Camping Weekend Glamping Resort

• 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

Camping Village Weekend aan het Gardameer heeft een panoramische ligging. Vanuit het restaurant kijk je uit over de baai van Salò. De kindvriendelijke camping staat bekend om de vele verschillende glampingaccommodaties. Het ligt in het minder toeristische gedeelte van het Gardameer, waardoor het ook in het hoogseizoen leuk is om er op uit te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

654 reviews over Camping Weekend Glamping Resort

• 6Familie S08-08-2019

Nooit meer.

Nederlandse camping inderdaad, lang niet alle accomodaties hebben mooi uitzicht ondanks belofte. Veel muggen en veel geluidsoverlast, ook na 24.00-01.00. Mooi zwembad, maar in hoogseizoen mierenhoop. Volwassene kan niet zwemmen, alleen afkoelen. Kinderanimatie is goed bedoeld, maar amateuristisch. Auto’s rijden tot ‘s avonds laat over camping en blijven daar ook geparkeerd, ondanks dat dit formeel niet mag. Levert onderlinge irritatie. Wij zijn ook eerder naar huis gegaan.

• 7Fam V07-08-2019

Veel muskito’s en Nederlanders...verder prachtig

Enorm Nederlandse camping. Wij zaten in 1 van de 2 touroperator safarilodges. Op deze plekken is er absoluut geen uitzicht op het meer ookal doet de beschrijving bij de touroperator anders vermoeden. Ook staan ze samen achteraf in een soort jungle. Voordeel is de schaduw maar nadeel: geen uitzicht en die afschuwelijke muggen! Wij hadden geluk leuke buren te hebben, maar je bent wel op elkaar aangewezen. De tuin ligt tegen een soort afgrond en het hekje is niet stabiel, best gevaarlijk voor als je kids klein en ‘wild’ zijn. De lodge zelf en camping is mooi maar hierdoor (ook omdat we werkelijk helemaal lek geprikt waren) hebben wij onze vakantie met een week ingekort en zijn verplaatst naar de zee en daardoor zijn we er financieel nogal bij ingeschoten. Het zwembad van de camping met uitzicht is wel mooi. De camping heeft geen strand bij het meer. Neem zwemschoenen mee voor het meer! Water is prachtig helder.

• 9Eveline06-08-2019

Mooie camping met super animatie voor de kids

Super leuke camping voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. Wij hebben last minute geboekt en zaten in de lake vieuw cottage aan het meer(met stortdouche!!!)Fantastisch uitzicht op het meer en Salò (vaak live muziek daar)en een heerlijke cottage (nieuw dit jaar) De klim naar zwembad was wel flink meerder keren per dag.Niet geschikt voor als je minder ter been bent.De kinderen hadden liever in de straatjes gestaan,erg stil waar wij zaten. Zwembad was enorm vol maar voldoende vertier voor jong en oud. De animatie was echt super,zoveel enthousiasme en niets is ze teveel!Ook aantal Nederlandstalige dames aanwezig. Het principe met stempels verzamelen om armbandjes te scoren maakt dat de kinderen niet van de camping weg willen;-)) Eten is erg goed en betaalbaar. Wij gaan nooit twee keer naar dezelfde camping maar bij deze camping zou het een optie kunnen zijn.Toch is de kant van lazise aan het meer leuker als je van meer drukte houdt.

• 9Lammens04-08-2019

Wederom top !

Vorig jaar ook geweest en ons zeer goed bevallen. Dit jaar was weer fantastisch. Kinderen ook helemaal happy met de animatie die het heel leuk deed. Vooral Thomas is echt een topper. Die geeft 110%. Restaurant nog steeds heel goed. Camping is meer autovrij geworden wat ook een pluspunt is. We zaten dit jaar in een andere cottage op een hele mooie plek. Hopelijk volgend jaar weer haha. We komen zeker weer terug. De kids zeggen al , Spotty tot volgend jaar.

• 9Maarten03-08-2019

Prachtige camping met een fantastisch uitzicht!

Zeer goed onderhouden camping. Vanaf het zwembad en restaurant een prachtig uitzicht over het Gardameer. Voor kinderen tm 12 jaar is deze camping echt een aanrader. Animatieteam spreekt Nederlands. Vanaf de camping ben je met 5 km in Salo. Aldi op 2 km. Genoeg te doen in de omgeving.

• 7Familie B29-07-2019

Camping is super, tendi raden wij af

Camping weekend is een aanrader. Mooi aangelegd, super zwembad met schitterend uitzicht en heerlijke ligplekken, ruime animatie en een mooie speeltuin. In de omgeving zijn er 2 mooie baaitjes aan het gardameer: baia del vento in San felice (10 min. rijden) en lido azzuro in maderno trento (24 min.), aanraders! Salo is een mooi stadje. Er zit een grote supermarkt, carefour op 5 minuten rijden die 24h/dag open is.

De tendi raden wij af. Ze liggen met ze 2en erg afgelegen op een plateau. Hierdoor misten wij het camping gevoel. Bovendien is het er een paradijs voor muskieten. Je wordt de hele dag door lek gestoken door muggen, ondanks deet. Een geluk, de twee slaapkamers beneden hebben een klamboe, boven echter niet. De tent is mooi, schoon en ruim. Heerlijke regendouche. Ze staan op zeer ruime en schaduwrijke plek. De muggen overschaduwde helaas ons plezier om bij de tent te zijn. In 2 dagen ben je zo 60 muggenbulten rijker.

• 8Kaat28-07-2019

Mooie camping, weinig sfeer.

Plus: mooi aangelegde camping, prachtig uitzicht, sanitair zeer schoon, personeel vriendelijk, fijn restaurant met uitzicht op t zwembad, leuk zwembad, leuke animatie voor de kleinere kinderen, prive plekken, veelzijdige omgeving.

Min: temperatuur douches niet te regelen, echt kokend heet of heel koud ( ook bij doucheruimte voor de allerkleinsten), camping met veel hoogteverschil, animatie vooral gericht op kleinere kinderen ( tot 8 jr), weinig activiteiten voor 8+, voetbalveldje buiten de camping, peuterbadje zit vast aan dieper bad, veel file in de omgeving. Prachtige camping, meer gericht op de kleinere kinderen ( tot 8 jaar) . Ondanks dat bijna alles goed geregeld was vonden wij de sfeer een beetje ontbreken. Er is weinig gezamenlijk s waar de kinderen elkaar ontmoeten en vriendjes maken, iedereen is wat op zichzelf gericht . Goed te weten is dat het meer niet bereikbaar is vanuit de camping.

• 9Astrid28-07-2019

Wij komen weer terug op deze fijne camping.

18 dagen doorgebracht op deze camping; wij, gezin met 1 dochter van 14 op een staanplaats met caravan en onze vrienden in een Classic country huisje. Vanaf de camping mooi uitzicht op Salo. Restaurant is erg goed en niet te duur. Bewaker zorgt op correcte manier dat het vanaf 23.00 uur rustig is op de camping. Animatieteam erg enthousiast en vriendelijk. Het zou fijn zijn als er voor tieners 12 + meer activiteiten speciaal voor hen georganiseerd zouden worden. WIFI is gratis en goed. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Als er al iets vies was dan lag dat zeker niet aan de schoonmaakploeg. Wij hebben een Top vakantie gehad op deze camping.

• 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 7Mike26-07-2019

Laatste keer!😔

Voor de 7de keer hier en valt tegen! Vorige eigenaar had het beter voor mekaar. Nu douches van het wasgebouw voor de kampeerders zeer heet of koud! Ze zeggen dat het door een reset komt van de boilers.... huhhuh ben niet gek. Gezinnen met kleine kinderen kunnen niet douchen... echt heet! Douches van ijskoud brrr. Animatie is weinig voor de kleintjes en de treintje voorafgaand van de minidisco..... saai ( met Jeroen en Jeroen van 2016 vele malen beter👌) en dan €1100,- betalen voor 12 dagen. Wat wel een pluspunt is dat het eten bij het restaurant heerlijk is en zeer snel op tafel staat!👍 wat men ook kiest. Goed... alle negatieve heb ik genoemd er zijn ook goede dingen hier. Kampeerplekken zijn ruim en netjes onderhouden en ook het park is perfect! Camping Weekend doe wat aan de voorzieningen op de camping.(koud drinken in de supermarkt, WARME douches).

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Mireille16-07-2019

Glamping met prachtig uitzicht op het meer en Salo

Heerlijke relaxte, goed onderhouden en groene camping met veel kindervertier. Alles is schoon en goed onderhouden. Zwembad wel wat druk, maar 10 minuutjes wandelen kan je heerlijk in het Gardameer zwemmen. Het eten op de camping is goed en voor ern prima campingprijs. Het is een terrassencamping, dus voor mensen die slecht ter been zijn misschien iets minder geschikt met name op het onderste deel vd camping. Mooie lodgetenten, veel groen aangelegd on de accommodaties. Ieder jasr weer staat ee een animatieteam dat altijd opgewekt hun best doet om het kinderen zo leuk mogelijk te maken. Salo ligt niet ver van de camping en is heerlijk om naartoe te gaan om even te shoppen, slenteren langs de boulevard of een band te beluisteren in de zomermaanden.

70 tips over Camping Weekend Glamping Resort

• Tessa , 11-08-2019
    • Restaurant op de camping! Heerlijk eten! Met name voorgerecht 'Italian Dream' is een aanrader.
    • Bezoek aan Sirmione met de boot
    • Bezoek aan Limone, leuke autorit via de westkant van het meer.
    • Supermarkt: Eurospar in Manerba

• de Korte, 20-05-2014

Echt Italiaans eten ? Ga naar Polpenazze del Garda (dorpje in de bergen) op rotonde links, Antica Trattoria Geen pizza's of spaghetti maar heerlijk & eerlijk eten bij de lokale bevolking voor een heel fijne prijs!

• Fam. Nova, 21-02-2014

Bij twijfel, gewoon boeken... Echt 1 v/d leukste kindvriendelijke camping van het gehele Gardameer!!!!

Tip: in het overdekte winkelcentrum bij de supermarkt, heb je heerlijke gegrilde kip!!! bijna direct als je de supermarkt binnenkomt..

145 vragen over Camping Weekend Glamping Resort

• Martine van de Veen, 30-06-2019

Welke organisatie?

Wij willen in 2020 graag naar deze camping. Kunnen jullie me adviseren welke toeroperator een mooie ligging heeft qua huuraccomodaties? Liefst schaduwrijk.

• Jaap, 11-06-2019

route

Wij willen aankomende zomer naar deze camping gaat. Weet iemand wat makkelijker rijden is, via Zwitserland of Oostenrijk.

Mil, 03-07-2019

Wij hebben beiden vaak gereden. Zwitserland is autobaan, oostenrijk tussendoor mooi landschap: tijd ongeveer hetzelfde

• Hedy , 16-04-2019

Overnachting

Hallo, Wij willen graag een overnachting doen richting de camping, iemand een tip voor een leuk pension met ontbijt?!! Groetjes

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig