Camping Weekend Glamping Resort

Camping Weekend Glamping Resort
8,6

Camping Village Weekend aan het Gardameer heeft een panoramische ligging. Vanuit het restaurant kijk je uit over de baai van Salò. De kindvriendelijke camping staat bekend om de vele verschillende glampingaccommodaties. Het ligt in het minder toeristische gedeelte van het Gardameer, waardoor het ook in het hoogseizoen leuk is om er op uit te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

334 reviews over Camping Weekend Glamping Resort in het Nederlands

Thierry
20-4-2019

Wij zijn hier nu al 2 keer geweest, en hebben hier een super vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Relaxen en vermaak gaan hier goed samen.

Mireille Koesen
15-1-2019

Heerlijke Camping. Niet al te groot en vooral voor kinderen onder 12 jaar voldoende te beleven vwb animatie. pizzabakken, ponyrijden, waterspelen en in de avond vertier wat je kan opzoeken maar niet asn moét deelnemen om een leuke vakantie te hebben. Goed restaurant met voldoende kaartkeuze welke ook niet al te duur is. Veel Nederlanders op de camping, het laatste jaar ook veel Denen en wat Italianen. In de buurt markjes genoeg, maar niet langs de kust van het meer rijden, want dan sta je al vroeg in de toeristische files. Het is ern prijzige camping qua verhuuraccommodaties, maar deze (vooral de nieuwe) zijn wel goed verzorgd.

Fantastisch!

Martine
7-1-2019

Fantastische camping! Onze glampingtent was helaas wel wat aan de kleine kant, maar de zon en het uitzicht op het meer maakte alles meer dan goed! De camping wordt heel goed onderhouden en de mensen zijn erg vriendelijk. Ook het eten in het restaurant is aan te raden! Wel reserveren, want het is erg populair. De kinderen hebben zich ook uitstekend vermaakt met de animatie en in het zwembad. Al met al een plek om nog eens naar terug te keren..!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Bart
4-10-2018

Mooie overzichtelijke camping met goede faciliteiten. Met name een camping voor gezinnen met jongen kinderen (t/m 4). Leuk entertainment dat ook buiten het hoog seizoen doorloopt waardoor er voldoende vertier is voor de kinderen. Ook het zwembad is erg kindvriendelijk met leuke baden voor alle leeftijden. Wij verbleven in een hele fijne safaritent van touroperator, deze lag wat meer afgelegen met een redelijk grote tuin waardoor je de drukte op kon zoeken maar ook de rust bij je tent.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Top top top!!

Fam. Jansen
1-10-2018

Een heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in een spotte safari lodge, had veel ruimte, alles zat erin en voor mijn zoontje een superleuke kamer. Was heel netjes en schoon met een mooie badkamer. Absolute aanrader deze camping. De camping was mooi, veel olijfbomen en ruimte om onze accomodatie heen. Er zat een leuke vogel voillere in de buurt van onze lodge, dus gezellig fluiten overdag. Personeel was heel vriendelijk, dat viel ons nog extra op. Eten in het restaurant was goed, prijs/kwaliteit vonden wij ook heel goed. Kortom deze camping vonden wij een absolute aanrader. Leuke plaatsjes in de omgeving zoals Salo en Sirmione. De camping is een mooi startpunt om van alles te bezoeken in de buurt en verreweg. De camping ligt op een heuvel, waardoor je mooi uitzicht hebt op veel plekken. Sporten kan er ook goed en je kunt een wandeling maken rondom de camping zodat je een goeie klim hebt. Wij hebben geen negatieve punten over deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Fam van Lingen
9-9-2018

Wij verbleven een week in een caravan classis. Erg verouderd en toe aan renovatie en flinke poetsbeurt. De caravans staan ook gelijk bij de receptie. Je word elke avond en morgen wakker van mensen die vertrekken of een vrachtwagen die een glasbak komt legen. Geen aanrader met een kind van 1 jaar. Camping is erg mooi en je kunt er lekker eten. In de omgeving veel te bekijken en veel plaatsjes

In 1 woord Fantastisch !

Nicolien ten brinke
2-9-2018

Vorige jaar ook geweest in het na seizoen , nu hoog seizoen. Wij verbleven in de lake vieuw next, prachtig uitzicht op het Gardameer. Schoon en netjes. In het Restaurant kun je heerlijk eten. Super vriendelijk personeel. Onze kinderen van 5 en 2 hebben zich prima vermaakt met het animatie team (Nederlands) er werd veel georganiseerd. Zwembad is leuk en schoon. Omgeving is echt ontzettend mooi! Deze plek heeft onze hart!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Kindvriendelijke camping, maar veel regels!!!!!

Priscilla
30-8-2018

Camping Weekend heeft een prachtige ligging en ligt gunstig ten opzichte van de plaatsjes erom heen. De camping is voornamelijk gericht op kinderen t/m 10 jaar. Wij hadden een Cottage Superiore Next geboekt, volgens de beschrijving waren deze nieuw in 2018, maar onze accommodatie niet. Er wordt een streng beleid gevoerd op de camping. Voor 23.00 uur komen de nachtwakers al langs om te zeggen dat het om 23.00 uur stil moet zijn en je naar binnen moet. Dit gebeurt vaak op een agressieve manier. Dan betaal je ruim 3700 euro voor 2 weken en dan mag je nog niet eens gezellig op je veranda borrelen en een potje kaarten? Na 2 avonden en twee waarschuwingen werd ons vriendelijk verzocht de camping te verlaten. Vakantie moet een feestje zijn en geen strafkamp. Je zet een gezin met twee kinderen niet bij twee waarschuwingen op straat! We hebben wel ons volledige geld terug gekregen en hebben onze vakantie ergens anders succesvol voortgezet!

Prachtige camping

Marloes
26-8-2018

Geweldige camping vooral in het voorseizoen. Dan is er genoeg plek bij het heerlijke zwembad, de prijs voor de accomodatie is heel goed te doen. Wij hadden heerlijk weer in mei. De ligging vd camping is prachtig, mooi uitzicht over het meer en Salo. Het restaurant is bijzonder goed!! Aanrader is de stad Brescia nog geen half uurtje met de auto. Vanuit Limone met de boot Malsecine en dan naar de Montebaldo. Koop de kaartjes al in Limone dan hoef je niet in de rij te staan bij de Monte Baldo. Al met al een geweldige camping. En badmutsen hoeven niet meer gedragen te worden.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geslaagd

Jessica
10-8-2018

Het is een prachtig gelegen camping, met het restaurant en het zwembad als grote trekpleister. Het eten van het restaurant is geweldig goed, het personeel kan wat scholing gebruiken wat betreft klantvriendelijkheid. Er is genoeg animatie voor kinderen t/m 10 jaar. Leuke uitstapjes zijn de mooie dorpjes. Voor pretparken rijd je gemiddeld 1 uur. Excursies en boodschappen zijn duur. De camping is prijzig in het hoogseizoen, het verdere verblijf ook.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weekend Glamping Resort in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weekend Glamping Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.