Camping Weekend Glamping Resort

• 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

Camping Village Weekend aan het Gardameer heeft een panoramische ligging. Vanuit het restaurant kijk je uit over de baai van Salò. De kindvriendelijke camping staat bekend om de vele verschillende glampingaccommodaties. Het ligt in het minder toeristische gedeelte van het Gardameer, waardoor het ook in het hoogseizoen leuk is om er op uit te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

654 reviews over Camping Weekend Glamping Resort

• 10Martijn Verdouw21-08-2019

Gastvrijheid, plezier en een zorgeloze vakantie!

Wij zijn met 8 personen hier geweest en hebben een chalet en plekje op de camping geboekt. Vanaf de ontvangst bij de receptie, de schoonmakers, het animatieteam o.l.v. SPOTTY en het restaurant alles was simpelweg perfect. De camping is schoon en ruim opgezet en de huisjes zijn werkelijk kraakhelder. In de buurt is er voor elk wat wils te doen en pittoreske dorpjes zijn goed bereikbaar. Het is een plek die een plaats in ons hart heeft gevonden en we komen zeker terug.

• 9Jean-Pierre11-09-2016

Mooi gelegen

Mooi zwembad. Groot deel van de staf spreekt meerdere talen en zijn zeer hulpvaardig. Over het algemeen rustig na middernacht. De straatverlichting is fel en blijft de ganse nacht branden. Er zijn veel muggen aan de receptie, anders geen last van gehad. De inrijlaan is zeer smal door geparkeerde nieuwelingen en een (te) brede haag, wat resulteerde in een paar diepe krassen in de wagen. Er mag wel eens een vlaming aan de friteuse staan... Aanraders: spaghetti con scoglio in het camping restaurant. De markt in het nabije Lasize, mooi, groot en niet duur. Het stadje Saló aan de overkant van het Garda meer. Wij komen wellicht terug, als men de haag aanpakt.

• 9Sandra01-05-2016

Geweldige camping

Mooie camping gelegen in een prachtige omgeving. Prima eetgelegenheden en leuke dorpjes en steden op korte reisafstand.

• 6De_Groot09-12-2015

Aardige maar vooral Nederlandse camping

Veel Nederlanders op deze niet al te grote camping die in juni nog betaalbaar is. Zwembaden zijn echt te koud eind juni, ook wat achterstallig onderhoud, Restaurant was heel goed. Entertainment erg Nederlands, ook erg vroeg voor Italiaanse begrippen. Speeltuin ligt wat onhandig, uit het zicht van het terras van het restaurant. Goed klein strandje Gardameer is 3 km rijden met goed lunchrestaurantje. Mooi uitzicht op Salo vanaf de camping, is ook een aardig stadje met een bijzonder "fout" verleden. Wij zaten in twee Glampingaccommodaties waarvan er eentje met meer badkamer dan slaapkamer niet de handigste was. De tweede was het juweeltje van touroperator, die lag alleen aan de rand van de camping naast een afgrond. Stond wel een hek voor, maar met een aanzienlijk gat. Twee keer gemeld aangezien een klein kind er doorheen kon, niets mee gedaan in onze vakantie van drie weken. Receptie was ook niet erg professioneel, wel aardig.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10Magda04-09-2013

fantastische plek

De manier waarop je welkom voelt en de vriendelijkheid van de cru doet je vakantiegevoel alleen maar toenemen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 10Sanne14-07-2013

super!

het is kindvriendelijk, de ligging is super en er zijn veel activiteiten voor de jongere kinderen te doen.

• 8Joyce28-05-2012

Wat een uitzicht!

Voor onze vakantie aan het Gardameer hadden wij camping Weekend als uitvalsbasis gekozen. Camping weekend ligt op een heuvel met uitzicht over de baai van Saló. Wij zaten in de lodge tenten van touroperator helemaal onderaan de heuvel en dus met vrij uitzicht. Het vrije uitzicht had een kleine keerzijde: deze camping bevat veel klimmetjes. Met om die reden is de camping in mijn optiek minder geschikt voor minder validen. Verder geen enkel negatief iets te verzinnen: medewerkers zijn vriendelijk en eigenaar + winkelpersoneel spreekt Nederlands. Een kleine tip: WIFI is €15 voor een weekje, maar dit is voor 1 apparaat en er is dan contact in het restaurant.

• 8Fam Tytgat28-07-2011

Heel goede camping

Hebben ons goed geamuseerd. Heel vriendelijk personeel, de lekkerste pizza's van Italie, veel animatie voor de kleintjes en goed onderhouden sanitair. Een boottochtje via de camping is zeker ook aan te raden.

• 9fam fogu14-07-2011

mooie campng, prachtige omgeving

wij zijn net terug van camping weekend,met onze dochter van 5 en zoon van 15 jaar. ontzettend gastvrij en kindvriendelijk. genoten en een super vakantie gehad. als ervaren kampeerder verdiend deze camping een hoger cijfer dan een 8,1.

• 8Eetgelegenheden

• 9Bart25-08-2010

Super levendige, gezellige en nette camping!

We zijn de afgelopen 10 dagen naar camping Weekend geweest, voor het eerst sinds jaren weer eens op de camping i.p.v. een hotel. En dit is hier uitstekend bevallen! De service van de receptie was prima, er werd vanalles georganiseerd en de caravans waren ruim en goed ingericht.

Vooral het animatieteam was geweldig. De 3 meiden van de kinderdisco waren helemaal dol en brachten dit goed over op de jonge rekels.

Boottochten, mountainbiken, uitjes naar Verona/Venetië, toernooitjes, kinderen die een eigen pizza bakken; er was vanalles te doen!!

Wij gaan zeker terug naar Italië en dikke kans dat weekend ons nog terug ziet! Super.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

70 tips over Camping Weekend Glamping Resort

• Tessa , 11-08-2019
    • Restaurant op de camping! Heerlijk eten! Met name voorgerecht 'Italian Dream' is een aanrader.
    • Bezoek aan Sirmione met de boot
    • Bezoek aan Limone, leuke autorit via de westkant van het meer.
    • Supermarkt: Eurospar in Manerba

• de Korte, 20-05-2014

Echt Italiaans eten ? Ga naar Polpenazze del Garda (dorpje in de bergen) op rotonde links, Antica Trattoria Geen pizza's of spaghetti maar heerlijk & eerlijk eten bij de lokale bevolking voor een heel fijne prijs!

• Fam. Nova, 21-02-2014

Bij twijfel, gewoon boeken... Echt 1 v/d leukste kindvriendelijke camping van het gehele Gardameer!!!!

Tip: in het overdekte winkelcentrum bij de supermarkt, heb je heerlijke gegrilde kip!!! bijna direct als je de supermarkt binnenkomt..

145 vragen over Camping Weekend Glamping Resort

• Martine van de Veen, 30-06-2019

Welke organisatie?

Wij willen in 2020 graag naar deze camping. Kunnen jullie me adviseren welke toeroperator een mooie ligging heeft qua huuraccomodaties? Liefst schaduwrijk.

• Jaap, 11-06-2019

route

Wij willen aankomende zomer naar deze camping gaat. Weet iemand wat makkelijker rijden is, via Zwitserland of Oostenrijk.

Mil, 03-07-2019

Wij hebben beiden vaak gereden. Zwitserland is autobaan, oostenrijk tussendoor mooi landschap: tijd ongeveer hetzelfde

• Hedy , 16-04-2019

Overnachting

Hallo, Wij willen graag een overnachting doen richting de camping, iemand een tip voor een leuk pension met ontbijt?!! Groetjes

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig