145 vragen over Camping Weekend Glamping Resort

• Martine van de Veen, 30-06-2019

Welke organisatie?

Wij willen in 2020 graag naar deze camping. Kunnen jullie me adviseren welke toeroperator een mooie ligging heeft qua huuraccomodaties? Liefst schaduwrijk.

• Jaap, 11-06-2019

route

Wij willen aankomende zomer naar deze camping gaat. Weet iemand wat makkelijker rijden is, via Zwitserland of Oostenrijk.

Mil, 03-07-2019

Wij hebben beiden vaak gereden. Zwitserland is autobaan, oostenrijk tussendoor mooi landschap: tijd ongeveer hetzelfde

• Hedy , 16-04-2019

Overnachting

Hallo, Wij willen graag een overnachting doen richting de camping, iemand een tip voor een leuk pension met ontbijt?!! Groetjes

• Leonard Brinks, 27-03-2019

Is het water van het zwembad verwarmd?

Is het water van het zwembad verwarmd?

Mil, 03-07-2019

Het zwembad niet, bubbelbaden wel

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    Selectcamp
    Selectcamp

• AVi, 08-02-2019

Spotty lodge tent

We overwegen onze vakantie in een spotty lodge tent door te brengen. De foto's op de site van de camping zijn erg vaag. Kan iemand hier iets meer over vertellen?

• Anne, 04-09-2018

Is het zwembad in heel september nog open? Of wanneer sluit het zwembad?

• Chantal, 28-08-2018

Is er een strandje

Is er een strandje vanaf de camping?

• Annemarie Arfman, 10-06-2018

badmuts

Is een badmuts hier verplicht?

Michel Zondag, 02-07-2018

niet meer vanaf dit seizoen.

• Dave , 05-06-2018

Restaurant

Een goed restaurant in de buurt?

• Jet, 15-01-2018

strand

Is hier een zand of een kiezelstrand?

Erik, 21-05-2018

In Salo hebben we een kiezelstrandje gezien.