Camping Weekend Glamping Resort

• 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

Camping Village Weekend aan het Gardameer heeft een panoramische ligging. Vanuit het restaurant kijk je uit over de baai van Salò. De kindvriendelijke camping staat bekend om de vele verschillende glampingaccommodaties. Het ligt in het minder toeristische gedeelte van het Gardameer, waardoor het ook in het hoogseizoen leuk is om er op uit te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

654 reviews over Camping Weekend Glamping Resort

• 2018
    10Fam. Jansen01-10-2018

Top top top!!

Een heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in een spotte safari lodge, had veel ruimte, alles zat erin en voor mijn zoontje een superleuke kamer. Was heel netjes en schoon met een mooie badkamer. Absolute aanrader deze camping. De camping was mooi, veel olijfbomen en ruimte om onze accomodatie heen. Er zat een leuke vogel voillere in de buurt van onze lodge, dus gezellig fluiten overdag. Personeel was heel vriendelijk, dat viel ons nog extra op. Eten in het restaurant was goed, prijs/kwaliteit vonden wij ook heel goed. Kortom deze camping vonden wij een absolute aanrader. Leuke plaatsjes in de omgeving zoals Salo en Sirmione. De camping is een mooi startpunt om van alles te bezoeken in de buurt en verreweg. De camping ligt op een heuvel, waardoor je mooi uitzicht hebt op veel plekken. Sporten kan er ook goed en je kunt een wandeling maken rondom de camping zodat je een goeie klim hebt. Wij hebben geen negatieve punten over deze camping.

• 7Fam van Lingen09-09-2018

Prima camping

Wij verbleven een week in een caravan classis. Erg verouderd en toe aan renovatie en flinke poetsbeurt. De caravans staan ook gelijk bij de receptie. Je word elke avond en morgen wakker van mensen die vertrekken of een vrachtwagen die een glasbak komt legen. Geen aanrader met een kind van 1 jaar. Camping is erg mooi en je kunt er lekker eten. In de omgeving veel te bekijken en veel plaatsjes

• 6Staat v/h sanitair

• 9Nicolien ten brinke02-09-2018

In 1 woord Fantastisch !

Vorige jaar ook geweest in het na seizoen , nu hoog seizoen. Wij verbleven in de lake vieuw next, prachtig uitzicht op het Gardameer. Schoon en netjes. In het Restaurant kun je heerlijk eten. Super vriendelijk personeel. Onze kinderen van 5 en 2 hebben zich prima vermaakt met het animatie team (Nederlands) er werd veel georganiseerd. Zwembad is leuk en schoon. Omgeving is echt ontzettend mooi! Deze plek heeft onze hart!

• 8Staat v/h sanitair

• 6Priscilla30-08-2018

Kindvriendelijke camping, maar veel regels!!!!!

Camping Weekend heeft een prachtige ligging en ligt gunstig ten opzichte van de plaatsjes erom heen. De camping is voornamelijk gericht op kinderen t/m 10 jaar. Wij hadden een Cottage Superiore Next geboekt, volgens de beschrijving waren deze nieuw in 2018, maar onze accommodatie niet. Er wordt een streng beleid gevoerd op de camping. Voor 23.00 uur komen de nachtwakers al langs om te zeggen dat het om 23.00 uur stil moet zijn en je naar binnen moet. Dit gebeurt vaak op een agressieve manier. Dan betaal je ruim 3700 euro voor 2 weken en dan mag je nog niet eens gezellig op je veranda borrelen en een potje kaarten? Na 2 avonden en twee waarschuwingen werd ons vriendelijk verzocht de camping te verlaten. Vakantie moet een feestje zijn en geen strafkamp. Je zet een gezin met twee kinderen niet bij twee waarschuwingen op straat! We hebben wel ons volledige geld terug gekregen en hebben onze vakantie ergens anders succesvol voortgezet!

• 5Staat v/h sanitair

• 9Marloes26-08-2018

Prachtige camping

Geweldige camping vooral in het voorseizoen. Dan is er genoeg plek bij het heerlijke zwembad, de prijs voor de accomodatie is heel goed te doen. Wij hadden heerlijk weer in mei. De ligging vd camping is prachtig, mooi uitzicht over het meer en Salo. Het restaurant is bijzonder goed!! Aanrader is de stad Brescia nog geen half uurtje met de auto. Vanuit Limone met de boot Malsecine en dan naar de Montebaldo. Koop de kaartjes al in Limone dan hoef je niet in de rij te staan bij de Monte Baldo. Al met al een geweldige camping. En badmutsen hoeven niet meer gedragen te worden.

• 9Erik De Nijs20-08-2018

Fantastische camping

Sfeer, het eten in het restaurant, omgeving, animatie, plaats waar we stonden, de propere onderhouden camping, de kinderanimatie, de prijzen in het restaurant. Het was zo goed dat we terug hebben geboekt voor het volgend jaar liefs de zelfde plaats maar nu langer.

• 9Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Van Vd V20-08-2018

Fantastisch! Heerlijk gehad.

Supermooie overzichtelijke camping. Mooi zwembad. Restaurant met heerlijk eten en betaalbaar, ook afhaal mogelijk Super uitzicht Geweldige Nederlandse animatie Mooie omgeving. Genoeg te beleven. Personeel camping erg vriendelijk. Volgens mij een hecht team. Wij hadden via touroperator lodge tent de luxe geboekt en daar was t uitzicht geweldig! Al met al een supergeslaagde vakantie gehad. Het is een camping voor vooral gezinnen met kids van 3 t/m 12 jaar.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Jessica10-08-2018

Geslaagd

Het is een prachtig gelegen camping, met het restaurant en het zwembad als grote trekpleister. Het eten van het restaurant is geweldig goed, het personeel kan wat scholing gebruiken wat betreft klantvriendelijkheid. Er is genoeg animatie voor kinderen t/m 10 jaar. Leuke uitstapjes zijn de mooie dorpjes. Voor pretparken rijd je gemiddeld 1 uur. Excursies en boodschappen zijn duur. De camping is prijzig in het hoogseizoen, het verdere verblijf ook.

• 9Lammens28-07-2018

Top vakantie !

Geweldig mooie en verzorgde camping. Echt een camping voor gezinnen met jonge kinderen. Super restaurant met een mooi uitzicht over het meer. De animatie geeft ook erg leuke shows. Heel de dag is er wel wat te doen. Zwembad ook erg goed. Waarschijnlijk volgend jaar weer . Echt een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Laura28-07-2018

Op zich prima, maar voor ons niet meer

Pluspunten: erg schoon, alle faciliteiten aanwezig, alles zeer geschikt voor kinderen (ook restaurant op camping). Minpunten: accomodaties staan erg dicht op elkaar, weinig ruimte daaromheen (alle ruimte op camping wordt benut), auto mag niet op camping geparkeerd worden (in ons geval betekende dit steeds de berg op naar het parkeerterrein), veel geluid tot elf uur 's avonds van camping show (ook vuurwerk om half elf 's avonds), van andere campinggasten en omliggende dorpen waar festiviteiten zijn.

De camping was heel goed, als je hiervan houdt. Wij houden van meer rust en ruimte (en een parkeerplek bij de tent) en dit vindt je in het algemeen niet aan het Gardameer. Daarom voor ons niet voor herhaling vatbaar.

70 tips over Camping Weekend Glamping Resort

• Tessa , 11-08-2019
    • Restaurant op de camping! Heerlijk eten! Met name voorgerecht 'Italian Dream' is een aanrader.
    • Bezoek aan Sirmione met de boot
    • Bezoek aan Limone, leuke autorit via de westkant van het meer.
    • Supermarkt: Eurospar in Manerba

• de Korte, 20-05-2014

Echt Italiaans eten ? Ga naar Polpenazze del Garda (dorpje in de bergen) op rotonde links, Antica Trattoria Geen pizza's of spaghetti maar heerlijk & eerlijk eten bij de lokale bevolking voor een heel fijne prijs!

• Fam. Nova, 21-02-2014

Bij twijfel, gewoon boeken... Echt 1 v/d leukste kindvriendelijke camping van het gehele Gardameer!!!!

Tip: in het overdekte winkelcentrum bij de supermarkt, heb je heerlijke gegrilde kip!!! bijna direct als je de supermarkt binnenkomt..

145 vragen over Camping Weekend Glamping Resort

• Martine van de Veen, 30-06-2019

Welke organisatie?

Wij willen in 2020 graag naar deze camping. Kunnen jullie me adviseren welke toeroperator een mooie ligging heeft qua huuraccomodaties? Liefst schaduwrijk.

• Jaap, 11-06-2019

route

Wij willen aankomende zomer naar deze camping gaat. Weet iemand wat makkelijker rijden is, via Zwitserland of Oostenrijk.

Mil, 03-07-2019

Wij hebben beiden vaak gereden. Zwitserland is autobaan, oostenrijk tussendoor mooi landschap: tijd ongeveer hetzelfde

• Hedy , 16-04-2019

Overnachting

Hallo, Wij willen graag een overnachting doen richting de camping, iemand een tip voor een leuk pension met ontbijt?!! Groetjes

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig