Camping Weekend Glamping Resort

• 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

Camping Village Weekend aan het Gardameer heeft een panoramische ligging. Vanuit het restaurant kijk je uit over de baai van Salò. De kindvriendelijke camping staat bekend om de vele verschillende glampingaccommodaties. Het ligt in het minder toeristische gedeelte van het Gardameer, waardoor het ook in het hoogseizoen leuk is om er op uit te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

654 reviews over Camping Weekend Glamping Resort

• 2017
    9Cobiena30-07-2017

Top camping

Prachtige camping met uitzicht op het Gardameer! Prima zwembad er bij en restaurant waar je heerlijk kunt eten. Ook een geweldig Nederlands animatieteam, erg leuk voor gezinnen mer kinderen t/m 12 jaar!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Jescaatje01-05-2016

Heerlijk

Ik verbleef vier nachten in een Classic Cottage voor 4 personen. Het huisje is klein, maar van alle basisbenodigdheden voorzien. Je hebt een eigen douche en wc, koelkast, vierpits gasstel en prima bedden. Vanaf de camping heb je een prachtig uitzicht over het Gardameer. Toen ik er was, was het nog niet druk en ik heb genoten van alle rust en ruimte. Dat zal in het hoogseizoen wel anders zijn! Er is een leuk zwembad en het restaurant heeft lekker eten voor een betaalbare prijs. Aanrader voor gezinnen met kinderen!

• 8Eetgelegenheden

• 9Rosita27-09-2011

Gezellige familie camping

Camping weekend is een prachtige camping met een super uitzicht op het Garda Meer. Een groot zwembad met daarbij nog een grote glijbaan voor de kids. De Animatie daar is ook top, er word veel gedaan met de kinderen en er is het hele seizoen animatie. Kortom een mooie camping met vriendelijk personeel en een prachtig uitzicht over het meer. Een top vakantie !!!!!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 10Roxanne18-04-2011

Gezelligste camping ooit!

Camping Weekend is een top camping op een prachtige locatie! Het personeel is vriendelijk en gezellig. Elk jaar is er weer iets nieuws te beleven, zelfs de site is vernieuwd en ziet er geweldig uit! Ik kom zeker nog een keer terug.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8Evertjan16-06-2007

In het hoogseizoen erg druk. Tevens badmuts verplicht sinds afgelopen jaar. Jammer. Eerder geweest in voorseizoen,toen niet druk en heb toen erg genoten. Voor-naseizoen is aan te raden.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

70 tips over Camping Weekend Glamping Resort

• Tessa , 11-08-2019
    • Restaurant op de camping! Heerlijk eten! Met name voorgerecht 'Italian Dream' is een aanrader.
    • Bezoek aan Sirmione met de boot
    • Bezoek aan Limone, leuke autorit via de westkant van het meer.
    • Supermarkt: Eurospar in Manerba

• de Korte, 20-05-2014

Echt Italiaans eten ? Ga naar Polpenazze del Garda (dorpje in de bergen) op rotonde links, Antica Trattoria Geen pizza's of spaghetti maar heerlijk & eerlijk eten bij de lokale bevolking voor een heel fijne prijs!

• Fam. Nova, 21-02-2014

Bij twijfel, gewoon boeken... Echt 1 v/d leukste kindvriendelijke camping van het gehele Gardameer!!!!

Tip: in het overdekte winkelcentrum bij de supermarkt, heb je heerlijke gegrilde kip!!! bijna direct als je de supermarkt binnenkomt..

145 vragen over Camping Weekend Glamping Resort

• Martine van de Veen, 30-06-2019

Welke organisatie?

Wij willen in 2020 graag naar deze camping. Kunnen jullie me adviseren welke toeroperator een mooie ligging heeft qua huuraccomodaties? Liefst schaduwrijk.

• Jaap, 11-06-2019

route

Wij willen aankomende zomer naar deze camping gaat. Weet iemand wat makkelijker rijden is, via Zwitserland of Oostenrijk.

Mil, 03-07-2019

Wij hebben beiden vaak gereden. Zwitserland is autobaan, oostenrijk tussendoor mooi landschap: tijd ongeveer hetzelfde

• Hedy , 16-04-2019

Overnachting

Hallo, Wij willen graag een overnachting doen richting de camping, iemand een tip voor een leuk pension met ontbijt?!! Groetjes

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig