Camping Weekend Glamping Resort

• 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

Camping Village Weekend aan het Gardameer heeft een panoramische ligging. Vanuit het restaurant kijk je uit over de baai van Salò. De kindvriendelijke camping staat bekend om de vele verschillende glampingaccommodaties. Het ligt in het minder toeristische gedeelte van het Gardameer, waardoor het ook in het hoogseizoen leuk is om er op uit te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

654 reviews over Camping Weekend Glamping Resort

• 7Liesbeth16-07-2019

Prachtige camping, met kakkerlakken

Prachtige camping, met een super mooi uitzicht over het Gardameer. Geweldig restaurant en leuke kinderanimatie. Het zwembad zou iets beter onderhouden kunnen worden, er is wel een fijne ligweide.

Wij hebben via touroperator een glampingtent met badkamer gehuurd. Prima tent, maar.... er waren kakkerlakken!! We werden door touroperator niet serieus genomen. Ondanks zorgvuldig uitkloppen van bagage hebben we helaas kakkerlakken mee naar huis hebben genomen. Deze beestjes hebben zeker geen goede invloed op ons vakantiegevoel en napret gehad. Helaas! De rest van de camping was super, elders ook geen klachten over ongedierte gehoord.Boek geen accommodatie via touroperator, slechte service.

• 8Ilona11-07-2019

Mooi maar niet voor herhaling vatbaar

Prachtige camping, erg mooi qua bloemenpracht.Zwembad fijn, wel erg kleine ligweide met weinig bedjes en parasols.Restaurant prima, fantastisch uitzicht. Groot nadeel van de camping is dat er geen enkele plek met schaduw is, het zijn allemaal kleine olijfboompjes.En wij waren er 8 dagen en in die periode waren we bijna alleen op de camping, hooguit 10 caravans/ campers meer, niet zo gezellig. Medewerkers vriendelijk.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Carola en Hans08-07-2019

Absolute aanrader!

Net een geweldige vakantie gehad op camping Weekend. Een paar highlights: - Gehuurde tent (glamping) was zeer goed uitgerust, schoon en verzorgd - Service door receptie fantastisch (auto voor ons gehuurd bij motorpech) - Animatieteam was zeer betrokken en gedreven (speciale dank aan Julia, Larissa en Thomas) - Kleinschaligheid is heerlijk, het is niet te massaal, daardoor nooit te vol of te druk - Zwembad is briljant en keurig verwarmd - Speeltuintjes goed verzorgd, onze zoon vond ze fantastisch (en hij is best wat gewend) - Restaurant heeft fijne bediening en heerlijk eten - Locatie en omgeving zijn prachtig - Agriturismo-buren (La Scala) ook een echte must-visit - Dichtbij fijne dag-bestemmingen (Venetië, Sirmione, Peschiera, etc) - Autoluw, dus erg stil op de camping en veilig voor de kids

Kortom: niet twijfelen, boeken!

• 9Familie Timmer23-06-2019

Wat een uitzicht!

Wat hebben wij een geweldige tijd gehad op deze prachtige camping. Alles stond in bloei en was goed onderhouden. Wij verbleven in een safarilodge. Wat een schitterende accomodatie. 14 dagen mooi weer gehad en genoten van de hardwerkende mensen hier. Onze jongens wilden elke avond wel eten bij het restaurant, want er was een mooie speeltuin bij en de mini disco. Kortom, wij boeken voor volgend jaar weer!

• 8Charlène23-06-2019

Leuke camping met jonge kids

Wij zijn twee weken met onze 2 kids geweest, van 4 en 1 jaar in een Lakeview cottage. Prachtig huisje, alles erop en eraan, super uitzicht. Een nadeel is dat je onderaan de camping zit en je daardoor elke dag een hoge berg moet klimmen om naar het zwembad te gaan of je auto. Erg zwaar met een buggy! Bovenaan de berg eerst op adem komen voordat je verder kunt. Helaas mag je auto niet meer bij de accommodatie staan (sinds dit seizoen). Een kleine 15 min lopen vanaf het Lakeview huisje naar je auto dus... Het zwembad is mooi en schoon, leuke glijbaan. De bedjes zijn helaas altijd bezet. De mensen laten hun handdoeken liggen en gaan een paar uur weg.waardoor anderen misgrijpen. De omgeving is mooi! Leuke dorpjes goed aan te rijden. Animatie doen hun best en hebben er veel zin in. Alleen op zaterdag is er nooit animatie. Bij ons regende het op zaterdag, zwembad dicht, geen animatie en spottyland ook dicht!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Petra21-06-2019

Geweldige mooie camping!!

Prachtige camping met uitzicht op het Gardameer. Mooi aangelegd met bloeiende heerlijk ruikende planten. Voor italiaanse begrippen grote staanplaatsen. Restaurant goed en niet duur. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik zou zeker weer terug gaan!!!

• 10Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 10Thierry20-04-2019

Wij zijn hier nu al 2 keer geweest, en hebben hier een super vakantie gehad.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Mireille Koesen15-01-2019

Relaxen en vermaak gaan hier goed samen.

Heerlijke Camping. Niet al te groot en vooral voor kinderen onder 12 jaar voldoende te beleven vwb animatie. pizzabakken, ponyrijden, waterspelen en in de avond vertier wat je kan opzoeken maar niet asn moét deelnemen om een leuke vakantie te hebben. Goed restaurant met voldoende kaartkeuze welke ook niet al te duur is. Veel Nederlanders op de camping, het laatste jaar ook veel Denen en wat Italianen. In de buurt markjes genoeg, maar niet langs de kust van het meer rijden, want dan sta je al vroeg in de toeristische files. Het is ern prijzige camping qua verhuuraccommodaties, maar deze (vooral de nieuwe) zijn wel goed verzorgd.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Martine07-01-2019

Fantastisch!

Fantastische camping! Onze glampingtent was helaas wel wat aan de kleine kant, maar de zon en het uitzicht op het meer maakte alles meer dan goed! De camping wordt heel goed onderhouden en de mensen zijn erg vriendelijk. Ook het eten in het restaurant is aan te raden! Wel reserveren, want het is erg populair. De kinderen hebben zich ook uitstekend vermaakt met de animatie en in het zwembad. Al met al een plek om nog eens naar terug te keren..!

• 2018
    9Bart04-10-2018

Mooie overzichtelijke camping met goede faciliteiten. Met name een camping voor gezinnen met jongen kinderen (t/m 4). Leuk entertainment dat ook buiten het hoog seizoen doorloopt waardoor er voldoende vertier is voor de kinderen. Ook het zwembad is erg kindvriendelijk met leuke baden voor alle leeftijden. Wij verbleven in een hele fijne safaritent van touroperator, deze lag wat meer afgelegen met een redelijk grote tuin waardoor je de drukte op kon zoeken maar ook de rust bij je tent.

70 tips over Camping Weekend Glamping Resort

• Tessa , 11-08-2019
    • Restaurant op de camping! Heerlijk eten! Met name voorgerecht 'Italian Dream' is een aanrader.
    • Bezoek aan Sirmione met de boot
    • Bezoek aan Limone, leuke autorit via de westkant van het meer.
    • Supermarkt: Eurospar in Manerba

• de Korte, 20-05-2014

Echt Italiaans eten ? Ga naar Polpenazze del Garda (dorpje in de bergen) op rotonde links, Antica Trattoria Geen pizza's of spaghetti maar heerlijk & eerlijk eten bij de lokale bevolking voor een heel fijne prijs!

• Fam. Nova, 21-02-2014

Bij twijfel, gewoon boeken... Echt 1 v/d leukste kindvriendelijke camping van het gehele Gardameer!!!!

Tip: in het overdekte winkelcentrum bij de supermarkt, heb je heerlijke gegrilde kip!!! bijna direct als je de supermarkt binnenkomt..

145 vragen over Camping Weekend Glamping Resort

• Martine van de Veen, 30-06-2019

Welke organisatie?

Wij willen in 2020 graag naar deze camping. Kunnen jullie me adviseren welke toeroperator een mooie ligging heeft qua huuraccomodaties? Liefst schaduwrijk.

• Jaap, 11-06-2019

route

Wij willen aankomende zomer naar deze camping gaat. Weet iemand wat makkelijker rijden is, via Zwitserland of Oostenrijk.

Mil, 03-07-2019

Wij hebben beiden vaak gereden. Zwitserland is autobaan, oostenrijk tussendoor mooi landschap: tijd ongeveer hetzelfde

• Hedy , 16-04-2019

Overnachting

Hallo, Wij willen graag een overnachting doen richting de camping, iemand een tip voor een leuk pension met ontbijt?!! Groetjes

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig