngaarden en om de appartementen een fijne mooie tuin met zwembad. Voor kinderen is er het zwembad,maar verder in de tuin niks. Wij gingen met baby,dus prima voor ons. het bijbehorende restaurant regelde elke dag ons ontbijt en dat was goed en voor italiaanse begrippen uitgebreid! Jammer dat hier op dat moment verder niemand gebruik van maakte,voordeel de prachtige tuin voor ons zelf. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar, een aanrader dus!

• 8Kok5520-09-2010

Heerlijke accomodatie op geweldige plek

De prachtige appartementen in het landhuisop de wijngaard zijn heerlijk. In oude stijl ingericht met hoogafwerkingniveau, maar toch van alle moderne gemakken voorzien. De ligging vlakbij het gardameer is prachtig, aangezien je de drukte met 10 minuten kan opzoeken maar toch in de rust zit in de 18hectare wijngaard. De eigenaren zijn enorm gastvrij. Het zwembad is heerlijk en zeer goed onderhouden, al is er geen gedeelte voor de kleinste kinderen. Wij komen zeker terug!

Appartement Agriturismo Le Preseglie info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Loc. Preseglie, 25010