Camping Weekend Glamping Resort

• 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

Camping Village Weekend aan het Gardameer heeft een panoramische ligging. Vanuit het restaurant kijk je uit over de baai van Salò. De kindvriendelijke camping staat bekend om de vele verschillende glampingaccommodaties. Het ligt in het minder toeristische gedeelte van het Gardameer, waardoor het ook in het hoogseizoen leuk is om er op uit te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

654 reviews over Camping Weekend Glamping Resort

• 9marleen28-07-2013

we komen zeker terug!

We hebben genoten van een heerlijke week vakantie, wat wel even wennen was is dat de huisjes erg dicht op elkaar staan en daardoor weinig privacy. Nederlands sprekende receptie is erg handig voor vragen enz. de kinderen hebben genoten van het zwembad en het animatieteam deed super zijn best!

• 9Eetgelegenheden

• 5chantal15-11-2008

mooi maar duur

Mooie camping,prachtig uitzicht over de baai van Salo. Hollandse sfeer. Staanplaatsen zeer klein. Animatie gericht op kleuters,voor de jeugd is er niets te doen. Auto is nodig,in de omgeving valt weinig te beleven. Restaurant is goed en betaalbaar,bediening soms chaotisch. Staanplaatsen zijn duur,zeker gezien de afmeting. Receptie in het Nederlands,zijn vrij stug als je een klacht hebt. Meer is 400 meten lopen via stijle weg. Wij hadden meer van deze camping verwacht.

• 6Eetgelegenheden

• 8Fam. Noe12-11-2008

Kindvriendelijke en mooi uitzicht

In juli geweest. Camping voor gezinnen met kleine kinderen. Activiteit van de camping is automastisch met de auto. Heuvelachtige camping met prachtig uitzicht. TIP voor leuk strandje:Viale Guglielmo Marconi,Toscolano Maderno (ca.15 min met de auto) de strandjes in de buurt zijn niet veel. Salo leuk dorpje met mooie boulevard. Winkels wel gesloten in de middag. Gratis parkeren iets buiten het centrum van Salo op grote parkeerplaats. Vanuit Salo kun je ook eenvoudig met de boot naar diverse overige plaatsen van de het gardameer.

• 8Ellis19-10-2008

Gezellige camping!

Afgelopen zomer een weekje met mijn broertje Bart (animatie) gaan opzoeken op camping Weekend. Erg gezellige familiecamping, maar als 19 en 22 jarigen merk je wel dat je qua leeftijd een beetje tussen de kids en de volwassenen in zit. Uitzicht vanaf zowel het restaurant als het zwembad is prachtig en ook het dichtbij gelegen stadje Salo is een aanrader. Aangezien wij met het vliegtuig waren hebben we wel een scootertje gehuurd...te voet ben je snel uitgekeken, alles is eigenlijk net iets te ver. Absolute aanrader is het huren van een bootje, tot 40 pk mag je zonder vaarbewijs het Gardameer op. Voor ons een erg relaxte vakantie, maar vooral een super geschikte camping voor gezinnen met (jonge) kinderen!

• 6fam. Jager10-10-2008

voor ons geen Camping Weekend meer

kleine camping volgestamt met stacaravans, klein zwembad waar we mannetje aan mannetje stonden, strand stond in de folder, 4 m2 kiezels, animatie; tot 4 jaar, onze kinderen van 13 en 15 hebben zich doodverveeld, en een verschrikkelijk duur restaurant, biertje € 4,= is voor niks, nee dit is niet wat je mag/kan verwachten van een vakantie gezien de info die er gegeven wordt.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 8Arjen29-09-2008

Redelijk goede camping

Camping is niet erg groot maar heeft veel hoogte verschil. Voor ons was het flink berg op (en af) naar winkel en restaurant. Zwembad voor kleintjes heeft één diepte en liep helaas niet geleidelijk af, wat jammer was voor onze eenjarige dochter. Eten in restaurant was goed en voor een mooie prijs. Voor kinderen voldoende animatie. De camping ligt wel ver van leuke stadjes af. Deze zijn niet te lopen. Uitzicht op de baai van Saló vanaf de camping was wel schitterend!

• 9Eetgelegenheden

• 8KJ12-09-2008

Goede camping

Via touroperator een chalet gehuurd incl. horren voor de ramen en airco. De airco was echter een afzuigsysteem. Gaf dus geen verkoeling.! De camping is niet erg groot. Veel Nederlanders. Winkel bij de camping is klein en duur. Gelukkig een grote supermarkt in het dorp. Mooi zwembad. Diepe dad is verwarmd, pueterbad niet. Onze dochter ging dan ook steeds in het diepe. Omgeving erg mooi. We hebben een vaartocht van Salo naar Sirmione. Een aanrader. Dorpje Sirmione is echter erg toeristisch, klein en vol met Duitsers. Een rondje om het Lagomeer is ook een aanrader Al met al een mooie vakantie! Ook mede door het prachtige weer; 2 weken lang 30 graden!.

• 8Desiree Stiers09-09-2008

Leuke camping als je van Nederlanders houdt

Als je de meningen leest van mensen die er geweest zijn, alleen maar lof. Wij vonden de camping leuk maar niet meer dan dat. Wij hadden een stacaravan comfort (dus met airco). Die airco was ook wel nodig maar deze was zo smerig (kwamen druppels uit, zwart en vettig langs de rand), dat we er uiteindelijk ziek van werden. Een tip voor degene die een dokter nodig heeft, pak die niet van de camping want die is superduur. Je kunt in een nabij liggend dorp gebruik maken van de vakantiedokter, die is er speciaal voor vakantiegangers. Heeft ons goed geholpen want we hadden overal ontstekingen (veroorzaakt door dat smerige ding). Geen excuses of niks van de campingbeheerder. De camping zal je deze dokter niet aanraden want daar verdienen ze niks aan (de vakantiedokter is gratis), we hadden deze tip gekregen van een campinggast. Voor iemand die cultuur wil opsnuiven in Italie moet hier niet zijn, echt teveel hollanders.

• 8Familie van Dijk04-09-2008

Supergezellige camping

In augustus 2 weken verbleven in een Cottage de luxe bis van Vacanselect. Prachtig uitzicht, tussen de bomen door zo uitzicht op het Gardameer en het plaatsje Salo, echt een koninklijk uitzicht. Erg veel Nederlanders op de camping maar de sfeer is zo relaxed. De animatie (helemaal Nederlandstalig) is helemaal top. Zeker weten dat we nog eens terug gaan! Een aanrader voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 10.

• 9Leonieke, Jan Kees, Casper & Merle26-08-2008

'Met de sneltrein naar Camping Weekend'

Net terug van Weekend en de liedjes van de Minidisco worden thuis nog gezongen en gedanst. Onze kinderen (4 en 7 jaar) vonden het super! Wij dus ook. Thanks voor het animatieteam die hier voor zorgden (Bart,Iris,Jet&Joni). Prachtige camping, mooi uitzicht en super omgeving. Als laatste..Bart bedankt voor de gezellige & open gesprekken ;-) bij een glaasje Amaretto! Wie weet tot volgend jaar. Ciao

70 tips over Camping Weekend Glamping Resort

• Tessa , 11-08-2019
    • Restaurant op de camping! Heerlijk eten! Met name voorgerecht 'Italian Dream' is een aanrader.
    • Bezoek aan Sirmione met de boot
    • Bezoek aan Limone, leuke autorit via de westkant van het meer.
    • Supermarkt: Eurospar in Manerba

• de Korte, 20-05-2014

Echt Italiaans eten ? Ga naar Polpenazze del Garda (dorpje in de bergen) op rotonde links, Antica Trattoria Geen pizza's of spaghetti maar heerlijk & eerlijk eten bij de lokale bevolking voor een heel fijne prijs!

• Fam. Nova, 21-02-2014

Bij twijfel, gewoon boeken... Echt 1 v/d leukste kindvriendelijke camping van het gehele Gardameer!!!!

Tip: in het overdekte winkelcentrum bij de supermarkt, heb je heerlijke gegrilde kip!!! bijna direct als je de supermarkt binnenkomt..

145 vragen over Camping Weekend Glamping Resort

• Martine van de Veen, 30-06-2019

Welke organisatie?

Wij willen in 2020 graag naar deze camping. Kunnen jullie me adviseren welke toeroperator een mooie ligging heeft qua huuraccomodaties? Liefst schaduwrijk.

• Jaap, 11-06-2019

route

Wij willen aankomende zomer naar deze camping gaat. Weet iemand wat makkelijker rijden is, via Zwitserland of Oostenrijk.

Mil, 03-07-2019

Wij hebben beiden vaak gereden. Zwitserland is autobaan, oostenrijk tussendoor mooi landschap: tijd ongeveer hetzelfde

• Hedy , 16-04-2019

Overnachting

Hallo, Wij willen graag een overnachting doen richting de camping, iemand een tip voor een leuk pension met ontbijt?!! Groetjes

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig