Vakantiehuis Agriturismo Corte Arcadia

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, San Martino della Battaglia

8.4Fantastisch

• 7.9Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Corte Arcadia voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

10 reviews over Vakantiehuis Agriturismo Corte Arcadia

• 9W. Jurgens11-09-2011

goed toeven

Een prima plek, lekker zwembad met super ligbedjes, grote speelruimte. Appartement was goed en schoon met stille airco. Enige minpunt: verkeerde servieskeuze, voor een lekkere cafe latte, neem je eigen mokken mee! Ook een koekenpan heb ik niet kunnen vinden (en scherpe messen natuurlijk) Ook een buitentafel om op je eigen terrras buiten te eten was er niet, je kunt wel bij de bbq buiten eten. maar als echte Nl-ers hebben we de binnentafel gewoon buiten gezet (=gedoogd) De gehorigheid viel in ons appartement erg mee. De beheerder was bijzonder aardig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9cato19-07-2011

heerlijke accomodatie

mooi landhuis, ruime appartementen met perfecte en stille airco. Je zit niet dichtbij een plaatsje maar met de auto is alles goed te doen. Wij hadden app 1 en die was groot. Inderdaad wel gehorig dus je moet geluk hebben met de buurtjes. De opzichter, Theo, is erg aardig en zijn vrouw houd alles perfect schoon. Zwembad is erg mooi en prima voor kleine kinderen, wel veel chloor dus kleding en haren worden groen. Je kunt er barbequen en kinderen kunnen voetballen op een groot grasveld. In de omgeving goede restaurants zoals trattoria clementina en buscaldo. Van de snelweg heb je geen last. Wel moet je opletten met welk appartement je boekt, ze zijn nogal verschillend. Jammer dat je er geen kopje koffie of snack kunt krijgen. Er is wel een koffiezetapparaat dus denk aan je filterkoffie.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 7Marcel19-06-2011

Mooi landhuis; paar minpunten

Corte Arcadia is een perfect onderhouden landhuis met een prachtig groot zwembad. Het ondiepe deel van het zwembad is ideaal voor kleine kinderen (voor wie verder ook geen vermaak is; behalve een schommel).

Ons appartement was goed ingericht al ontbreken sommige essentiele keukenspullen zoals een goed mes en een magnetron! Let op dat sommige 4-persoonsappartementen (zoals bijv. appartement 3) slechts 1 slaapkamer hebben. 2 personen moeten op een slaapbank in de huiskamer slapen. Een groot nadeel als je met kleine kinderen bent.

Aan de gehorigheid zoals genoemd door andere bezoekers is anno 2011 waarschijnlijk niets gedaan, want je hoort inderdaad nog steeds je bovenburen. Wij vonden het echter niet storend.

Jammer dat van het 'agri' van de agriturismo niets te merken is. Er zal wel wijn vandaan komen, maar van het hoe-en-wat hiervan is niets te merken.

Het landgoed ligt mooi, maar als je 's avonds buiten zit, hoor je wel de snelweg en de sneltrein.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9A07-08-2010

Prachtige locatie

Schitterend complex met goed verzorgde appartementen en een mooi zwembad. Prima''uitvalsbasis' voor uitstapje naar en langs het Gardameer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Olaf17-11-2009

Geweldige lokatie

Vakantiehuis "Corte Arcadia" is een geweldige uitvalsbasis om het Gardameer te bekijken. Dicht bij de drukte, maar er niet in. De lokatie zelf is spic en span. Alles is relatief nieuw en geen enkele vraag aan de beheerder was teveel. De wijnboerderij levert ook wijn van eigen grond en is zeker aan te raden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 8Linda07-10-2009

Zeer mooi appartement in rustige omgeving

Het is een zeer mooi en schoon appartement wat in een rustige omgeving gelegen is. Alles wordt zeer goed onderhouden en dat is aan alles te zien.

Het appartement is inderdaad wat gehorig en voor boodschappen moet je de auto pakken, want dat is niet op loopafstand gelegen. Maar daardoor heb je wel een rustige omgeving.

Dit appartement is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2009

• 6Verschure06-10-2009

Kleinschalig, luxe, mooi maar erg gehorig

Mooi, kleinschalig en luxe complex vooral geschikt voor jonge gezinnen waar het 's avonds niet laat wordt. We hadden appartement 4 met als voordeel dat we 2 aparte slaapkamers en een woonkamer hadden. 1 Kind had een eigen kamer en het andere legde we in onze kamer te slapen en 'verhuisde'we 's avonds naar de woonkamer. Iedere kamer heeft eigen airco en goede luiken zodat het helemaal te verduisteren is. Keuken en badkamer ook prima. Enige echte probleem is dat we de verschillende bovenburen allemaal hoorden praten en lopen. Ook de deuren voelde we dichtgaan (ook al deed men dat niet overdreven hard). Ik heb de manager (Theo) hierover een brief geschreven en er zou aan gewerkt worden (rubbers onder stoelen en op deuren + vloerkleden) maar ik zou dat even checken voor ik boekte. 2 weken niet slapen heeft geen goede invloed opde vakantiestemming.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 9Fam. van Duuren10-08-2009

Rustig gelegen luxe complexje

Wij hebben dit complexje in de zomer van 2009 bezocht. Het complex is zeer verzorgd, appartement keurig ingericht en bijzonder schoon. Ontvangst is hartelijk. De ligging is heerlijk rustig tussen de wijngaarden. De drukte van het Gardameer ligt op ongeveer 5 minuutjes rijden. Heerlijk zwembad met ligstoelen en veel speelruimte voor kinderen op het terrein. Enige minpuntje voor ons is dat er geen winkeltje/dorpje op loopafstand ligt en dat je ook voor broodjes de auto moet pakken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Lotte Kaasenbrood08-08-2008

Prachtig en sfeervol

Deze accommodatie / agriturismo is werkelijk prachtig. Net nieuw in 2008 en zeer sfeervol ingericht met koloniaal hout en prachtige grote houten balken als plafond. Het zwembad is erg groot en veel lig en zitruimte rondom. Ieder woning heeft zijn eigen grote balkon of terras. Zeer rustige ligging maar toch op nog geen 1 minuut rijden van Sirmione.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9eric31-07-2008

schitterend landhuis in mooie omgeving

Schitterend landhuis op een geweldige locatie. Een wijnboer heeft op landgoed tussen de wijnranken een landhuis met 10 appartmenten gebouwd (in 2007). Rustig gelegen slechts 2 km landinwaarts van Sirmione. Grote kamers, bad, afwasmachine, magnetron. Met zwembad, BBQ. Restaurants + bakkertje, en vrij strandje gardameer op 2 km. Wie rust en luxe zoekt zit hier goed ! De concierge is zeer behulpzaam. Elke week enkele gratis flessen wijn van het landgoed. Er komen ook veel nederlanders. Enkele nadelen: soms gehorig, enkele appartement geen douche en klein terras. Maar voor ons een topper, op korte afstand van veel Garda entertainment.

Gereisd met familie in juli 2008

0 tips over Vakantiehuis Agriturismo Corte Arcadia