Camping Weekend Glamping Resort

• 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

Camping Village Weekend aan het Gardameer heeft een panoramische ligging. Vanuit het restaurant kijk je uit over de baai van Salò. De kindvriendelijke camping staat bekend om de vele verschillende glampingaccommodaties. Het ligt in het minder toeristische gedeelte van het Gardameer, waardoor het ook in het hoogseizoen leuk is om er op uit te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

654 reviews over Camping Weekend Glamping Resort

• 9Astrid28-07-2019

Wij komen weer terug op deze fijne camping.

18 dagen doorgebracht op deze camping; wij, gezin met 1 dochter van 14 op een staanplaats met caravan en onze vrienden in een Classic country huisje. Vanaf de camping mooi uitzicht op Salo. Restaurant is erg goed en niet te duur. Bewaker zorgt op correcte manier dat het vanaf 23.00 uur rustig is op de camping. Animatieteam erg enthousiast en vriendelijk. Het zou fijn zijn als er voor tieners 12 + meer activiteiten speciaal voor hen georganiseerd zouden worden. WIFI is gratis en goed. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Als er al iets vies was dan lag dat zeker niet aan de schoonmaakploeg. Wij hebben een Top vakantie gehad op deze camping.

• 10Petra21-06-2019

Geweldige mooie camping!!

Prachtige camping met uitzicht op het Gardameer. Mooi aangelegd met bloeiende heerlijk ruikende planten. Voor italiaanse begrippen grote staanplaatsen. Restaurant goed en niet duur. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik zou zeker weer terug gaan!!!

• 10Staat v/h sanitair

• 2018
    9Erik De Nijs20-08-2018

Fantastische camping

Sfeer, het eten in het restaurant, omgeving, animatie, plaats waar we stonden, de propere onderhouden camping, de kinderanimatie, de prijzen in het restaurant. Het was zo goed dat we terug hebben geboekt voor het volgend jaar liefs de zelfde plaats maar nu langer.

• 9Van Vd V20-08-2018

Fantastisch! Heerlijk gehad.

Supermooie overzichtelijke camping. Mooi zwembad. Restaurant met heerlijk eten en betaalbaar, ook afhaal mogelijk Super uitzicht Geweldige Nederlandse animatie Mooie omgeving. Genoeg te beleven. Personeel camping erg vriendelijk. Volgens mij een hecht team. Wij hadden via touroperator lodge tent de luxe geboekt en daar was t uitzicht geweldig! Al met al een supergeslaagde vakantie gehad. Het is een camping voor vooral gezinnen met kids van 3 t/m 12 jaar.

• 8Maurice Hetem07-03-2018

Echt aan te bevelen

Mooie camping en een prachtig uitzicht op Salo. Zwembad water had wel iets warmer gemogen.

• 2017
    8Mayke Theunissen18-08-2017

Het uitzicht geweldig! Het eten verrukkelijk! Camping zeer netjes en verzorgd. Sanitair schoon, heel en netjes. Leuke animatie (veel gericht op kinderen tot 12 jaar). Zwembad met ligbedjes en plekjes om te zitten genoeg.

• 8Astrid10-07-2017

Echte Familie Camping

Wij komen al weer voor het 8ste jaar op deze camping.De eerste keer een huur acomodatie met uitzicht op het Garda meer. Nu met 2 x tussen pose al weer voor 7de keer met toercaravan ook met als je de caravan dwars zet uitzicht op Gardameer tussen bomen doir. Het is een echte Familie camping met nederlandse animatie voor de leeftijd tussen 4 en 12 jaar. Mijn zoon is inmiddels ouder maar gaat er nog steeds graag naar toe.Het is voor ons echt thuis komen we komen voor de sfeer die op de camping aanwezig is. Het zwembad heeft als thema Spotty de hond de mascotte van de camping .Vanuit teras restaurant heb je uitzicht op het Garda meer het eten is er goed en betaalbaar en voir de aller kleinste is er zelfs een frikandel.Als animatie show geeft is het verstandig een tafel te reserveren.Ik wens iedereen net zn gevoel aals wij ervaren op deze camping.We zijn er net 1 dag en hebben alweer voor volgend jaar geboekt.

• Oude reviews

6Yvon21-08-2016

Steeds minder een echte camping.

We zijn een aantal jaren op deze camping geweest met eigen kampeermiddel en gingen een op bezoek bij bekenden. Het viel op dat bijna alles is volgebouwd met ingerichte tenten en stacaravans. Deze zijn wel mooi maar erg duur en het geeft geen echte kampeersfeer. De directie gaat overduidelijk voor het grote geld. De vaste staplaatsen die door italiaanen worden gebruikt sinds 30 en 20 jaar worden vanaf komend seizoen geannuleerd! Dat zijn (letterlijk) de smaakmaker van de camping. Ik vind het teleurstellend en niet fatsoenlijk. Op die plaats kan dan weer zo'n duur betaald glampingmiddel komen waar veel meer aan verdient wordt. Jammer!! Voor de kleintjes is het een mooi resort met een prachtig uitzicht! Wij zullen deze camping nooit meer bezoeken, de charme is er voor ons af!

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Martin Wouters20-07-2016

zeer goed, gezellig, netjes

bijna alles, behalve de wifi

• 8Michel04-09-2015

Geweldig Uitzicht

We hebben iedere dag weer genoten van het uitzicht. Vanuit ons bed keken we op het gardameer. Erg tevreden over de faciliteiten. Leuke sfeer, niet te masaal.

70 tips over Camping Weekend Glamping Resort

• Tessa , 11-08-2019
    • Restaurant op de camping! Heerlijk eten! Met name voorgerecht 'Italian Dream' is een aanrader.
    • Bezoek aan Sirmione met de boot
    • Bezoek aan Limone, leuke autorit via de westkant van het meer.
    • Supermarkt: Eurospar in Manerba

• de Korte, 20-05-2014

Echt Italiaans eten ? Ga naar Polpenazze del Garda (dorpje in de bergen) op rotonde links, Antica Trattoria Geen pizza's of spaghetti maar heerlijk & eerlijk eten bij de lokale bevolking voor een heel fijne prijs!

• Fam. Nova, 21-02-2014

Bij twijfel, gewoon boeken... Echt 1 v/d leukste kindvriendelijke camping van het gehele Gardameer!!!!

Tip: in het overdekte winkelcentrum bij de supermarkt, heb je heerlijke gegrilde kip!!! bijna direct als je de supermarkt binnenkomt..

145 vragen over Camping Weekend Glamping Resort

• Martine van de Veen, 30-06-2019

Welke organisatie?

Wij willen in 2020 graag naar deze camping. Kunnen jullie me adviseren welke toeroperator een mooie ligging heeft qua huuraccomodaties? Liefst schaduwrijk.

• Jaap, 11-06-2019

route

Wij willen aankomende zomer naar deze camping gaat. Weet iemand wat makkelijker rijden is, via Zwitserland of Oostenrijk.

Mil, 03-07-2019

Wij hebben beiden vaak gereden. Zwitserland is autobaan, oostenrijk tussendoor mooi landschap: tijd ongeveer hetzelfde

• Hedy , 16-04-2019

Overnachting

Hallo, Wij willen graag een overnachting doen richting de camping, iemand een tip voor een leuk pension met ontbijt?!! Groetjes

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig