Camping Weekend Glamping Resort

• 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

Camping Village Weekend aan het Gardameer heeft een panoramische ligging. Vanuit het restaurant kijk je uit over de baai van Salò. De kindvriendelijke camping staat bekend om de vele verschillende glampingaccommodaties. Het ligt in het minder toeristische gedeelte van het Gardameer, waardoor het ook in het hoogseizoen leuk is om er op uit te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

654 reviews over Camping Weekend Glamping Resort

• 8Jan-Willem de Beer05-09-2009

heel veel huilende kinderen

1 week na het hoogseizoen geweest (29-8 tot en met 3-9). De kinderanimatie bestond nog maar uit 1 meisje, das wel jammer want er waren nog kinderen genoeg. De ligging was wel mooi, maar als je van de camping afging, was de ligging tevens het nadeel. De huisjes waren schoon en goed. Eten was niet heel veel keus, maar smaakte aardig. Uitslapen was lastig, want rond 07.00 uur begonnen de eerste kinderen al te huilen. En dat huilen ging de hele dag wel door... Het winkeltje wat erbij zat was behoorlijk duur.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Dennis en Ivonne01-07-2007

Net terug van camping weekend. Een tent gehuurd. Hele mooie camping, plaatsen alleen erg dicht op elkaar. Mooie en schone sanitairgebouwen. Voor kinderen een speciale olifantendouche. Prachtig uitzicht vanaf restaurant over Gardameer. Prijzen restaurant heel redelijk en goed eten. Vriendelijk personeel. Alleen jammer dat het wat verder af ligt van het Gardameer.

• 8Hans van der Linden04-06-2007

Waren er in mei 2007 met de caravan, lekker rustig gestaan tussen olijfbomen, een aanrader. Zonder Tom-Tom is het op het laatst echt zoeken om er te komen, wij waren zeker niet de enigen met dat probleem. Toch loont het zeer de moeite om door te zetten, want je komt uit op een heerlijke camping met erg schoon sanitair, een goed en betaalbaar restaurant, een prachtig uitzicht en een fijn zwembad. En vriendelijk personeel, zonder uitzondering. Inderdaad, jammer van die verplichte badmuts. Van dat strandje aan het Gardameer op 400 meter van de camping moet je je niet veel voorstellen.

• 9oerlemans11-05-2007

Leuke camping, alleen jammer van de badmuts! Komen er al 6 jaar omdat hie r geen badmuts verplicht was! Badmuts is alleen verplicht als het zwembad openbaar is, dwz. dat ook niet-campinggasten er mogen komen, wanneer alleen de campinggasten er mogen komen is zwembad niet meer openbaar, dus geen badmuts. Dit reglement is dus afhankelijk van de campingeigenaar! Andere campings, Baia Verde, Onda Blu, Fornella, Sereno geen verplichte badmuts!

• 7Carina10-05-2007

Vorige zomer naar Camping Weekend geweest. Op zich wel een mooie camping met 1 nieuw sanitairgebouw (alleen douches of te koud of te heet) en een oude (met wel douches waarbij je zelf de warmte kan instellen). Restaurant erg goed. Mooi zwembad, maar erg koud. En strandje niet te doen met een kind in de kinderwagen. Pad is veel te steil, dus zijn we met de auto naar een ander strandje gereden. Dat is wel een nadeel als je denkt dat je aan het meer zit. Animatie leuk, maar muziek stond vaak veel te hard, waardoor je verplicht bent om er naar te luisteren ook al zit je midden op de camping. Hoeft van mij niet.

• 8snurker in de tent24-02-2007

leuk ,warm,maar wel gezellig met een hoop nederlanders.

• 8Tom Bakker12-01-2007

Mooie camping, met fantastisch uitzicht! Eten is goed, zwembad is degelijk. Minpunt is het strandje, Je kunt er via 2 manieren komen, 1 via een pad waar langs ook het riool loopt, 2 via een lastig parcour kom je bij het strandje uit, waar veel rotzooi ligt op de steentjes

• 10frank ineke jessy mike19-09-2006

dit jaar zijn we voor het eerst op camping weekend geweest. Bij het Gardameer zijn we al vaker geweest. De camping springt er ten opzichte van andere campings er echt boven uit. geweldig leuk, vriendelijk en behulpzaam personeel. vooral het animatie team was echt geweldig! bart elke michelle en alex bedankt voor al jullie creatieve ideen. (naar welke camping gaan jullie volgend jaar???) de camping is zeer gechikt voor kinderen tot 12 jaar! het strandje van de camping stelt niets voor, maar 2 km verder is een leuk strandje. prachtig gelegen en zeer mooi uitzicht! we hebben een geweldige vakantie gehad en heel erg veel mensen leren kennen. o,ja ed de groetjes van mike

• 8Edje de (ex) nachtwaker24-08-2006

Sja,ik ben bijna 5 maanden op de camping geweest met wat tussen posen,want ik werd nachtwaker op de camping.Ik heb erg genoten,en zeker van een paar mensen waarmee ik werkte,en waarvan ik weet dat ik ze zeker weer terug ga zien hier in nederland.De camping ligt perfect zo aan het meer met uitzicht op Saló.'t is wel meer een camping voor als je een jong gezin hebt,want dan vermaken me maatjes Bart en Elke jullie wel met de animatie.Verder wil ik iedereen bedanken waarmee ik heb gewerkt,en ik mis jullie.Ook mn bazin Juliana was perfect,zo'n bazin vind je nie snel.Al met al zal ik t daar nooit meer vergeten,en ik kan maar 1 ding zeggen: I'll be back. Groeten van Edje

• 7Jan en Enna Bruins23-08-2006

Wij zijn voor de eerste keer naar camping Weekend geweest. Het leek in de eerste instantie een leuke camping. Dat was ook wel zo, als je een plekje had op het bovenste deel van de camping. Wij stonden dus onderaan, maar liefst 41 treden voordat je bij het toiletgebouw was, dus erg veel klimmen. Verder hebben wij erg genoten met name het animatieteam, die waren erg goed bezig.Een dikke duim. Of we er ooit terug komen, Ik denkt het niet!

70 tips over Camping Weekend Glamping Resort

• Tessa , 11-08-2019
    • Restaurant op de camping! Heerlijk eten! Met name voorgerecht 'Italian Dream' is een aanrader.
    • Bezoek aan Sirmione met de boot
    • Bezoek aan Limone, leuke autorit via de westkant van het meer.
    • Supermarkt: Eurospar in Manerba

• de Korte, 20-05-2014

Echt Italiaans eten ? Ga naar Polpenazze del Garda (dorpje in de bergen) op rotonde links, Antica Trattoria Geen pizza's of spaghetti maar heerlijk & eerlijk eten bij de lokale bevolking voor een heel fijne prijs!

• Fam. Nova, 21-02-2014

Bij twijfel, gewoon boeken... Echt 1 v/d leukste kindvriendelijke camping van het gehele Gardameer!!!!

Tip: in het overdekte winkelcentrum bij de supermarkt, heb je heerlijke gegrilde kip!!! bijna direct als je de supermarkt binnenkomt..

145 vragen over Camping Weekend Glamping Resort

• Martine van de Veen, 30-06-2019

Welke organisatie?

Wij willen in 2020 graag naar deze camping. Kunnen jullie me adviseren welke toeroperator een mooie ligging heeft qua huuraccomodaties? Liefst schaduwrijk.

• Jaap, 11-06-2019

route

Wij willen aankomende zomer naar deze camping gaat. Weet iemand wat makkelijker rijden is, via Zwitserland of Oostenrijk.

Mil, 03-07-2019

Wij hebben beiden vaak gereden. Zwitserland is autobaan, oostenrijk tussendoor mooi landschap: tijd ongeveer hetzelfde

• Hedy , 16-04-2019

Overnachting

Hallo, Wij willen graag een overnachting doen richting de camping, iemand een tip voor een leuk pension met ontbijt?!! Groetjes

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig